Zaawansowany Dyplom W Zarządzaniu Reklamą i Komunikacją Marketingową
Centennial College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 16 539 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na 2 semestry dla studentów zagranicznych / opłaty zawierają opłaty dodatkowe i ubezpieczenie zdrowotne na I rok studiów
Wstęp
- Kod programu: 6404
- Szkoła: Szkoła Komunikacji, Mediów, Sztuki i Projektowania
- Poświadczenie: Ontario College Advanced Diploma
- Rodzaj programu: program policealny
- Długość programu: 3 lata / 6 semestrów
- Lokalizacja: Centrum Sztuki Opowiadania
Centennial College polega na wykorzystaniu twoich kreatywnych talentów i strategicznego myślenia oraz wykorzystaniu wiedzy biznesowej do generowania nowych i ekscytujących pomysłów. Jeśli wolisz oglądać Super Bowl w reklamach, ten program jest dla Ciebie.
Trwające trzy lata kursy w ramach tego programu reklamowego rozpoczną się od zbudowania podstaw we wszystkich aspektach branży, które przygotują Cię do ostatniego roku studiów, kiedy wybierzesz specjalizację w zarządzaniu kontem, kreacji cyfrowej lub zakup i planowanie mediów. Ponadto program ten jest jedynym programem reklamowym dla uczelni Greater Toronto Area, który obejmuje 14-tygodniowe praktyki w terenie przez cały semestr.
W programie zarządzania komunikacją reklamową i marketingową:
- Poznaj cały proces reklamowy, w tym rozwój kreatywny, badania, strategie opracowywania, planowanie kampanii, produkcję oraz planowanie i kupowanie mediów;
- Naucz się tworzyć treści w zakresie gatunków reklamowych;
- Zdobądź umiejętność opowiadania historii klientów za pomocą przekonującej reklamy;
- Planuj i rozwijaj kampanie na wielu platformach;
- Rozwijaj swoje instynkty i zdolności strategiczne, dotrzymując terminów w profesjonalnym i kreatywnym środowisku;
- być prowadzonym przez zespół doświadczonych instruktorów reklamy, którzy posiadają rozległą wiedzę branżową;
- Uzupełnij swoje szkolenie o staż branżowy, podczas którego zdobędziesz doświadczenie w codziennych działaniach świata reklamy.
Rekrutacja
Program
Zarys programu
1 semestr | Semestr 2 | Semestr 3 |
|
|
|
Semestr 4 | Semestr 5 | Semestr 6 |
Opcja akademicka
|
Strumień obsługi konta
Cyfrowy strumień kreatywny
Digital Specialist Elective (Wybierz dwa)
Strumień multimediów
|
|
Wynik programu
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Określanie, analizowanie i odpowiadanie na cele komunikacji reklamowej i marketingowej klientów poprzez stosowanie zasad marketingu i komunikacji.
- Przeprowadź analizę segmentacji rynku, określ docelowy rynek/odbiorców organizacji i zdefiniuj zachowania konsumenckie w każdym segmencie.
- Opracuj zintegrowany plan komunikacji reklamowej i marketingowej oraz przekonująco go przedstaw i broń.
- Oceń skuteczność zintegrowanych inicjatyw reklamowych i komunikacji marketingowej.
- Opracuj materiały reklamowe i marketingowe zgodnie z obowiązującymi przepisami kanadyjskimi, standardami branżowymi i praktykami biznesowymi.
- Opracuj kreatywne rozwiązania, aby sprostać wyzwaniom związanym z reklamą i komunikacją marketingową.
- Planuj, wdrażaj, monitoruj i oceniaj projekty, stosując zasady zarządzania projektami.
- Wszystkie prace wykonuj profesjonalnie, etycznie i terminowo.
Możliwości związane z karierą
Firmy oferujące miejsca pracy
Firmy, które zatrudniły absolwentów programu to:
- Anomalia
- Anderson DDB
- BBDO
- Marketing boomu
- Cosette
- FCB
- Szary Kanada
- JWT
- Leo Burnett
- MacLaren McCann
- Maple Leaf Sport i rozrywka
- Krawędź multimedialna
- Wspólna myśl MPG
- Saatchi i Saatchi
- Starcom
- TBWA
- Młody i Rubicam
Najważniejsze elementy programu
- Program zarządzania komunikacją reklamową i marketingową będzie odzwierciedlał światowe standardy pracy, w tym sztywne terminy, wielozadaniowość, pracę pod presją i dostarczanie profesjonalnych prezentacji.
- Praktyczne ćwiczenia z profesjonalnym oprogramowaniem na miejscu i systemami planowania mediów będą istotnym elementem programu.
- Zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w podstawowych obszarach działalności agencji: kreacji cyfrowej, planowaniu/kupowaniu mediów i zarządzaniu kontem.
- Interactive Advertising Bureau uznaje, że program oferuje najszerszy zakres nauczania cyfrowego/mobilnego
Perspektywy kariery
- Menadżer konta
- Nabywca mediów i planista
- Marketingowiec
- Cyfrowy/mobilny profesjonalista
- Twórczy programista
- Producent
- Marketing bezpośredni
- Promotor
- Marketer wydarzeń
Pathways edukacyjne
Wykwalifikowani absolwenci tego programu Advanced Diploma w zakresie reklamy i komunikacji marketingowej mogą kwalifikować się do udziału w Pathway z instytucjami partnerskimi. Te Pathway umożliwiają otrzymanie punktów za naukę uzyskaną w Centennial College . Poniżej wymienione są stopnie z instytucji partnerskich, które są dostępne dla tego programu.
Należy pamiętać, że każdy partner Pathway ma określone wymagania dotyczące minimalnej oceny, aby kwalifikować się do kredytów transferowych, które są oceniane przez przyjmującą instytucję partnerską.
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.