Świadectwo Absolwenta Zarządzania Marketingowego
Centennial College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Canada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 4118 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
- Kod programu: 2825
- Szkoła: Szkoła Biznesu
- Poświadczenie: Certyfikat absolwenta Ontario College
- Rodzaj programu: Program świadectwa absolwenta
- Długość programu: 1 rok/2 semestry
- Lokalizacja: Kampus Postępu
W ciągu zaledwie dwóch semestrów program Marketing Management firmy Centennial College przygotuje Cię do zostania specjalistą ds. marketingu, który pełni szeroki zakres funkcji marketingowych w firmach, instytucjach rządowych i organizacjach non-profit.
Ten program certyfikatów dla absolwentów biznesu obejmie zarządzanie marketingiem wraz z powiązanymi tematami w zakresie zarządzania marką, zarządzania projektami marketingowymi, marketingu cyfrowego, usług marketingowych, zintegrowanej komunikacji marketingowej, badań marketingowych i międzynarodowej strategii marketingowej. W rezultacie zdobędziesz solidne zrozumienie krajowych i międzynarodowych zagadnień marketingowych.
Po ukończeniu studiów będziesz mógł wykorzystać umiejętności analityczne, decyzyjne, organizacyjne i komunikacyjne, aby wspierać działania marketingowe wielu różnych organizacji. Możesz również kontynuować studia w wyspecjalizowanym obszarze, takim jak badania i analityka lub zarządzanie kontem korporacyjnym.
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku ważne jest, aby każda firma rozwijała, wdrażała i monitorowała silny plan marketingowy. Czynniki środowiskowe, takie jak ewoluująca technologia, potrzeby społeczne i zrównoważone, trendy demograficzne, zmiany regulacyjne i intensywna konkurencja nadal stanowią wyzwanie dla funkcji marketingowej, aby zapewnić większe zyski różnym interesariuszom organizacji. Zrozumienie potrzeb klientów oraz dostarczanie im produktów i usług to esencja marketingu. Ten wymagający program certyfikatów dla absolwentów daje możliwość rozwijania wiedzy i umiejętności mających zastosowanie do dzisiejszej siły roboczej.
Rekrutacja
Program
1 semestr
- BUSN-733 Komunikacja biznesowa 2
- MGMT-704 Zarządzanie i przywództwo
- Marketing MKTG-716
- MKTG-717 Marketingowe zarządzanie marką
- MKTG-719 Zarządzanie projektami marketingowymi
- MKTG-743 Podstawy badań marketingowych
Semestr 2
- BUSN-702 Coop / Gotowość do zatrudnienia
- MKTG-709 Wskaźniki marketingowe i podejmowanie decyzji
- MKTG-728 Zintegrowana komunikacja marketingowa
- MKTG-731 Projektowanie doświadczeń klienta
- MKTG-732 Marketing międzynarodowy
- Strategie marketingu cyfrowego MKTG-747
Wynik programu
Najważniejsze elementy programu
- Uczysz się opracowywać i stosować strategię marketingową z perspektywy krajowej i międzynarodowej, wykorzystując badania rynkowe.
- Program Marketing Management przygotowuje Cię do zarządzania realizacją kluczowych projektów marketingowych oraz do planowania i realizacji marketingu cyfrowego.
- W sposób interaktywny i angażujący masz możliwość oceny różnic między produktami marketingowymi a usługami marketingowymi oraz oceny zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Instruktorzy programu to profesjonaliści z branży z wieloletnim doświadczeniem, dostępni i gotowi do pomocy.
- Po zakończeniu programu będziesz przygotowany do dołączenia do krajowej i globalnej siły roboczej w kilku aspektach strategii marketingowej i realizacji.
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Sformułuj plan marketingowy, który będzie odpowiadał potrzebom lub celom firmy lub organizacji.
- Opracuj plan zintegrowanej komunikacji marketingowej dla produktu, koncepcji, towaru i/lub usługi w oparciu o zidentyfikowaną potrzebę lub cel rynku.
- Formułować strategie opracowywania nowych i/lub zmodyfikowanych produktów, koncepcji, towarów i usług, które odpowiadają zmieniającym się potrzebom rynku.
- Opracuj strategie wydajnego i skutecznego umieszczania/dystrybucji produktów, koncepcji, towarów i usług, które odpowiadają zmieniającym się rynkom.
- Ocenić wpływ stosowania różnych strategii marketingowych dla produktu, koncepcji, towaru i/lub usługi na finanse, zwrot z inwestycji (ROI) i cele biznesowe organizacji.
- Ocenić wykonalność koncepcji, produktu, towaru i/lub usługi na rynkach lokalnych, krajowych lub międzynarodowych.
- Przeprowadzaj badania rynku, aby dostarczyć informacji potrzebnych do podejmowania decyzji marketingowych.
- Przekazuj informacje marketingowe w sposób przekonujący i dokładny w formie ustnej, pisemnej, graficznej i interaktywnej.
- Zaplanuj, przygotuj i przeprowadź prezentację sprzedażową lub ofertę, która odpowiada potrzebom klienta.
- Opracuj strategie z klientami, konsumentami i innymi osobami, aby rozwijać i utrzymywać relacje.
- Opracuj strategie i plany uczenia się i rozwoju, aby zwiększyć rozwój zawodowy w tej dziedzinie.
- Stosuj strategie przedsiębiorczości, aby identyfikować i reagować na nowe możliwości kariery, które mogą obejmować inicjatywy dotyczące zatrudnienia na umowę zlecenie i samozatrudnienia.
- Uczestniczyć i wnosić wkład w ramy zasad i praktyk organizacyjnych podczas prowadzenia działalności organizacji.
- Stosuj zasady etyki biznesu i społecznej odpowiedzialności biznesu przy podejmowaniu decyzji biznesowych.
- Stosować techniki zarządzania polegające na planowaniu, organizowaniu, kierowaniu i kontrolowaniu funkcji i działań marketingowych w odpowiedzi na potrzeby biznesowe organizacji.
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery
- Menadżer marketingu
- Kierownik reklamy
- Koordynator komunikacji marketingowej
- Specjalista ds. Marketingu klienta
- Specjalista ds. Marketingu klienta
- Współpracownik ds. Marketingu
Obszary zatrudnienia
- Sprzedawcy
- Mały biznes
- Agencje marketingowe
- Towary konsumpcyjne
- Franczyzy
- Gościnność, jedzenie i napoje
- Transport
- Instytucje
- Rząd
- Edukacja
- Usługi finansowe
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.