
Eksploatacja i konserwacja lotnicza po studiach magisterskich
Paris, Francja
CZAS TRWANIA
1 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
EUR 13 000
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Współczesny przemysł transportu lotniczego potrzebuje inżynierów, którzy mają więcej niż tradycyjne umiejętności techniczne. Linie lotnicze muszą zapewnić globalne bezpieczeństwo po przystępnych kosztach. Ich inżynierowie potrzebują globalnego spojrzenia na otoczenie prawne i ekonomiczne, a także dogłębnego zrozumienia procesów eksploatacji i konserwacji, aby poradzić sobie z rosnącą międzynarodową konkurencją i złożonymi ramami regulacyjnymi.
ESTACA oferuje nowy program studiów podyplomowych w zakresie operacji lotniczych i konserwacji, który ma zastosowanie do operatorów linii lotniczych, operatorów MRO, operatorów lotnisk Logistyka lotnicza i firmy zajmujące się produkcją lotniczą. Celem tego rocznego programu jest zaoferowanie studentom możliwości zrozumienia organizacji i ekonomii branży transportu lotniczego. Będą oni w bliskim kontakcie z naszymi partnerami (producentami samolotów, liniami lotniczymi, operatorami MRO, operatorami lotnisk, dzięki czemu będą mogli zastosować swoją wiedzę teoretyczną bezpośrednio w rzeczywistych przypadkach. Zasady lotnicze są podstawą tego kursu i są studiowane z różnymi podejścia.
Cel
Zdobądź umiejętności rozumienia organizacji i ekonomii branży transportu lotniczego.
Podział kursu
Wykłady, studia przypadków, projekt pracy zespołowej i zarządzanie.
Uprawnienia
Ten program jest otwarty dla wszystkich zagranicznych i francuskich studentów posiadających tytuł magistra (najlepiej w dziedzinach naukowych, może również wystąpić magister biznesu) lub którzy ukończyli pięcioletnie studia inżynierskie. Kandydaci powinni posiadać znajomość języka angielskiego (TOEFL iBT: 91 lub TOEIC: 850 lub IELTS: 6,5).
Konspekt
450 godzin zajęć akademickich (od października do połowy lutego).
- Otoczenie regulacyjne (w Europie i Stanach Zjednoczonych).
- Operacje lotnicze.
- Operacje MRO.
- Umiejętności inżynierskie.
Minimum 6 miesięcy wewnętrznego szkolenia operacyjnego, po którym następuje rozprawa doktorska (luty – sierpień).
Oszacowanie
- Moduły dydaktyczne oceniane na podstawie egzaminów i studiów przypadku.
- Projekt akademicki i praca zawodowa oceniana na podstawie rozprawy.
Perspektywy pracy
- Lotniczy łańcuch dostaw dla producentów i dostawców sprzętu lub/i linii lotniczych.
- Kierownik działu utrzymania, kierownik projektu w zakresie konserwacji samolotów, kierownik projektu w zakresie przeprojektowania wnętrza statku powietrznego itp.
- Działy utrzymania i wsparcia dla producentów samolotów, operatorów konserwacji samolotów, linii lotniczych i operatorów portów lotniczych.
- Kierownik ds. bezpieczeństwa lotów, kierownik ds. jakości w linii lotniczej lub operatorze lotniska.