Ferrières Szkoła Doskonałości Francuskiej
Wybór studiów w Ferrières School rozpoczyna karierę w stale rozwijającym się sektorze, który oferuje niezliczone możliwości zawodowe na całym świecie. Tylko 25,5 mil od serca miasta świateł Paryża, równie blisko obu głównych międzynarodowych lotnisk Paryża (Orly i Roissy Charles de Gaulle), Ferrières jest łatwo dostępny z centrum Paryża środkami transportu publicznego. W Ferrières wierzymy, że sukces bierze się z solidnego szkolenia teoretycznego i praktycznego połączonego z rozwojem osobistym.
Celem Ferrières jest rozwój liderów doskonałości, którzy są kompetentni, wszechstronni i zdolni do zajmowania wyższych stanowisk kierowniczych oraz określania przyszłych potrzeb branży.
Aby zapewnić, że nauczane umiejętności i wiedza ekspercka odpowiadają obecnym i przyszłym potrzebom branży hotelarskiej, gastronomicznej i luksusowej, opracowaliśmy program w ścisłej współpracy z naszymi prestiżowymi firmami partnerskimi, a także doradcami z najlepszych szkół biznesu.
PODEJŚCIE WIELOBRANŻOWE:
Kierując się podstawowymi wartościami tradycji i innowacji, pokory, pracy i otwartej wizji, misja Ferrières jest trojaka:
- Kształć przyszłych profesjonalistów z całego świata poprzez szereg programów, które pasują do wymagań branży w gastronomii, hotelarstwie i luksusie: programy kwalifikacyjne licencjackie, magisterskie i kulinarne
- Przyczynić się do pogłębiania wiedzy i praktyk w trzech wymiarach: kultura żywności, zarządzanie hotelarstwem, planowanie luksusu i wydarzeń.
- Wzmocnij wpływ i atrakcyjność Francji w tych obszarach doskonałości.
FERRIERY HIGH-END EKOSYSTEM:
Ferrières zapewnia studentom wyjątkowe doświadczenie zawodowe i natychmiast konfrontuje ich z „doskonałością” dzięki gamie kilku restauracji, kateringu i 4* hotelowi. Te instytucje, które nie są aplikacjami, ale jednostkami zawodowymi, są zarządzane przez zespół doświadczonych specjalistów z branży hotelarskiej i biznesmenów, niektórzy z nich to laureaci nagrody „Meilleur Ouvrier de France”. Oferują wysokiej klasy kuchnię i światowej klasy obsługę dla wymagającej klienteli.
Wraz ze wzrostem ich zdolności, studenci są stopniowo wprowadzani na różne stanowiska w kuchniach, jadalniach, zakupach, dziale sommelierów, barze, recepcji, relacjach z gośćmi, sprzątaniu, sprzedaży, rezerwacjach, konserwacji, marketingu, finansach, e-marketingu i planowaniu wydarzeń. To praktyczne doświadczenie spotyka się z nauką akademicką.