Zarządzanie i przywództwo stylu

Informacje ogólne

Opis programu

STOSOWANIE Przywództwo sytuacyjne


Według Pawła Hersey, menedżerowie muszą zarządzać wielu różnych ludzi. Jako menedżerowie, muszą uznać i dostosować swój styl przywództwa w zarządzaniu ludzi, którzy pracują dla nich w tej chwili. Seminarium to będzie można ocenić styl przywództwa, profil swojego przełożonego i / lub kolegów.

Cele nauczania to:

* Zrozumienie koncepcji przywództwa sytuacyjnego i jak wpływają one na zachowania innych ludzi.
* Definiowanie różnych stylów przywództwa i znając odpowiednie style dla poszczególnych sytuacjach.
* Zrozumienie różnicy między zarządzaniem i prowadzi.
* Definiowanie co skutecznego przywództwa i followership role powinny być.


Rozwój Twojej styl przywództwa


Liderzy szukać okazji do zmiany status quo. Liderzy wspieranie współpracy i budowania porywający zespołów. Wzmacniają innych, co każdy człowiek czuje się zdolny i silny. Liderzy namiętnie wierzą, że mogą coś zmienić. Wyobrazić sobie, że w przyszłości, tworząc idealne i niepowtarzalne obrazy tego, co organizacja może stać. Dzięki ich magnetyzmu i spokojnej perswazji, przywódcy pozyskać innych w ich marzeń. Tworzą standardy jakości i stanowić przykład do naśladowania dla innych. Ponieważ złożona zmiana może przytłaczać ludzi i stłumić działania przywódcy planują etapy dotrzeć po drodze tak, że inni mogą osiągnąć małych zwycięstw. Liderzy uznają wkład, że osoby wprowadzone w wspiąć się na szczyt. Liderzy świętowania osiągnięć. Są ludzie czują się jak bohaterowie. Seminarium to pomoże Ci zrozumieć swoje mocne w stosunku do pięciu praktyk nadzwyczajnego przywództwa i co możesz zrobić, aby zmienić swoje zachowanie, aby zwiększyć swoją skuteczność przywództwa.

Cele nauczania to:

* Nauka pięć podstawowych praktyk przykładowego przywództwa.
* Odbieranie cenne opinie na temat bieżących praktyk przywódczych.
* Identyfikacja swoje mocne i możliwości przywódcze do poprawy.
* Identyfikacja sposobów poprawy swoich praktyk przywódczych.
* Tworzenie planu działania dla kontynuowaniem rozwoju przywództwa.


KORZYSTANIA umiejętności skutecznego TELEFON


Badania wykazały, że przynajmniej 90 procent wszystkich transakcji handlowych są prowadzone przez telefon. Skuteczność Telefon może wygrać uznanie dla swojej organizacji. Telefon jest istotne ogniwo między tobą i społeczeństwa, a także pomiędzy Ciebie i Twoich współpracowników.

Cele nauczania to:

* Wiedząc, jak i kiedy należy korzystać z telefonu, aby uzyskać wyniki.
* Poprawa mowy telefonicznej i przyjęcie odpowiedniej etykiety telefonicznej.
* Technik kształcenia na odbieranie połączeń przychodzących.
* Zrozumienie, jak się wiadomości oraz nagrywania lub podsumowania rozmów.


Pierwsze swoje zadanie przez innych


Istnieją organizacje, ponieważ jedna osoba nie może działać samodzielnie, aby osiągnąć pożądany zestaw zadań. Zadania są zbyt skomplikowane, zbyt duży, zbyt wiele lub zbyt niejednoznaczne. Kilka osób pracujących razem może wykonywać pracę i osiągnięcia pożądanych rezultatów. Koordynowanie grupy osób wymaga kogoś do kierowania działalnością innymi poprzez konkretne przydziałem zadań. Niektóre zadania muszą być wykonywane przez niektóre osoby, podczas gdy inne osoby wykonywać inne zadania. Ta rola przypisywanie pracy jest jednym z głównych obowiązków kierownika i zastosowanego procesu nazywany jest "delegacji". Seminarium to pomoże Ci poprawić swoje umiejętności delegowania zadań i kompetencji oraz przyczynić się do skuteczności organizacji.

Cele nauczania to:

* Uświadomienie sobie zalet delegacji.
* Zrozumienie przeszkód organizacyjnych do delegacji.
* Warunki kształcenia, zgodnie z którymi delegacja powinna i nie powinna być stosowana.
* Korzystanie z kluczowych etapów działania w celu określenia, jak najlepiej przekazać niektóre zadania.
* Poprawa umiejętności w określaniu, kiedy przekazać i co przekazać.


PROWADZĄCY udanych spotkań


Spotkania odbywają się dużo czasu! Niektóre organizacje mają tendencję do planowania coraz więcej spotkań, zwłaszcza jeśli sprawy nie idą dobrze. W tym seminarium, dowiesz się, gdy konieczne jest spotkanie, a także strategie dokonywania że spotkanie zakończyło się sukcesem.

Cele nauczania to:

* Jest w stanie opracować jaśniejszy cel dla spotkania i przygotowanie agendy na podstawie tego celu.
* Umiejętność oszacowania kosztów spotkań.
* Wykorzystując terminarzu spotkań.
* Wiedząc, jakie podręczniki są odpowiednie dla Twojego spotkania.
* Nauka korzystania strategii kontroli osób zakłócających.
* Korzystanie z poprawy w posiedzeniach 4 P.


Zarządzania czasem


Czas jest cenny posiadanie podane w równym stopniu do każdej osoby. Jak wykorzystać czas jest istotnym czynnikiem w wydajności. Seminarium to pomoże Ci przeanalizować swoje obecne nawyki, wyjaśnić swoje cele i priorytety, i nauczyć się, jak zaplanować wyników. Dowiesz się również, jak zaplanować działania, radzenia sobie ze stresem, podbić kunktatorstwo i osiągnąć satysfakcję.

Cele nauczania to:

* Zrozumienie natury czasu.
* Dowiedz się, jak ustalać priorytety i wyznaczać cele.
* Wiedząc, jak kontrolować swoje priorytety.
* Jest w stanie poradzić sobie z przerwami.
* Zwiększenie wydajności zespołu.

BEHAWIORALNA STYLE wywiadów


Wybór wykwalifikowanych i kompetentnych pracowników jest kluczowym umiejętności do udanego menedżera. Jednak jest to chyba jeden z najtrudniejszych zadań każdy kierownik ma do czynienia. Ten warsztat będzie wprowadzenie do Zachowanie Opis wywiady, która sięga poza to, co człowiek może zrobić, aby ustalić, co dana osoba zrobi w danej sytuacji. Teoria Zachowanie Opis wywiadów, że najlepszym wskaźnikiem przyszłych wyników jest osiągane w przeszłości w podobnych okolicznościach.

Cele nauczania to:

* Wiedząc, jak ważne jest posiadanie planu wywiad.
* Zrozumienie, czym jest przykładem zachowania jest.
* Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania wywiadów.
* Zrozumienie, dlaczego nie powinno się podjąć decyzję o zatrudnieniu w oparciu o przeczucie.
* Identyfikacja sposobów na poprawę praktyki zatrudniania.

COACHING


Coaching jest nie tylko mówienie ludziom, co robić; obejmuje ona również pomóc im w osiągnięciu ich pełnego potencjału. Wybrani trenerzy założyć wiele innych ról, takich jak mentorem, liderem zespołu, doradcy, słuchacza, koordynatora i kierownika. Ta sesja jest zaprojektowany, aby pomóc Ci rozwinąć umiejętności niezbędne do być skutecznym trenerem i mentorem, i przygotować plan, aby umieścić te umiejętności do pracy.

Cele nauczania to:

* Definiowanie cech i ról dobrym trenerem.
* Opisywanie korzyści z coachingu.
* Definiowanie rozwiązań problemów delegacji.
* Demonstracja skutecznego procesu delegowania zadań.
* Ocenianie komentarzy można zapewnić innych.
* Dowiedz się, jak zapewnić pozytywne i korygujących informacji zwrotnych.
* Opisywanie i stosowania modelu coachingu czterech kroków.
* Opracowanie planu przy użyciu modelu coachingu.

Podstawy zarządzania wydajnością

Zrozumienie Performance Management jest ważną rolę, że menedżer

musi grać. Ta sesja będzie zapoznać się z etapami wydajności i znaczenie celów SMART. Będziemy też patrzeć model przywództwa, który pozwala na dostosowanie pozycji lidera do swoich zwolenników.

Cele nauczania to:

* Nauka kroków wydajności.
* Uznając znaczenie celów SMART.
* Zastosowanie modelu sytuacyjnego przywództwa.

LIVING i zarządzania w zmieniającym się świecie


W dzisiejszym środowisku biznesowym, to nie wystarczy, aby zrobić to inaczej. Musisz robić różne rzeczy. Musisz użyć zasad Siedem nawyków skutecznego działania przez Stephena Coveya. Siedem nawyków pomoże, a ludzie w organizacji zmienia to zasadniczego sposób podejścia swoich miejsc pracy, relacje, a nawet wyzwania.

Ponadto, nasza gospodarka przesuwa się coraz bardziej w kierunku usług i technologii. Praca już rzucić pracy, jak czynili. Świat nagradza tych, którzy złapać na co się dzieje i kto inwestować energię w znalezieniu i korzystali z okazji, spowodowanych zmianami.

Cele nauczania to:

* Łamanie wspólne nieefektywnych zachowań i skłonności.
* Tworzenie wysoki poziom zaufania.
* Tworzenie silnych relacji współzależne.
* Nauka zarządzać czasem, jak również stresu w swoim życiu osobistym i zawodowym.
* Zrozumienie wpływu tych zmian na Ciebie i Twoich współpracowników.
* Identyfikacja wytyczne do zarządzania swoją pracę w okresie radykalnych zmian.


Rozwiązywanie problemów i motywacji

Menedżerowie muszą podejmować decyzje, które mają wpływ nie tylko swoich pracowników, ale również interesariuszy i klientów. Zrozumienie procesu podejmowania decyzji, a także jak korzystać z podstawą władzy pomoże menedżerów być bardziej skuteczne. Analizy i porównać podstawowe teorie motywacji, jak sformułowane przez McGregor, McClelland, Masłów i Herzberg.

Cele nauczania to:

* Badanie sytuacji pracy i ustalania przyczyn zadowolenia z pracy i niezadowolenia z pracy.
* Identyfikacja pięć kroków w racjonalnej procedury podejmowania decyzji.
* Analizując złożony problem decyzyjny zarządzania, stosowania zasad podejmowania decyzji, oraz w celu wypracowania decyzji.

Zarządzanie zmianą


Zmiana jest częścią naszej egzystencji. Jednak z powodu zmiany często odstrasza osoby, że mu się oprzeć. Ludzie obawiają się zmiany dla wielu powodów, takich jak: tradycja, strachu zwiększonej odpowiedzialności, niskiej skłonności do ryzyka, kwestii ekonomicznych, strach przed nieznanym, i interes w status quo. Strach przed zmianami może być przyczyną absencji, rotacji oraz zmniejszoną wydajność pracy. Poznasz strategie zarządzania opór wobec zmian.

Cele nauczania to:

* Wyjaśnienie, dlaczego istnieje opór wobec zmian i forma opór ten często trwa.
* Zrozumienie niektórych z najbardziej przydatnych strategii zarządzania zmianami.
* Porównywanie i przeciwstawianie tradycyjne i współczesne poglądy wobec zmian.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Stypendium Keystone

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium

Informacje o uczelni

Currently, ASEBUSS is a private, independent institution, authorized and accredited by the Ministry of Education and Research to organize postgraduate academic programs.

Currently, ASEBUSS is a private, independent institution, authorized and accredited by the Ministry of Education and Research to organize postgraduate academic programs. Pokaż mniej