Certyfikat Absolwenta Zarządzania Relacjami z Gośćmi - Concierge Specialist
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* rzeczywiste koszty są wciąż ustalane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Uwaga: nabór do tego programu na jesień 2021 r. został zawieszony.
Czy pasjonujesz się usługami premium, pracujesz w środowisku, w którym codziennie stoisz przed wyzwaniem wykorzystania swojej kreatywności w zaspokajaniu potrzeb gości? Program ten został opracowany w celu zwiększenia zdolności ucznia do odniesienia sukcesu jako Concierge w wieloaspektowym sektorze usług premium w branży turystycznej i hotelarskiej. Studenci poznają realia dzisiejszych trendów w hotelarstwie premium i będą przygotowani do pracy z wymagającą klientelą.
Przegląd programu
- Unikalny roczny program dla absolwentów, który pozwala studentom na dalsze rozwijanie ich obecnej edukacji i umiejętności w zakresie turystyki i hotelarstwa, poprawiając zarówno umiejętności osobiste, jak i zawodowe;
- Zapoznanie się z różnymi pracodawcami-partnerami, przy jednoczesnym badaniu realiów dzisiejszych trendów w hotelarstwie premium;
- Obejmuje czteromiesięczny płatny staż z ekspozycją na ekscytujące globalne możliwości zatrudnienia;
- Uznany przez Royal Roads University dwuletni kredyt przyznany BA Commerce, Entrepreneurial Management;
- Jesteśmy dumnie wspierani przez Les Clef's d'Or Canada, wiodące na świecie stowarzyszenie Concierge.
„Les Clefs d'Or Canada to elitarna wspólnota hotelowych Concierges, której celem jest osiągnięcie wyjątkowej obsługi poprzez łączenie, edukację i inspirowanie naszych członków do ciągłego przekraczania oczekiwań gości. członkowie są połączeni z siecią ponad 4000 najlepszych Concierges na świecie, co pozwala nam pomagać naszym gościom z lokalnymi ekspertami na całym świecie.Les Clefs d'Or Canada z dumą wspiera program Concierge w Fanshawe; naprzód, łącząc więcej studentów ze światem i inspirując przyszłe pokolenia doskonałej służby”.
Carolina Avaria – Prezes Les Clefs d'Or Canada
Wyniki nauki
Absolwent niezawodnie wykazał zdolność do
- Kieruj, kieruj i nadzoruj personel zgodnie z wymaganiami w zakresie usług concierge.
- Okazuj pewność siebie i skuteczność osobistą podczas świadczenia usług concierge.
- Rekomenduj produkty i usługi zgodnie z potrzebami i preferencjami gości.
- Zarządzaj problemami związanymi z klientami lub concierge, korzystając z inicjatywy, zaradności i samokontroli, aby zapewnić skuteczne i kreatywne rozwiązanie.
- Pracuj niezależnie i skutecznie jako członek zespołu, aby świadczyć usługi gościom i ogółowi społeczeństwa.
- Komunikować się w środowisku obsługi gości przy użyciu odpowiednich strategii i technik międzykulturowych.
- Wykorzystaj DTP, multimedia i różnorodne oprogramowanie do tworzenia skutecznych materiałów marketingowych.
- Podejmuj świadome decyzje finansowe, aby osiągnąć cele przedsiębiorstwa obsługującego gości.
- Opracuj i zastosuj strategie rozwoju osobistego, zawodowego i zawodowego w celu poprawy wydajności pracy i utrzymania powiązania z branżą obsługi gości.
Pathways programowe
Absolwenci tego programu, którzy chcieliby podjąć dalsze kształcenie mają szereg Pathway możliwości stopni i programów na całym świecie. Zachęcamy studentów do przeszukiwania różnych linków na stronie internetowej Turystyki, Hotelarstwa i Sztuki Kulinarnej i omawiania możliwości specyficznych dla programu z Doradcą Studenta ds. Sukcesu Turystyki, Hotelarstwa i Sztuki Kulinarnej.
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- COMM-6035 Globalna komunikacja 3
- HOSP-6013 Kultura Służby 4
- PBRL-6004 Przygotowanie do stażu 1 2
- MGMT-6010 Umiejętności przywódcze i organizacyjne 3
- TOUR-6007 Atrakcje i turystyka 3
- INFO-6074 Nowe trendy cyfrowe 3
- BEVR-6004 Napoje, Wina i Alkohole 3
Poziom 2
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- MGMT-6106 Zarządzanie wydarzeniami specjalnymi 3
- ECON-6001 Ekonomia światowa 3
- MGMT-6107 Usługi transportowe 3
- HOSP-6014 Kultura Służby 2 3
- MGMT-6132 Przywództwo w globalnym świecie 4
- MGMT-6110 Zarządzanie relacjami z gośćmi Bezpieczeństwo i zarządzanie ryzykiem 3
- FDMG-6014 Globalna perspektywa żywności i wina 3
Poziom 3
Weźmy następujący obowiązkowy kurs:
- PBRL-6010 Staż 14
Rezydencja programowa
Studenci muszą ukończyć co najmniej 15 punktów w tym programie w Fanshawe College aby spełnić wymagania dotyczące pobytu w programie i ukończyć ten program
Warunki przyjęć
Dyplom ukończenia dwóch lub trzech lat lub stopień naukowy
lub
Dopuszczalna kombinacja związanego z tym doświadczenia zawodowego i wykształcenia policealnego według uznania Kolegium za równoważne z powyższym *
Notatka:
*Wnioskodawcy mogą zostać poproszeni o przesłanie CV i listu motywacyjnego, który zawiera szczegóły dotyczące doświadczenia zawodowego.
Wymagania języka angielskiego
Kandydaci, których pierwszym językiem nie jest angielski, będą zobowiązani do wykazania się znajomością języka angielskiego jedną z następujących metod:
- Grade 12 College Stream lub University Stream w języku angielskim z Ontario Secondary School lub równoważnego, w zależności od wymagań wstępnych programu
- Test z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) z minimalnym wynikiem 88 dla testu internetowego (iBT), z wynikami z ostatnich dwóch lat
- International English Language Testing System (IELTS) Test akademicki z ogólnym wynikiem 6,5 z wynikiem nie mniejszym niż 6,0 w którymkolwiek z czterech zakresów, z wynikami z ostatnich dwóch lat.
- Test kanadyjskiego języka akademickiego (CAEL) z wynikiem ogólnym 70 bez wyniku poniżej 60 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Pearson Test of English Academic (PTE) z minimalną liczbą 59 punktów, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) z ogólnym wynikiem na Cambridge English Scale 176 bez umiejętności językowych poniżej 169, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Egzamin z języka angielskiego (ELE) w Fanshawe College z minimalnym wynikiem 75% we wszystkich sekcjach testu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Fanshawe College ESL4/GAP5: Minimalna ocena 80% na poziomie 9 ESL4/GAP5 lub 75% na poziomie 10 ESL4/GAP5
Zalecane przygotowanie indywidualne
- Wymagany strój zawodowy
- Wysoki poziom obsługi klienta
- Umiejętność skutecznej pracy w środowisku niezależnym i zespołowym
- Duże zainteresowanie różnorodnością kulturową
- Umiejętność nauki języka
- Profesjonalizm
Kryteria wyboru wnioskodawcy
Jeżeli liczba kwalifikujących się wnioskodawców przekracza dostępne miejsca w programie, kryteria wyboru wnioskodawcy będą:
- Preferencje dla stałych rezydentów Ontario
- Otrzymanie wniosku do 1 kwietnia (po tej dacie Fanshawe College będzie rozpatrywać kandydatów na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, dopóki program nie będzie pełny)
- Osiągnięcie w warunkach przyjęcia
Możliwości zawodowe
Możliwości kariery istnieją w wielu różnych firmach z branży turystycznej i hotelarskiej. Większa orientacja na usługi absolwentów doprowadzi ich do stanowisk konsjerża, dyrektorów rejsów / wycieczek, trenerów obsługi klienta oraz funkcji nadzorczych / kierowniczych u uznanych na całym świecie dostawców usług rekreacyjnych i korporacyjnych.
Galeria
Rekrutacja
Program
Przegląd programu
- Unikalny jednoroczny program absolwent, który pozwala studentom nadal budować na ich obecnej turystyki i gościnności edukacji i umiejętności, poprawiając zarówno osobistych i zawodowych umiejętności;
- Wprowadzenie do różnych partnerów pracodawców, podczas badania realiów dzisiejszych trendów gościnności usług premium;
- Obejmuje czteromiesięczny płatny staż z ekspozycją na ekscytujące globalne możliwości zatrudnienia;
- Uznany przez Royal Roads University, dwuletni kredyt przyznany do BA Commerce, Entrepreneurial Management;
- Jesteśmy dumnie wspierani przez Les Clef's d'Or Canada, wiodące na świecie stowarzyszenie Concierge.
Program Pathways
Absolwenci tego programu, którzy chcą realizować dalszą edukację, mają szereg Pathway możliwości do stopni i programów na całym świecie. Studenci są zachęcani do wyszukiwania różnych linków na stronie internetowej Turystyki, Hotelarstwa i Sztuki Kulinarnej i omówienia możliwości specyficznych dla programu z Doradcą ds. Sukcesu Studenckiego Turystyki, Hotelarstwa i Sztuki Kulinarnej.
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- COMM-6035 Komunikacja globalna 3
- HOSP-6013 Kultura służby 4
- PBRL-6004 Przygotowanie do stażu 1 2
- MGMT-6010 Przywództwo & Umiejętności organizacyjne 3
- TOUR-6007 Atrakcje & Turystyka 3
- INFO-6074 Pojawiające się trendy cyfrowe 3
- BEVR-6004 Napoje, wina & Spirytus 3
Poziom 2
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MGMT-6106 Zarządzanie imprezami specjalnymi 3
- ECON-6001 Ekonomia światowa 3
- MGMT-6107 Usługi transportowe 3
- HOSP-6014 Kultura służby 2 3
- MGMT-6132 Przywództwo w globalnym świecie 4
- MGMT-6110 Guest Relations Security & Risk Mgmt 3
- FDMG-6014 Globalna perspektywa żywności & wina 3
Poziom 3
Weź udział w następującym kursie obowiązkowym:
- PBRL-6010 Staż 14
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 15 kredytów w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji w programie i ukończyć ten program.
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością
- Prowadzenie, kierowanie i nadzorowanie personelu w zależności od potrzeb w zakresie usług związanych z concierge.
- Wykazać się pewnością siebie i osobistą skutecznością podczas świadczenia usług związanych z usługami concierge.
- Rekomendowanie produktów i usług w zależności od potrzeb i preferencji gości.
- Zarządzanie problemami związanymi z klientami lub konsjerżami z wykorzystaniem inicjatywy, zaradności i samokontroli w celu zapewnienia skutecznego i kreatywnego rozwiązania.
- Pracuj niezależnie i skutecznie jako członek zespołu, aby zapewnić usługi dla gości i ogółu społeczeństwa.
- Komunikowanie się w środowisku obsługi gości z wykorzystaniem odpowiednich strategii i technik międzykulturowych.
- Wykorzystanie publikacji, multimediów i różnych programów do tworzenia skutecznych materiałów marketingowych.
- Podejmowanie świadomych decyzji finansowych w celu realizacji celów przedsiębiorstwa obsługującego gości.
- Rozwijaj i stosuj strategie rozwoju osobistego, zawodowego i kariery, aby zwiększyć wydajność pracy i zachować aktualność w branży usług dla gości.
Możliwości związane z karierą
Możliwości kariery istnieją w wielu różnych firmach w branży turystycznej i hotelarskiej. Zwiększona orientacja absolwentów na usługi doprowadzi ich do stanowisk jako konsjerży, dyrektorów rejsów / wycieczek, trenerów obsługi klienta i ról nadzoru / zarządzania z międzynarodowo uznanymi dostawcami usług rekreacyjnych i korporacyjnych.
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Dyplom z zarządzania hotelarstwem i turystyką w Co-op
- Vancouver, Kanada
Diploma in Hotel & Tourism Programme
- Bad Vöslau, Austria
Hospitality Administration - Hotel and Resort
- Barrie, Kanada