Program Liderów Marketingowych L7 CIM
CIM Academy
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Cookham, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, W kampusie
Czas trwania
18 months
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
GBP 8150 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Idealny dla marketerów z kilkuletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania marketingiem, aktualnie pracujący na poziomie strategicznym. Ta kwalifikacja marketingowa na poziomie Masters może również umożliwić przejście do strategicznego zarządzania marketingowego.
Dla kogo to jest?
Jeśli chcesz stać się bardziej skutecznym "Liderem zmian", to ten nowy program na poziomie magisterskim jest dla Ciebie. Program został opracowany przez liderów biznesu, naukowców i starszych sprzedawców i obejmuje tematy, które zostały określone jako "must haves" dla starszych marketerów i liderów biznesu w przyszłości.
Program przywództwa marketingowego CIM Academy został opracowany w celu włączenia początkowych 3-dniowych warsztatów, które ułatwiają badanie istotnych problemów, które mają wpływ na Twój biznes. Należą do nich: "Rola marketingu w tworzeniu wartości", "Konkurencyjność na korzyść", "Kultura, przywództwo i zmiana" oraz "Sprawiedliwość marki i reputacja". Obejmuje to również intensywne warsztaty, które umożliwiają nawiązywanie kontaktów z innymi delegatami. jako Executive Coaching, który skupi się na obszarach, które chcesz rozwijać.
Czego się nauczysz
- Współczesne wyzwania (obowiązkowe): Ten moduł pozwoli ci ocenić potencjalny wpływ pojawiających się wyzwań współczesnego marketingu i zastosować myślenie strategiczne do opracowania przyszłych strategii.
- Leading Change (Mandatory): Moduł ten umożliwi ci sprostanie wyzwaniom związanym z przemianami poprzez stworzenie platformy do wspierania przyszłych reakcji na zmiany poprzez wykorzystanie potencjału organizacyjnego i zrównoważonych innowacji. Ponadto będziesz rozumieć, w jaki sposób zarządzać aktywami organizacji, aby zbudować i utrzymać jasną pozycję rynkową, aby kierować, wspierać i wdrażać zmiany kierowane przez rynek w ramach organizacji.
- Zarządzanie rozwojem biznesu (elek- tywne): Ten moduł pozwoli ci rozwinąć usystematyzowane i kreatywne podejście do określania, gdzie istnieją potencjalne lub istniejące możliwości rozwoju.
- Doradztwo (do wyboru): Moduł ten ma na celu rozwój umiejętności wymaganych do budowania i rozwijania relacji z klientami, zarówno jako niezależny konsultant, jak i jako konsultant w dużej organizacji.
Pomyślne ukończenie trzech modułów (dwóch obowiązkowych i jednego do wyboru) doprowadzi do przyznania nagrody w ramach programu CIM Marketing Leadership.
Zawartość kursu
WSPÓŁCZESNE WYZWANIA
Ocena: zadanie oparte na organizacjach, które pozwala Ci rozwiązać konkretny problem biznesowy.
Wyniki nauki
Dynamiczne środowisko marketingowe
- Krytycznie analizuj zmieniającą się dynamikę środowiska organizacji.
- Określ kluczowe czynniki biznesowe dla sukcesu organizacji.
Rozwiń kreatywne myślenie
- Oceniać znaczenie pojawiających się wyzwań marketingowych dla przyszłego kierunku organizacji.
- Krytyczna ocena wkładu wyzwań w tworzenie wartości organizacji.
Twórz wgląd, wizję i kierunek
- Zademonstrować zrozumienie, w jaki sposób organizacja może uzyskać pozytywną odpowiedź na pojawiające się wyzwania.
- Zalecane innowacyjne podejście oparte na zasobach do współczesnych wyzwań marketingowych.
LEADING CHANGE
Ocena: zadanie oparte na organizacjach, które pozwala Ci rozwiązać konkretny problem biznesowy.
Wyniki nauki
Budowanie sprawy pod kątem zmian
- Rozwijaj krytyczne rozumienie, jak wykorzystać potencjał organizacyjny do generowania i utrzymania wartości dla wszystkich interesariuszy.
- Użyj wglądu, aby opracować trwałe innowacje odpowiednie dla kierunku i zasobów organizacji.
Tworzenie kultury zmian
- Ocenia rolę marki i reputacji firmy w kierowaniu i utrzymywaniu zmian w organizacji.
- Zademonstruj, w jaki sposób struktura organizacyjna i kultura klienta mogą wspierać strategie optymalizacji możliwości korporacyjnych.
Wdrażanie zmiany
- Zaleca stosowanie współczesnej praktyki w skutecznym kierowaniu, zarządzaniu i wpływania na innych w celu zmiany organizacyjnej.
- Ocenia proces i środowisko wymagane do wdrożenia, oceny i refleksji nad skutecznością zmian organizacyjnych.
ZARZĄDZANIE WZROSTEM GOSPODARCZYM (WYB.
Ocena: zadanie oparte na organizacjach, które pozwala Ci rozwiązać konkretny problem biznesowy.
Wyniki nauki
Dynamika rozwoju firmy
- Krytycznie oceniaj dynamikę rynku i czynniki biznesowe odpowiednie dla organizacji i sektora przemysłu.
- Zapoznaj się z dynamiką klienta związaną z organizacją i sektorem przemysłowym.
Określanie kierunku
- Rekomenduj, w jaki sposób można rozwinąć kompetencje organizacyjne, aby osiągnąć przyszłe cele.
- Krytycznie oceniaj, w jaki sposób cechy organizacyjne wpływają na pozycję rynkową produktów / usług organizacji.
Budowanie związków
- Krytycznie oceniaj, które powiązane ze sobą strony mają fundamentalne znaczenie dla przyszłego sukcesu organizacji.
- Zademonstruj, jak wykorzystać strategiczne partnerstwo, aby osiągnąć sukces organizacyjny.
DORADZTWO (WYBÓR)
Ocena: zadanie oparte na organizacjach, które pozwala Ci rozwiązać konkretny problem biznesowy.
Wyniki nauki
Budowanie i rozwijanie relacji z klientami
- Krytycznie oceniaj elementy zrównoważonej i jasno zdefiniowanej propozycji doradczej.
- Rozwiń osobistą markę.
Określanie potencjalnej usługi
- Krytycznie oceniaj czynniki przyczyniające się do problemu biznesowego klienta.
- Oceń, jak ułatwić zmiany w organizacji klienta, w odpowiedzi na problem biznesowy klienta.
Dostarczenie wyniku klienta
- Krytycznie oceniaj, jak opracować i wdrożyć uzgodnione rozwiązanie.
- Projektuj i wdrażaj systemy, procesy i procedury, aby osadzić uzgodnione rozwiązanie.
Wymagania wstępne
CIM Academy ma własne kryteria wjazdu i kandydaci są oceniani indywidualnie. Zalecamy jednak, abyś miał co najmniej siedem lat doświadczenia w marketingu i następujące zasady:
- Kwalifikacje na poziomie 6 lub tytuł licencjata lub magistra.
- Rozwój kariery widoczny - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.
- Doświadczenie w pracy na poziomie zarządzania marketingowego.
- Zakres obecnej roli jest wystarczający, aby umożliwić zaangażowanie w zadania związane z oceną.
Nasze programy są prowadzone w języku angielskim, jeśli angielski nie jest twoim pierwszym językiem, będziesz również musiał przedstawić dowód co najmniej IELTS 6.5 lub Trinity ISE III / IV.
Rezerwować
Zarezerwuj miejsce w czerwcu na czerwcową datę rozpoczęcia i otrzymaj 10% zniżki na czesne.
Wszystkie rezerwacje powinny być dokonywane za pośrednictwem zespołu CIM Academy na CIM - zadzwoń do nas pod numer 44 (0) 1628 427240.
Mieszane (face-to-face i online) £ 6000 VAT
Co jest zawarte -
- Koszty czesnego.
- Dostęp 24/7 do CIM Academy Online.
- Wybrane podstawowe książki do czytania.
- Materiały do nauki.
- Zakwaterowanie z pełnym wyżywieniem.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Kierunek zarządzania marketingiem międzynarodowym
Zarządzanie marką luksusową w branży hotelarsko-gastronomicznej
- Lausanne, Szwajcaria
Nagroda za kompetencje w zakresie projektowania graficznego: Przedsiębiorca I
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone