Studia podyplomowe w zakresie projektowania i produkcji gier
Online United Kingdom
CZAS TRWANIA
2 up to 3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
GBP 7450 *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* W niepełnym wymiarze godzin: 11 100 GBP (3 700 GBP rocznie)
Wstęp
Zainspirowany ramami programowymi International Game Developers Association, oparty na opiniach studentów i odpowiadający na wymagania branży, ten Foundation Degree obejmuje projektowanie i produkcję gier elektronicznych. W podobny sposób, w jaki branża wymaga współpracy między specjalistycznymi sektorami, będziesz współpracować ze studentami z innych dyscyplin, takich jak biznes i marketing, w celu promowania produktu na rynku. Pod koniec tego kursu będziesz miał zaprojektowany i wyprodukowany produkt do wypuszczenia na rynek.
Rekrutacja
Program
Course content
Kurs obejmuje następujące przedmioty:
- Koncepcyjne projektowanie gier – główne elementy rozgrywki elektronicznej pod względem zaangażowania i motywacji gracza.
- Koncepcje programowania – ogólne zasady i koncepcje programowania w języku C++.
- Interakcja człowiek-komputer – ze szczególnym uwzględnieniem interfejsów graficznych, użyteczności i sprzężenia zwrotnego.
- Programowanie gier – ogólne zasady i koncepcje programowania gier pozwolą uczestnikom stosować metody programowania 2D i 3D stosowane w grach.
- Narracja gry i rozgrywka kontekstowa – metody wdrażania narracji poprzez kontekstualizację rozgrywki i środowiska gry.
- Grafika 2D i 3D dla gier komputerowych – przekazuj grafikę gry za pomocą cyfrowo rysowanych koncepcji artystycznych i grafiki 2D gier oraz wykorzystuj techniki modelowania 3D do tworzenia prostych elementów gry.
- Silniki gier – ze szczególnym uwzględnieniem silników 3D, takich jak UDK i Unity, oceniając ich architekturę i funkcje w celu opracowania małej gry.
- Badania gier – gry i ich rola w społeczeństwie, rozszyfrowanie semiotyki i słownictwa gier elektronicznych w celu zaproponowania własnego systemu rozgrywki.
- Platformy gier – typy platform i ich rozwój, badanie architektury sprzętowej i programowej, instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów.
- Dźwięk i animacja – psychologia dźwięku w grach, techniki tworzenia dźwięku, techniki i zasady animacji.
- Produkcja gry – udział w produkcji działającej gry, dobór członków zespołu, monitorowanie i osiąganie celów w celu dostarczenia rezultatu projektu.
- Promocja i przedsiębiorczość – zidentyfikuj obszary rozwoju komercyjnego, sieci wirtualne, media społecznościowe oraz techniki promocji i marketingu własnej gry.
Możliwości związane z karierą
- Analitycy biznesowi IT, architekci i projektanci systemów
- Programiści i specjaliści ds. rozwoju oprogramowania
- Projektanci graficzni i multimedialni
Realizacja programu
Assessment methods
Oceny będą dokonywane na podstawie prac zaliczeniowych i egzaminów formalnych.