Zarządzanie marketingowe
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs przyniesie szerokie zrozumienie teoretycznych i praktycznych zagadnień związanych z zarządzaniem marketingowym. Koncentracja modułów odzwierciedla zmieniający się krajobraz marketingowy i narzędzia wymagane do osiągnięcia doskonałości w tej dziedzinie. Gdy sukces organizacyjny opiera się na pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów, marketing jest prawdopodobnie najważniejszą dyscypliną handlową. Zarządzanie marketingowe ożywi Cię współczesnymi podstawowymi koncepcjami, które można zastosować na rynku.
Kurs obejmie również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Planowanie rynku – segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie
- Analiza segmentacji
- Kierowanie do konsumentów
- Pozycjonowanie rynkowe i strategia repozycjonowania
- Budowanie profilu klienta
Zrozumienie cykli życia produktu
- Planowanie cyklu życia produktu
- Skalowanie wzrostu
- Zarządzanie przejściami i spadkami
- Strategie usług dla różnych produktów
Komunikacja marketingowa, branding i projektowanie
- Twórz zwycięskie kampanie marketingowe
- Zasady brandingu
- Zarządzanie projektami
- Zintegrowane rozwiązania marketingowe
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Marketing Managerowie, Senior Managerowie, Brand Managerowie
- Account Directors, Corporate Communications Team, Data Scientists
- Dyrektorzy marketingu, dyrektorzy projektowi
- Dyrektorzy, Liderzy i Przedsiębiorcy
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Wykorzystaj zaawansowane zasady zarządzania marketingowego i zastosuj je do planu marketingowego.
- Dopasuj zarówno strategię marketingową, jak i brandingową dla Strategicznych Jednostek Biznesowych (SBU).
- Rozwiąż problemy ze słabymi wynikami i zrewolucjonizuj zarządzanie marketingowe w organizacji.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.