Advanced Diploma in Game - Design
Fanshawe College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 19 220 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 8.313,65 $: całkowita opłata dla studentów zagranicznych na semestr. Faktyczne koszty na rok 2020/21 są nadal określane
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Dołącz do prężnej i rozwijającej się branży, w której nie chodzi tylko o granie w gry
Projektowanie gier polega na wykorzystywaniu kreatywności i budowaniu całych światów, aby gracze mogli wyrazić siebie. Niewiele jest zawodów tak pożądanych, jak projektanci gier wideo, a Londyn, Ontario, znajduje się w centrum tej tętniącej życiem i rozwijającej się branży.
Ucz się w najnowocześniejszej placówce
W programie do projektowania i rozwoju gier wideo będziesz uczyć się w nowym, najnowocześniejszym Centrum Sztuki Cyfrowej i Performance w centrum Londynu, w otoczeniu wiodących firm z branży gier i technologii. Ci nowatorzy będą cię wspierać i krytykować. Pokażą ci, jak się dostać i jak iść naprzód. Ten intensywny, trzyletni, zaawansowany dyplom skupi się na narzędziach i technikach niezbędnych do znalezienia pozycji na poziomie podstawowym jako artysta koncepcyjny, animator, projektant poziomów i gier.
Rozwijasz swoje umiejętności 2D i 3D poprzez studiowanie teorii sztuki i projektowania, modelowania, animacji, teksturowania, anatomii i rysunku. Następnie wykorzystasz te podstawy do zrozumienia gry wideo jako całości. Na każdym etapie projektanci, animatorzy, producenci i dyrektorzy artystyczni w branży gier wideo upewnią się, że wiesz, jak Twoje umiejętności zostaną wykorzystane w prawdziwym świecie.
Wyniki nauki
Absolwent niezawodnie wykazał zdolność:
- Przeanalizuj różnice w gatunkach gier, aby opracować gry spełniające potrzeby określonych rynków.
- Przeanalizuj historię gier wideo, aby porównać różne podejścia do tworzenia gier.
- Wspieraj rozwój gier, identyfikując i łącząc koncepcje z różnych ról branżowych - programowania, projektowania i sztuki.
- Przyczyniać się jako osoba fizyczna i członek zespołu twórców gier do skutecznego ukończenia projektu tworzenia gier.
- Opracuj strategie ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego, aby zwiększyć wydajność pracy w branży gier.
- Wykonuj wszystkie prace zgodnie z odpowiednimi statutami, przepisami, ustawodawstwem, standardami branżowymi i kodeksami etyki.
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- MMED-1022 3D-Intro
- Cyfrowy rysunek MMED-1023 1
- HIST-1041 Ankieta dotycząca sztuki i projektowania
- MMED-1027 Animacja 1
- MMED-1026 Budowa znaków anatomicznych 1
- INDS-1033 Teoria gier wideo
- WRIT-1037 Powód i pisanie 1-Contemporary Media
Poziom 2
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- MMED-1025 Działając dla animatorów 1
- Cyfrowy rysunek MMED-3018 2
- Przegląd technologii MMED-1028
- MMED-1029 Tekstura 1
- Modelowanie MMED-1030 1
- MMED-3019 Budowa znaków anatomicznych 2
- MMED-1031 Projektowanie gier 1
- COMM-3075 Komunikacja dla mediów
Poziom 3
Edukacja ogólna - Weź udział w 3-punktowym kursie edukacji ogólnej
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- MMED-3020 Działając dla animatorów 2
- Cyfrowy rysunek MMED-3021 3
- MMED-1032 Unity 1
- MMED-3022 Tekstura 2
- MMED-3023 Modelowanie 2
- MMED-1033 Technologia produkcji 1
Poziom 4
Edukacja ogólna - Weź udział w 3-punktowym kursie edukacji ogólnej
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- MMED-3024 Animation-MOCAP
- MMED-5001 Rysunek cyfrowy 4
- MMED-3025 Unity 2
- MMED-3026 Tekstura 3
- MMED-3027 Olinowanie animacji
- MMED-3028 Technologia produkcji 2
- MMED-3029 Projektowanie gier 2
Poziom 5
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- Projekt gry MMED-5002 3
- Rozwój portfela DEVL-1040 1
- MMED-5003 Nasadka pracy dyplomowej 1
- Rozwój zasobów 3D MMED-1034 1
Poziom 6
Weź wszystkie następujące obowiązkowe kursy:
- Rozwój zasobów 3D MMED-5004 2
- Rozwój portfela DEVL-5002 2
- MMED-5005 Thesis Capstone 2
- ENTP-1001 Przedsiębiorczość multimedialna
Edukacja ogólna - przedmioty do wyboru
- Weź 6 punktów General Education Credits - zwykle pobierane na poziomie 3 i 4
Rezydencja programowa
Studenci muszą ukończyć co najmniej 20 punktów w tym programie w Fanshawe College aby spełnić wymóg stałego pobytu w programie i ukończyć ten program. Pexels / Pixabay
Warunki przyjęć
- OSSD z kursami z College'u (C), University (U), University / College (M) lub Open (O) stream
lub
- Academic and Career Entrance Certificate (ACE)
lub
- Certyfikat równoważności Ontario High School (GED)
lub
- Dojrzały wnioskodawca z odpowiednim przygotowaniem
i
- Wynik pomyślny (60% lub wyższy) uzyskany na formularzu uzupełniającym
Wymagania języka angielskiego
Kandydaci, których pierwszym językiem nie jest angielski, będą zobowiązani do wykazania się znajomością języka angielskiego jedną z następujących metod:
- Grade 12 College Stream lub University Stream w języku angielskim z Ontario Secondary School lub równoważnego, w zależności od wymagań wstępnych programu
- Test języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL) z minimalnym wynikiem 79 punktów za test internetowy (iBT), z wynikami testu w ciągu ostatnich dwóch lat
- International English Language Testing System (IELTS) Test akademicki z ogólną oceną 6,0 bez oceny poniżej 5,5 w jednym z czterech pasm, z wynikami testu w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test kanadyjskiego języka akademickiego (CAEL) z wynikiem ogólnym 60 punktów bez wyniku poniżej 50 w którymkolwiek z czterech pasm, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Pearson Test of English Academic (PTE) z minimalnym wynikiem 53, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) z ogólnym wynikiem na Cambridge English Scale 169 bez umiejętności językowych poniżej 162, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Egzamin z języka angielskiego (ELE) w Fanshawe College z minimalnym wynikiem 70% we wszystkich sekcjach testu, z wynikami testów w ciągu ostatnich dwóch lat
- Uczniowie Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimalny stopień 80% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 8, 75% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 9 lub 70% na poziomie ESL4 / GAP5 na poziomie 10
Zalecane przygotowanie akademickie
- Grade 12 English (C) or (U) OR Grade 12 The Writer's Craft (C) OR Grade 12 Business and Technology Communication (O)
- Technologia komunikacji 11 lub 12 stopnia (M) LUB klasa 11 Wprowadzenie do informatyki (U) i klasy 12 informatyki (U)
- Grade 11 Media Arts (M) lub (O) OR Grade 12 Media Arts (M)
- Obraz wizualny 11 stopnia (M) lub (O) LUB stopień 12 (M)
Zalecane przygotowanie indywidualne
Podstawowa znajomość programów graficznych i 3D używanych w branży. Doświadcz grania w różne gry wideo. Korzystanie z bezpłatnego oprogramowania próbnego (3D Max, Maya, Adobe Photoshop) i wykonywanie bezpłatnych podstawowych samouczków online z modelowania, animacji itp.
Kryteria wyboru wnioskodawcy
Jeżeli liczba kwalifikujących się wnioskodawców przekracza dostępne miejsca w programie, kryteria wyboru wnioskodawcy będą:
- Preferencje dla stałych mieszkańców Ontario.
- Otrzymanie wniosku do 1 lutego (po tej dacie Fanshawe College będzie rozpatrywał kandydatów według kolejności zgłoszeń do momentu pełnego programu).
- Osiągnięcie wymagań wstępnych.
Możliwości zawodowe
Kariera w branży gier wideo może obejmować Projektanta postaci, Projektanta poziomów, Producenta, Projektanta audio, Modellera, Animatora, Artysty tekstur, Artysty koncepcyjnego i Artysty scenariuszy.
Galeria
Wynik programu
Absolwent w sposób wiarygodny wykazał się umiejętnością:
- Analizuj różnice w gatunkach gier, aby tworzyć gry odpowiadające potrzebom konkretnych rynków.
- Przeanalizuj historię gier wideo, aby porównać różne podejścia do tworzenia gier.
- Wspieraj rozwój gier poprzez identyfikację i powiązanie koncepcji z różnych ról w branży - programowania, projektowania i sztuki.
- Przyczynia się jako jednostka i członek zespołu tworzącego gry do efektywnego zakończenia projektu tworzenia gier.
- Opracowanie strategii ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w celu zwiększenia wydajności pracy w branży gier.
- Wykonywanie wszystkich prac zgodnie z odpowiednimi statutami, przepisami, ustawodawstwem, normami branżowymi i kodeksami etycznymi.
Rekrutacja
Program
Kursy
Poziom 1
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MMED-1073 ---- 3D Wprowadzenie
- MMED-1023 ---- Rysunek cyfrowy 1
- HIST-1041 ---- Badanie sztuki i projektowania
- MMED-1027 ---- Animacja 1
- MMED-1026 ---- Anatomia projektowania postaci 1
- INDS-1033 ---- Teoria gier wideo
- WRIT-1037 ---- Rozum i pisanie 1-współczesne media
Poziom 2
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MMED-3055 ---- Animacja 2
- MMED-3018 ---- Rysunek cyfrowy 2
- MMED-1028 ---- Przegląd technologii
- MMED-1029 ---- Tekstura 1
- MMED-1030 ---- Modelowanie 1
- MMED-3019 ---- Anatomia projektowania postaci 2
- MMED-1031 ---- Projektowanie gier 1
- COMM-3075 ---- Komunikacja dla mediów
Poziom 3
Gen Ed - Weź 3-kredytowy kurs do wyboru z zakresu edukacji ogólnej.
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MMED-3056 ---- Animacja 3
- MMED-3021 ---- Rysunek cyfrowy 3
- MMED-1032 ---- Unity 1
- MMED-3022 ---- Tekstura 2
- MMED-3023 ---- Modelowanie 2
- MMED-3058 ---- Digital Sculpting 1
Poziom 4
Gen Ed - Weź 3-kredytowy kurs do wyboru z zakresu edukacji ogólnej.
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MMED-3060 ---- Sztuka środowiskowa
- MMED-5001 ---- Rysunek cyfrowy 4
- MMED-3025 ---- Unity 2
- MMED-3026 ---- Tekstura 3
- MMED-3061 ---- Animacja 4
- MMED-3059 ---- Digital Sculpting 2
- MMED-3029 ---- Projektowanie gier 2
Poziom 5
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
- MMED-5002 ---- Projektowanie gier 3
- DEVL-1040 ---- Opracowanie portfolio 1
- MMED-5003 ---- Thesis Capstone 1
- MMED-1034 ---- 3D Asset Development 1
Poziom 6
Weź wszystkie z następujących kursów obowiązkowych:
Grupa 1
DEVL-5002 ---- Opracowanie portfolio 2
- MMED-5005 ---- Thesis Capstone 2
- DEVL-3013 ---- Przygotowanie do kariery
Grupa 2
Weź MMED-5004 lub INNV-1001
- MMED-5004 ---- 3D Asset Development 2
- INNV-1001 ---- Aplikacje innowacyjne
Gen Ed - materiały do wyboru
Zdobądź 6 punktów edukacji ogólnej - zazwyczaj na poziomie 3 i 4.
Rezydencja programu
Studenci muszą ukończyć minimum 28 kredytów w tym programie w Fanshawe College , aby spełnić wymóg rezydencji w programie i ukończyć ten program.
Możliwości związane z karierą
Absolwenci zdobędą informatykę, sztukę cyfrową i umiejętności kreatywnego pisania wymagane do doskonałości w branży projektowania gier, umożliwiając im realizację takich karier, jak:
- projektant postaci
- zapewnienie jakości
- projektant poziomów
- Młodszy projektant gier
- modelarz 3d
- animator
- artysta teksturujący
- artysta koncepcyjny
- twórca storyboardów
Oto kilka przykładów możliwości kariery dla absolwentów programu Fanshawe's Game Design:
Modelarz 3D
Tworzenie rekwizytów, środowisk i postaci wykorzystywanych w grach wideo.
Projektant gier
Odpowiada za podstawowe wrażenia z użytkowania gry, w tym za interfejs użytkownika, poruszanie się i walkę głównego bohatera, poruszanie się przeciwników oraz mini-gry.
Animator 3D
Twórz i modyfikuj realistyczne animacje, aby ożywić na ekranie postacie i stworzenia z filmów sci-fi.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Zaawansowany dyplom z animacji i tworzenia gier
- Belleville, Kanada
Dyplom Technologii Informatyki - Programowanie Gier Wideo
- Montreal, Kanada
Certyfikat osiągnięć w dziedzinie animacji i gier
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone