Studia podyplomowe z zakresu analizy danych i marketingu
ESPM – Brasil
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
São Paulo, Brazylia
Języki
Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
2 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
BRL 1462 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* do 35 rat w wysokości 1462,58 BRL + 1 rata w wysokości 1610,59 BRL
Wstęp
Zaprezentuj i opisz zaawansowane zastosowania Data Analytics i Big Data w różnych obszarach, takich jak marketing, finanse, inwestycje, planowanie i kontrola produktów, zarządzanie zasobami ludzkimi itp. Celem jest umożliwienie studentowi uzyskania szerokiego spojrzenia na aktualne możliwości zastosowania zasobów technologicznych w analizie i predykcji wyników, a także przedstawienie przyszłych trendów w tym zakresie. Umożliwienie Ci rozwoju i uczestniczenia w nowych projektach wykorzystujących tę wiedzę.
Modalność
HYFLEX. Weź udział w zajęciach na żywo osobiście w jednostkach ESPM lub wirtualnie przez Zoom. Weź udział osobiście, aby przeżyć wciągające doświadczenia i nawiązać kontakty. Lub dołącz wirtualnie z dowolnego miejsca, aby jak najlepiej dopasować swój harmonogram i lokalizację. Nagrania wykładów dostępne do przeglądania dyskusji (nie generują dodatku za nieobecność).
* Obowiązkowe spotkania osobiste odbywają się w soboty dla każdej dyscypliny w programach dla absolwentów HyFlex, średnio jedna sobota w miesiącu.
We współpracy z IBM
Dzięki partnerstwu z IBM kurs bada integrację między zdolnościami analitycznymi pracy z danymi z rekordów baz danych, sieci społecznościowych, geolokalizacji itp. A wizją rynku i biznesu. Integracja ta jest coraz bardziej powszechna w firmach. Tworząc kurs podyplomowy w zakresie Big Data i Marketing Intelligence, ESPM i IBM starają się szkolić kadrę kierowniczą, dając im mocne i solidne podstawy w zarządzaniu oprogramowaniem i rozwiązaniami technologicznymi, ale jednocześnie rozwijając skupienie, pasję i misję marketingu lojalnościowego polegającą na zaspokajaniu potrzeb i pragnień poprzez marketing . Wizją będzie bycie punktem odniesienia w tej hybrydowej dziedzinie szkoleń, systematycznie przyczyniając się do generowania wiedzy oraz spełniania i przewidywania wymagań firm i społeczeństwa. Misją kursu jest wyszkolenie profesjonalistów w stosowaniu technik w zintegrowanych obszarach marketingu i BigData, szukanie synergii pomiędzy znajomością tych obszarów poprzez budowanie środowiska z naciskiem na jednostkę i jej wpisanie w obecną przestrzeń technologiczną.
Idealni studenci
dla kogo jest przeznaczony?
Specjaliści ds. marketingu, biznesu, analizy ilościowej i/lub technologii, na początku swojej kariery, ale z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy są zainteresowani poznaniem lub poszerzeniem swojej wiedzy w obszarze Market Intelligence i Big Data. Członkowie zespołów Marketingu, Business Intelligence, Business Intelligence lub Technology.
Wskazany dla profesjonalistów na początku kariery zawodowej oraz w fazie rozwoju zawodowego.
Program
czego się nauczysz
Wszystkie dyscypliny kursu będą miały klasę poświęconą udziałowi gościa specjalnego, lidera odpowiedniej firmy i adekwatną do tematu każdego przedmiotu.
Niwelacja
- Podstawy marketingu (edukacja na odległość)
- Podstawy finansów (edukacja na odległość)
Kierownictwo
- Zarządzanie projektami
- Analityka i wsparcie decyzji
- Przywództwo i kultura cyfrowa
Marketing
- Badania rynku
- Myślenie projektowe i nowe modele biznesowe
- CRM i informacje konsumenckie
Technologia
- Infrastruktura IT i danych
- Architektura informacji
- Zarządzanie bazami danych i BI
- Koncepcje i praktyki dotyczące sztucznej inteligencji
- Big Data i aplikacje biznesowe
Integracja
- Multidyscyplinarny projekt integracyjny (wytyczne, tablice i opracowanie projektu)
Zajęcia odbywają się na terenie kampusu ESPM dla absolwentów i mogą być prowadzone w innych miejscach, wcześniej zaplanowanych przez profesora. Dyscypliny EAD wskazane w programie kursu będą odbywać się równolegle z dyscyplinami stacjonarnymi oraz w początkowym okresie kursu.
Wynik programu
Koncepcja analizy danych wyłania się jako nowa wielka siła w organizacjach
Praca z danymi z rejestrów sprzedaży, sieci społecznościowych, geolokalizacji, modeli prognozowania zachowań, spostrzeżeń konsumenckich staje się dla firm coraz rzadsza. Tradycyjne modele prognostyczne zwykle stają się powolne, jeśli weźmiemy pod uwagę bardzo duże ilości danych. I wtedy koncepcja Data Analytics pojawia się jako nowa wielka siła w organizacjach. Pytanie, na które poszukuje się odpowiedzi, brzmi: jak spójnie i szybko analizować informacje w czasie rzeczywistym iw niekontrolowanych ilościach, strategicznie wpływając na podejmowanie decyzji przez firmy? Tom, Variety, Velocity i Veracity definiują podstawowe wymiary Big Data. Aby pracować w tych wymiarach, konieczne jest uporządkowanie informacji, abyśmy mogli je skutecznie analizować w rozsądny i wykonalny sposób. Znajomość technik analitycznych, które obejmują manipulację dużymi zbiorami danych, jest zadaniem nowych menedżerów.