Administracja i zarządzanie biurem
Convertas
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 3395 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* VAT na czterodniowy kurs, który odbędzie się w hotelu w Dubaju, w tym przerwy na certyfikaty, lunch i kawę.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten kurs dostarcza podstawowych i dogłębnych praktycznych technik, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w miejscu pracy. W tym kursie poznasz najlepsze praktyki multidyscyplinarne, takie jak: być lepszym pisarzem biznesowym i głównym komunikatorem.
Kurs koncentruje się również na znaczeniu zapewnienia wyjątkowej wewnętrznej i zewnętrznej obsługi klienta oraz wpływu tego działania.
Co więcej, będziesz miał okazję omówić skutki stresu w miejscu pracy i sposoby na zmianę stresu na korzyść. Dowiesz się również, jak opanowanie efektywnego wykorzystania czasu nieuchronnie zwiększy wydajność i obniży poziom stresu. Kolejnym tematem, który zajmiesz się, jest organizacja i prowadzenie skutecznego i profesjonalnego spotkania. Wreszcie dowiesz się szczegółowo, w jaki sposób możesz poprawić możliwości obsługi telefonu.
Cele
- Zdefiniuj i zrozum rolę kierownika biura i administratora
- Wdrożenie słownych i pisemnych strategii komunikacji potrzebnych do skutecznego wykonywania obowiązków
- Rozwijaj nastawienie i nastawienie na usługi skierowane do klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Wymień główne przyczyny stresu i zastosuj techniki potrzebne do ich kontrolowania
- Zastosuj techniki zarządzania czasem wymagane w celu zwiększenia wydajności biura
- Organizuj spotkania skutecznie
- Obsługuj połączenia telefoniczne prawidłowo i profesjonalnie
Kto powinien uczęszczać
Administratorzy, asystenci, sekretarze wykonawczy, obecni lub przyszli kierownicy biur, starsi administratorzy i przełożeni pracowników niższego szczebla.
Moduły
Dzień 1
- Rola kierownika biura i administratora
- Percepcja a rzeczywistość
- Trójwymiarowe sukcesy administratorów: dramatycznie i wyraźnie różne
- Kompetencje wymagane do sukcesu
- Co to znaczy być „gwiazdą” w pracy
- Określanie swojej roli
Dzień 2
- Skuteczne umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Poprawa wiarygodności i zdobycie uznania
- Znaczenie posiadania pozytywnego nastawienia
- Być asertywnym
- Sprzedawanie pomysłów szefowi, kolegom, podwładnym i klientom
- Przygotowanie profesjonalnej prezentacji
- Co stanowi profesjonalne pismo biznesowe
- Styl i układ
- Uzyskanie swojego celu z czytelnikiem
- Oczekiwania czytelników
- Prawidłowe korzystanie z telefonu
- Profesjonalne zachowanie telefonu
- Zasady dobrego słuchania
- Kroki w profesjonalnej obsłudze połączenia przychodzącego
- Radzenie sobie z trudnymi rozmówcami
- Identyfikacja typowych problemów z telefonem i rozwiązań formułujących
Dzień 3
- Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Zrozumienie potrzeb klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Usuwanie barier usługowych
- Zapewnia doskonałą obsługę
- Zniszczenie mentalności silosu
- Rozpatrywanie skarg
- Zarządzanie czasem
- Identyfikacja i eliminacja marnotrawców czasu
- Wyznaczanie celów i priorytetów
- Używanie środków do kontroli i poprawy skuteczności
- Planowanie i zarządzanie czasem dla siebie i innych
- Przygotowywanie dzienników czasu i uczenie się od nich
Dzień 4
- Organizowanie spotkań
- Elementy skutecznego spotkania
- Przygotowanie porządku obrad
- Spotykanie się ze zwykłymi marnotrawcami czasu
- Protokoły ze spotkań
- Obowiązki liderów spotkań i uczestników Techniki zarządzania stresem
- Przyczyny i objawy
- Identyfikacja stresorów
- Jak stres wpływa na wydajność
- Formułowanie kompleksowego planu zarządzania stresem
O szkole
pytania
Podobne kursy
Skills Competency Award w dziedzinie administracji biznesowej: Poziom II
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone
Skills Competency Award w zakresie administracji systemami wirtualizacji
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone
Wyższy kurs zarządzania biznesem turystycznym online
- Spain Online, Hiszpania