Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: SM102
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4145 £

Konspekt szkolenia

Analizowanie środowiska strategicznego

  • Odkrywanie konkurencyjnego środowiska
  • Środowisko strategiczne - podstawy
  • Stopień turbulencji w środowisku
  • Analizowanie ogólnego środowiska
  • Analizowanie etapów wzrostu rynku
  • Kluczowe czynniki sukcesu w branży
  • Analiza konkurencyjnego środowiska branżowego - wkład Portera
  • Analizowanie środowiska współpracy
  • Dogłębna analiza jednego lub więcej bezpośrednich konkurentów
  • Analizowanie klientów i segmentacja rynku

Analizowanie zasobów i możliwości

  • Dlaczego organizacja ma w ogóle jakieś zasoby? Decyzja make-or-buy
  • Analiza zasobów i dodawanie wartości
  • Wartość dodana: łańcuch wartości i system wartości - wkład Portera
  • Analiza zasobów i przewaga konkurencyjna
  • Określenie, które zasoby i możliwości zapewniają trwałą przewagę konkurencyjną
  • Analiza zasobów i możliwości - poprawa przewagi konkurencyjnej
  • Analizowanie innych ważnych zasobów firmy: w szczególności zasobów ludzkich

Dynamika strategii

  • Opracowanie dynamicznych ram biznesowych
  • Dynamika zmieniającego się i niepewnego środowiska organizacji
  • Dynamiczne strategie na szybko rozwijających się rynkach
  • Dynamika rozwoju zasobów
  • Agresywne strategie konkurencji
  • Dynamika strategii współpracy
  • Dynamika strategii za pomocą teorii gier

Cel normatywny Dostarczony poprzez misję, cele i etykę

  • Kształtowanie celu organizacji
  • Opracowanie strategicznej wizji na przyszłość
  • Analiza mocy interesariuszy
  • Ład korporacyjny i cel organizacji
  • Cel kształtowany przez etykę i społeczną odpowiedzialność biznesu
  • Rozwijanie misji
  • Opracowanie celów

Cel wynikający z wiedzy, technologii i innowacji

  • Zrozumienie i pomiar wiedzy
  • Tworzenie i cel wiedzy
  • Wykorzystanie technologii do celów i przewagi konkurencyjnej
  • Innowacja i cel
  • Jak wprowadzać innowacje: proces "pomysłów"

Opracowywanie opcji strategii na poziomie biznesowym

  • Cel i analiza SWOT - wkład Andrews
  • Oparte na środowisku opcje: strategie ogólne - wkład Portera
  • Strategiczne opcje oparte na środowisku: macierz opcji rynkowych
  • Strategiczne opcje oparte na środowisku: macierz metody rozszerzania
  • Oparte na zasobach opcje strategiczne: widok oparty na zasobach
  • Oparte na zasobach opcje strategiczne: redukcja kosztów

Opracowywanie opcji strategii na poziomie korporacyjnym

  • Strategia na poziomie korporacyjnym: korzyści i koszty dywersyfikacji
  • Opcje korporacyjne: stopnie dywersyfikacji
  • Strategia korporacyjna i rola ośrodka - zasada rodzicielstwa
  • Strategia korporacyjna: decyzje dotyczące zdywersyfikowanego portfolio produktów firmy
  • Narzędzia opcji na poziomie korporacyjnym: od przejęcia do restrukturyzacji

Ewaluacja i rozwój strategii: Proces normatywny

  • Treść strategii preskryptywnej: ocena pod kątem sześciu kryteriów
  • Ocena strategii: procedury i techniki
  • Stosowanie empirycznych dowodów i wytycznych
  • Klasyczny model nakazowy zarządzania strategicznego: badanie procesu

Znalezienie strategicznej trasy do przodu

  • Znaczenie kontekstu strategii
  • Oparta na przetrwaniu trasa strategiczna
  • Trasa strategiczna oparta na niepewności
  • Trasa strategiczna oparta na sieci
  • Oparta na uczeniu się trasa strategiczna

Struktura organizacyjna, styl i problemy ludzi

  • Strategia przed strukturą?
  • Budowanie struktury organizacji: podstawowe zasady
  • Wybór stylu zarządzania i kultury
  • Rodzaje struktury organizacyjnej
  • Struktury organizacyjne dla innowacji
  • Motywacja i personel w realizacji strategii

Grupa docelowa

Ten kurs zarządzania strategicznego jest odpowiedni dla:

  • Szefowie organizacji, główni oficerowie, przewodniczący, członkowie zarządu i dyrektorzy.
  • Kierownicy działów i kierownicy wyższego szczebla
  • Ci, którzy chcą zrozumieć podstawowe pojęcia dotyczące identyfikacji przyszłości swoich organizacji z nowymi wyzwaniami i możliwościami, które mogą prowadzić do istotnych zmian.
  • Tych, którzy chcą rozważyć nie tylko racjonalne podejście do strategicznego podejmowania decyzji, ale także kreatywne aspekty takich decyzji.
  • Ci, którzy chcą uchwycić główne zamierzone i powstające inicjatywy, które można podjąć, obejmujące wykorzystanie zasobów, w celu zwiększenia wydajności ich firm w ich środowiskach zewnętrznych.

Wyniki nauki

Po ukończeniu kursu szkolenia z zarządzania strategicznego będziesz w stanie zrozumieć:

  • Środowisko strategiczne i dlaczego jest ważne.
  • Najważniejsze czynniki branżowe, które pomagają osiągnąć cele organizacji.
  • Główne obszary tła do analizy.
  • Strategiczne znaczenie wzrostu rynku.
  • Jak analizowane są bardziej bezpośrednie wpływy organizacji.
  • Jak analizować konkurentów.
  • Rola współpracy w analizie środowiska.
  • Jak ważny jest klient.
  • W jaki sposób zasoby i możliwości zwiększają wartość organizacji.
  • Zasoby i możliwości, które są szczególnie ważne w zwiększaniu wartości i przewadze konkurencyjnej.
  • Główne sposoby, w jakie zasoby i możliwości zapewniają przewagę konkurencyjną.
  • Jak można zwiększyć przewagę konkurencyjną.
  • Inne ważne zasoby, które organizacja posiada, szczególnie w dziedzinie zasobów ludzkich.
  • Jak zmienia się cel strategiczny i dlaczego.
  • Jak analizować dynamikę środowiska i jego wpływ na przewagę konkurencyjną.
  • Jak analizować szybko zmieniające się rynki i zmiany w zasobach.
  • Jak opracować nowe agresywne strategie konkurencji.
  • Jak rozwijać strategie współpracy i korzystać z teorii gier.
  • Jak cel jest kształtowany przez organizację i jej otoczenie.
  • Wizja twojej organizacji na przyszłość.
  • Misja i cele Twojej organizacji.
  • Związek między celem a ładem korporacyjnym organizacji.
  • Rola i podejście do zielonej strategii.
  • Poglądy twojej organizacji na etykę i społeczną odpowiedzialność biznesu oraz jej wpływ na cel.
  • Wiedza, jaką posiada twoja organizacja, w jaki sposób może ona tworzyć i dzielić się wiedzą oraz jaki jest jej wpływ na jej cel.
  • Strategiczne implikacje nowych technologii oraz sposób, w jaki mogą one kształtować cel organizacji.
  • W jaki sposób innowacje mogą przyczynić się do celu organizacji.
  • Główne możliwości środowiskowe i oparte na zasobach dostępne dla organizacji oraz strategiczne opcje wynikające z tych możliwości.
  • Korzyści i problemy związane z byciem częścią grupy.
  • Opcje, które wynikają z bycia częścią korporacji.
  • Jak rozwijać i decydować o zarządzaniu strategicznym.
  • Ważne rozróżnienie między treścią strategiczną a procesem strategicznym.
  • Opcje, które są zgodne z celem organizacji.
  • Opcje szczególnie odpowiednie dla warunków środowiskowych i zasobów, przed którymi stoi organizacja.
  • Opcje, które zawierają prawidłowe założenia dotyczące przyszłości, są wykonalne, zawierają akceptowalne ryzyko biznesowe i są atrakcyjne dla interesariuszy.
  • Rozróżnienie między kontekstem strategicznym a pozostałymi dwoma elementami - treścią i procesem.
  • W jaki sposób podejmowane decyzje strategiczne zmieniają decyzje.
  • Główne cechy alternatywnych podejść strategicznych.
  • Konsekwencje wybranych strategii.
  • Główne zasady związane z projektowaniem struktury organizacji w celu wdrożenia jej strategii.
  • Szczególne względy, które mają zastosowanie przy poszukiwaniu innowacyjnych strategii.
  • Jak menedżerowie są wybierani i zmotywowani do wdrażania strategii.
Program prowadzony przez:
  • Język angielski

Zobacz 131 więcej kursów w London Business Training & Consulting »

Ostatnia aktualizacja Wrzesień 27, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Lis 4, 2019
Mar 16, 2020
Duration
2 tygodnie
Cena
5,175 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Lis 4, 2019
Data końcowa
Lis 15, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Mar 16, 2020
Data końcowa
Mar 27, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lipiec 27, 2020
Data końcowa
Sie 7, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lis 16, 2020
Data końcowa
Lis 27, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Lis 4, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lis 15, 2019

Mar 16, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Mar 27, 2020

Lipiec 27, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Sie 7, 2020

Lis 16, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lis 27, 2020