Zarządzanie trudnymi ludźmi
Convertas
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 3195 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* VAT za trzydniowy kurs, który odbędzie się w hotelu w Dubaju, w tym przerwy na certyfikaty, lunch i kawę.
Wstęp
Na zachowanie ludzi ma wpływ sytuacja, ale bardziej zrozumienie otaczającego ich świata. To sprawia, że niektórzy ludzie są trudni dla innych.
Większość z nas ma do czynienia z trudnymi ludźmi w takim czy innym czasie. Stres związany z obsługą trudnych ludzi może spowodować brak wydajności i niechęci do pracy.
Cele
- Zrozumienie różnicy w ludziach
- Zrozumienie ludzkich wzorców zachowań i persona
- Zrozumienie, dlaczego ludzie stają się trudni do radzenia sobie
- Unikanie manipulacji trudnymi ludźmi
- Rozwijanie pewności siebie w kontaktach z wieloma różnymi typami ludzi
- Stosowanie technik rozwiązywania konfliktów
- Używając słów, które deeskalują się i skutecznie krytykują
- Stosowanie zachowania asertywnego i natychmiastowe wyniki
Kto powinien uczęszczać
Ten warsztat przynosi korzyści każdemu, kto ma do czynienia z trudnymi ludźmi lub trudnymi sprawami. Szkolenie jest odpowiednie głównie dla kierowników działu kadr, kierowników zespołów, kierowników handlu detalicznego, nauczycieli, konsultantów, przedstawicieli obsługi klienta i osób negocjujących.
Orzecznictwo
Convertas jest Convertas certyfikacji certyfikacji HR Certification Institute® (HRCI®) w Human Resource - International ™ (SPHRi) ™, który wspiera specjalistów HR w osiąganiu ich potencjału i uzyskaniu certyfikatu (SPHRi) ™.
Moduły
Dzień 1
- Ludzkie zachowanie i zrozumienie
- Wyzwania komunikacyjne z różnymi ludźmi
- Ustal jasne zrozumienie
- Kto może być nazwany trudnymi ludźmi
- Różnorodności kulturowe wpływające na zrozumienie i reakcję
- Podział postrzegania - dlaczego utrudnia pozytywne wyniki
Dzień 2
- Proces komunikacji
- Bariery komunikacyjne
- Wybór i kontrola
- Inteligencja emocjonalna
- Jakie są przyczyny trudnych zachowań?
- Rozwijanie zaufania
- Zdobywanie Rapportu
Dzień 3
- Co jest wyzwaniem?
- Myślenie wynikowe
- Słuchanie dla zrozumienia
- Pytania o szczegóły
- Wpływ na ramy
- Strategie reagowania na różne style zachowań.
- Doceniając wpływ różnych stylów zachowania na siebie nawzajem.