Vogue Summer School: Fashion Media
London, Wielka Brytania
CZAS TRWANIA
4 Weeks
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
09 Jun 2025
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Jul 2025
CZESNE
GBP 3936 / per course *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* z VAT
Dołącz do nas na spotkaniach informacyjnych online
Zobacz dostępne daty
Wstęp
Letnia Szkoła Vogue: Fashion Media to czterotygodniowy program odpowiedni dla studentów z różnych środowisk, w tym absolwentów szkół i absolwentów mających nadzieję na pracę w modzie, a także tych, którzy szukają nowej ścieżki kariery.
Galeria
Program
Każdy tydzień skupia się wokół kluczowego tematu związanego z mediami modowymi. Studenci wezmą udział w praktycznych warsztatach obejmujących stylizację w naszym studiu fotograficznym na miejscu oraz projektowanie okładki VOGUE; Usłyszą także opinie ekspertów branżowych pracujących dla Condé Nast i odwiedzą inspirujące lokalizacje. W ramach kursu zespołowy projekt redakcyjny będzie polegał na prezentacji ekspertom branżowym na zakończenie programu.
Tłem dla tego czterotygodniowego kursu jest Londyn, obejmujący wizyty w galeriach i wystawach, a także doświadczenia Vogue House. Co tydzień studenci będą mieli także możliwość wzięcia udziału w serii wydarzeń branżowych VOGUE Education Presents, w których biorą udział wszyscy pozostali studenci.
Tydzień 1: Wprowadzenie do mediów modowych
W pierwszym tygodniu wprowadzimy studentów do Kolegium i przedstawimy treści kursu oraz projekt zespołowy, który zostanie zrealizowany w trakcie kursu. Inne kluczowe tematy to:
- Wprowadzenie do VOGUE’a
- Zrozumienie odbiorców
- Media modowe teraz i w przyszłości
- Umiejętności komunikacji wizualnej i projektowania cyfrowego.
Tydzień 2: Praktyka twórcza w modzie i stylizacji
Nacisk położony jest na praktykę twórczą w modzie i stylizacji – uwzględniając kluczowe wpływy na modę oraz identyfikując szersze trendy makrośrodowiskowe kształtujące gusta i zachowania konsumentów. Inne kluczowe tematy to:
- Analiza trendów
- Wpływ stylu ulicznego
- Stylizacja martwej natury
- Tworzenie tablic nastroju
Tydzień 3: Opowiadanie historii o modzie
W trzecim tygodniu nacisk położony jest na naukę dziennikarstwa modowego i opowiadania historii w mediach drukowanych, cyfrowych i społecznościowych. W tym tygodniu uczniowie poznają także wizualny język mediów modowych. Inne kluczowe tematy to:
- Pisanie o modzie i dziennikarstwo
- Magazine branding i tworzenie okładek
- PR i media
- Tworzenie treści i media społecznościowe
Tydzień 4: Biznes mediów modowych
Ostatni tydzień skupi się na ukończeniu i zaprezentowaniu zadania z kursu, a także pracy w zespołach nad sesją studyjną wraz z fotografami i innymi kreatywnymi profesjonalistami. Inne kluczowe tematy to:
- Reklama i generowanie przychodów
- Redaktor i wydawca
- Tworzenie twojego portfolio
- Możliwości kariery w branży modowej
Jest to intensywny program nauki obejmujący zajęcia i zajęcia od poniedziałku do czwartku, od 10:00 do 17:00. Wszelkie zajęcia odbywające się poza tym czasem są opcjonalne. Pełny plan zajęć studenci otrzymają pierwszego dnia kursu.
Wykłady prowadzone przez naukowców zajmujących się modą, ekspertów branżowych i pracowników Condé Nast.
Samodzielna i grupowa praca nad realizacją ocenianych elementów kursu będzie odbywać się w pierwsze trzy piątki, a składanie projektów i oceniane prezentacje będą miały miejsce ostatniego dnia kursu. W ostatni piątek odbędzie się uroczystość zakończenia kursu.
Nie ma żadnych konkretnych książek do kupienia w ramach kursu. Studenci będą mieli dostęp do biblioteki referencyjnej Kolegium, a w trakcie kursu będą przedstawiane zalecenia dotyczące dalszej lektury.
W ostatni piątek o godzinie 16:00 odbędzie się uroczystość zakończenia kursu.
Rekrutacja
Opłata za program
Referencje studentów
Stypendia i Finansowanie
Kurs nie oferuje stypendiów i jest finansowany ze środków własnych.