Świadectwo Absolwenta Badań i Oceny (Co-Op)
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
CAD 4481 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* całkowita opłata dla studentów zagranicznych za semestr; rzeczywiste koszty są wciąż ustalane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Badacze, analitycy danych i specjaliści ds. oceny programów są bardzo poszukiwani
Stosowanie badań w celu dokonania rzeczywistej zmiany jest coraz bardziej niezbędną częścią pracy w sektorach non-profit i publicznym. Doskonal swoje umiejętności techniczne i interdyscyplinarne perspektywy. Program Research and Evaluation (Co-op) pomoże Ci zastosować Twoje zainteresowania badawcze w rzeczywistych warunkach, takich jak agencje społeczne, opieka zdrowotna, edukacja i sektor prywatny.
W tym ośmiomiesięcznym programie certyfikatów dla absolwentów rozwiniesz poszukiwane umiejętności w zakresie projektowania badań, analizy danych i zagadnień zawodowych związanych z pomiarem wydajności projektów, polityk i programów. Naucz się planować, przeprowadzać, mierzyć i raportować badania oraz wspierać decyzje poprzez analizę i interpretację danych. Studenci poznają różne metody badawcze w naukach społecznych i stosują je w celu oceny i optymalizacji programu.
Studenci mają również możliwość ukończenia wspólnego doświadczenia zawodowego, które zwiększy zastosowanie ich umiejętności w miejscu pracy. Możliwości współpracy współpracują z przedsiębiorcami, agencjami i organizacjami non-profit i finansowanymi ze środków publicznych. Przyczyniać się do pozytywnych zmian poprzez naukę i praktykę badań i ewaluacji.
Wyniki nauki
Absolwent niezawodnie wykazał zdolność do
1. Korzystaj z aktualnych narzędzi informatycznych do wyszukiwania, organizowania, przetwarzania i przekazywania zarówno jakościowych, jak i ilościowych danych ewaluacyjnych i badawczych
2. Przełożyć cele badań i ewaluacji programów na odpowiednie projekty i metody ewaluacji
3. Skonstruuj praktyczne rekomendacje dla interesariuszy w oparciu o dokładną analizę informacji
4. Zaprojektuj przejrzystą, przekonującą i dokładną dokumentację w celu gromadzenia, wspierania i prezentowania danych do oceny programów i projektów badawczych
5. Realizować cele organizacji i klientów poprzez stosowanie odpowiednich metod ewaluacji programów i metod badawczych oraz trafną analizę wyników badań i ewaluacji
6. Zastosuj odpowiednie techniki statystyczne do generowania wysokiej jakości informacji i analiz
7. Wykonać wszystkie prace zgodnie z wymogami i standardami etycznymi, prawnymi i zawodowymi
8. Przyczynić się do zarządzania projektem, upewniając się, że spełnia on wszystkie niezbędne cele i parametry (np. zakres, projekt/funkcje, ramy czasowe itp.)
9. Skutecznie przekazywać specjalistyczne informacje różnym odbiorcom o różnym stopniu wiedzy technicznej
10. Dokładne i przekonujące informowanie odpowiednich interesariuszy o postępach i wynikach ewaluacji programów i projektów badawczych
11. Zwiększenie efektywności organizacyjnej poprzez przechwytywanie, interpretowanie i stosowanie informacji organizacyjnych przy użyciu technik zarządzania wiedzą
Pathways programowe
Dzięki wspólnym kursom absolwenci tego programu będą posiadali zaawansowaną pozycję w programie Advanced Communication for Professionals School of Language and Liberal Studies' Advanced Communication for Professionals Ontario College Graduate Certificate
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- COMM-6034 Czytanie, pisanie i analiza odbiorców – zaawansowane 4
- RSCH-6005 Ocena i wydajność programu 4
- SOSC-6001 Polityka oceny programu i konteksty etyczne 3
- RSCH-6002 Metody badań jakościowych 4
- RSCH-6004 Metody pomiarowe 3
- RSCH-6003 Metody badań ilościowych 4
- RSCH-6006 Ocena Projektowanie i zarządzanie projektami 4
- SOSC-6002 Tłumaczenie i zarządzanie wiedzą 3
- RSCH-6007 Wdrożenie i wyniki oceny 4
- COMM-6032 Profesjonalne prezentacje 4
- COMM-6033 Raporty — zaawansowane 4
- SOSC-6003 Kamień zwieńczenia 3
- COOP-1020 Spółdzielcza Edukacja Przygotowanie do zatrudnienia 1
Rezydencja programowa
Studenci muszą ukończyć co najmniej 12 punktów w tym programie w Fanshawe College aby spełnić wymagania dotyczące pobytu w programie i ukończyć ten program
Warunki przyjęć
Dwu- lub trzyletni dyplom ukończenia studiów lub stopień*
lub
Dopuszczalna kombinacja powiązanego doświadczenia zawodowego i wykształcenia pomaturalnego, zgodnie z oceną Kolegium jako równoważna powyższemu**
Notatka:
* Aby uzyskać tytuł Credentialed Evaluator (CE) w Kanadyjskim Towarzystwie Ewaluacyjnym, wymagany jest stopień naukowy.
** Kandydaci mogą zostać poproszeni o przesłanie CV i listu motywacyjnego, które zawierają szczegóły dotyczące doświadczenia zawodowego.
Wymagania języka angielskiego
Kandydaci, których pierwszym językiem nie jest angielski, będą zobowiązani do wykazania się znajomością języka angielskiego jedną z następujących metod:
- Grade 12 College Stream lub University Stream w języku angielskim z Ontario Secondary School lub równoważnego, w zależności od wymagań wstępnych programu
- Test z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) z minimalnym wynikiem 88 dla testu internetowego (iBT), z wynikami z ostatnich dwóch lat
- International English Language Testing System (IELTS) Test akademicki z ogólnym wynikiem 6,5 z wynikiem nie mniejszym niż 6,0 w każdym z czterech przedziałów, z wynikami testu w ciągu ostatnich dwóch lat.
- Test kanadyjskiego języka akademickiego (CAEL) z wynikiem ogólnym 70 bez wyniku poniżej 60 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Pearson Test of English Academic (PTE) z minimalną liczbą 59 punktów, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) z ogólnym wynikiem na Cambridge English Scale 176 bez umiejętności językowych poniżej 169, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Egzamin z języka angielskiego (ELE) w Fanshawe College z minimalnym wynikiem 75% we wszystkich sekcjach testu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Uczniowie Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimalny stopień 80% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 9 lub 75% na poziomie ESL4 / GAP5 10
Kryteria wyboru wnioskodawcy
Jeżeli liczba kwalifikujących się wnioskodawców przekracza dostępne miejsca w programie, kryteria wyboru wnioskodawcy będą:
- Preferencje dla stałych rezydentów Ontario
- Otrzymanie wniosku do 1 lutego (po tej dacie Fanshawe College będzie rozpatrywać kandydatów na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, dopóki program nie będzie pełny)
- Osiągnięcie w warunkach przyjęcia
Wyniki nauki
Absolwent niezawodnie wykazał zdolność do
1. Korzystaj z aktualnych narzędzi informatycznych do wyszukiwania, organizowania, przetwarzania i przekazywania zarówno jakościowych, jak i ilościowych danych ewaluacyjnych i badawczych
2. Przełożyć cele badań i ewaluacji programów na odpowiednie projekty i metody ewaluacji
3. Skonstruuj praktyczne rekomendacje dla interesariuszy w oparciu o dokładną analizę informacji
4. Zaprojektuj przejrzystą, przekonującą i dokładną dokumentację w celu gromadzenia, wspierania i prezentowania danych do oceny programów i projektów badawczych
5. Realizować cele organizacji i klientów poprzez stosowanie odpowiednich metod ewaluacji programów i metod badawczych oraz trafną analizę wyników badań i ewaluacji
6. Zastosuj odpowiednie techniki statystyczne do generowania wysokiej jakości informacji i analiz
7. Wykonać wszystkie prace zgodnie z wymogami i standardami etycznymi, prawnymi i zawodowymi
8. Przyczynić się do zarządzania projektem, upewniając się, że spełnia on wszystkie niezbędne cele i parametry (np. zakres, projekt/funkcje, ramy czasowe itp.)
9. Skutecznie przekazywać specjalistyczne informacje różnym odbiorcom o różnym stopniu wiedzy technicznej
10. Dokładne i przekonujące informowanie odpowiednich interesariuszy o postępach i wynikach ewaluacji programów i projektów badawczych
11. Zwiększenie efektywności organizacyjnej poprzez przechwytywanie, interpretowanie i stosowanie informacji organizacyjnych przy użyciu technik zarządzania wiedzą
Pathways programowe
Dzięki wspólnym kursom absolwenci tego programu będą mieli zaawansowaną pozycję w
School of Language and Liberal Studies' Advanced Communication for Professionals Program studiów podyplomowych Ontario College
Galeria
Rekrutacja
Program
Możliwości współpracy
Program badań i oceny oferuje komponent edukacji spółdzielczej, który zapewnia studentom możliwość zdobycia bezcennego doświadczenia z pierwszej ręki w wybranej przez nich dziedzinie. Praca w ramach praktyk, takich jak ta, może być początkiem Twojej kariery w dziedzinie badań i oceny, jeszcze przed ukończeniem studiów!
Asystent ds. badań
Możliwość rozwijania umiejętności związanych z ewaluacją programów w świecie rzeczywistym, zbieraniem danych i analizą, pomiarem programów i inicjatyw, oceną potrzeb, opracowywaniem możliwych do zastosowania zaleceń i innymi działaniami z zakresu badań stosowanych.
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- COMM-6034 ---- Reading, Writing, and Audience Analysis-Adv
- RSCH-6005 ---- Ocena programu i wyników
- SOSC-6001 ---- Program Eval Polityka i etyka Konteksty
- RSCH-6002 ---- Metody badań jakościowych
- RSCH-6004 ---- Metody ankietowe
- RSCH-6003 ---- Metody badań ilościowych
- RSCH-6006 ---- Projektowanie oceny i zarządzanie projektem
- SOSC-6002 ---- Tłumaczenie i zarządzanie wiedzą
- RSCH-6007 ---- Wdrożenie i wyniki ewaluacji
- COMM-6032 ---- Prezentacje zawodowe
- COMM-6033 ---- Raporty-Adv
- SOSC-6003 ---- Kamień milowy
- COOP-1020 ---- Co-operative Education Employment Prep.
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 12 kredytów w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji w programie i ukończyć ten program.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością
1. Używaj aktualnych narzędzi informatycznych do pobierania, organizowania, przetwarzania i komunikowania zarówno jakościowych jak i ilościowych danych ewaluacyjnych i badawczych
2. Przełożyć cele badań i oceny programu na odpowiednie projekty i metody ewaluacji
3. Konstruowanie rekomendacji dla interesariuszy w oparciu o dokładną analizę informacji
4. Zaprojektować jasną, przekonującą i dokładną dokumentację do zbierania, wspierania i prezentowania danych dla projektów ewaluacji programu i badań
5. Spełniać cele organizacji i klientów poprzez zastosowanie odpowiednich metod ewaluacji programu i badań oraz poprzez dokładną analizę wyników badań i ewaluacji
6. Stosować odpowiednie techniki statystyczne do generowania wysokiej jakości informacji i analiz
7. Wykonywać wszystkie prace zgodnie z wymogami i standardami etycznymi, legislacyjnymi i zawodowymi
8. Przyczynić się do zarządzania projektem, zapewniając, że spełnia on wszystkie niezbędne cele i parametry (np. zakres, projekt/funkcje, harmonogramy, itp.)
9. Skutecznie przekazuje specjalistyczne informacje zróżnicowanym odbiorcom o różnym stopniu wiedzy technicznej
10. Dokładne i przekonujące informowanie odpowiednich interesariuszy o postępach i wynikach ewaluacji programu i projektów badawczych
11. Zwiększenie efektywności organizacyjnej poprzez przechwytywanie, interpretowanie i stosowanie informacji organizacyjnych z wykorzystaniem technik zarządzania wiedzą
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Świadectwo Absolwenta Analityka Badawczego (RAPP)
- Barrie, Kanada
- Online
Graduate Diploma Art & Design (Produkt, Wnętrza i Projektowanie Przestrzenne)
- London, Wielka Brytania
Wzbogacanie nadzoru badań
- Johannesburg, Republika Południowej Afryki