Strategiczne zarządzanie łańcuchem dostaw
Convertas
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 3695 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* VAT na pięciodniowe warsztaty, które odbędą się w hotelu w Dubaju, w tym przerwy na certyfikaty, lunch i kawę.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Kurs ten został opracowany w celu zaspokojenia potrzeb badawczych kierowników logistyki, dyrektorów i dyrektorów generalnych w zakresie umiejętności zarządzania łańcuchem dostaw.
Ten kompleksowy pięciodniowy warsztat szkoleniowy zapewni skuteczne i efektywne wykorzystanie umiejętności przetargowych. Dostawcy są kluczowymi interesariuszami w celu określenia jakości i wyników.
Strategiczne zarządzanie łańcuchem dostaw może zapewnić współpracę z dostawcami wspierającymi. Wdrożenie zarządzania łańcuchem dostaw zapewnia właściwe wyniki, wymagające dużego zaangażowania własnego zespołu zarządzającego.
Cele
- Praktykuj efektywną logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw
- Przeprowadzić analizę i badanie bieżących operacji
- Wprowadź zmiany organizacyjne w łańcuchu dostaw
- Porównaj zatrudnienie wewnętrzne i zewnętrzne
- Zrozum ramy prawne
- Zarządzaj sprzedawcami; Monitorowanie i ocena
- Powiązaj koszty z kamieniami milowymi
Kto powinien uczęszczać
Kurs ten jest skierowany do najlepszych menedżerów, którzy chcą stosować zasady zarządzania łańcuchem dostaw w swoich organizacjach. Jest to również obowiązkowe dla specjalisty ds. Zamówień zaangażowanych w planowanie, tworzenie, wystawianie, przyjmowanie lub ocenę ofert.
Moduły
Dzień 1
- Zrozumienie, czym jest zarządzanie łańcuchem dostaw
- Definicje logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw
- Współzależności i powiązania działań związanych z kupowaniem, robieniem, ruchem i sprzedażą
- Kluczowe aspekty zarządzania łańcuchem dostaw
- Bilans kosztów / usług
Dzień 2
- Zasady obsługi klienta
- Dodawanie wartości
- Opcje / zmiany produkcyjne
- Wymieniaj możliwości
- Zrozumienie konfliktów podfunkcyjnych
Dzień 3
- Jak obecnie zarządzamy łańcuchem dostaw
- Wpływ na relacje z dostawcą / klientem
- Obniżenie kosztów
- Eliminacja wewnętrznych i zewnętrznych barier w łańcuchu dostaw
Dzień 4
- Wdrożenie podejścia do zarządzania łańcuchem dostaw
- Zmiany potrzebne dostawcom i klientom
- Rozbicie tradycyjnego silosu / zamkniętego zarządzania
- Strategie zaopatrzenia krytycznego
Dzień 5
- Wymaga oceny i rozwoju zadań
- Wybór właściwej strategii kontraktowania
- Przekształcenie relacji z dostawcą w praktyczne partnerstwo
- Jak być dobrym klientem
- Techniki komunikacji
O szkole
pytania
Podobne kursy
Specjalizacja w strategiach uczciwości publicznej i przeciwdziałania korupcji
- Tlaquepaque, Meksyk
Świadectwo Absolwenta Zarządzania Strategicznego - Specjalizacja Rachunkowość
- Toronto, Kanada
Zaawansowane zarządzanie projektami i jakość strategiczna
- London, Wielka Brytania