Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: MPRS103
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4095 £

Konspekt szkolenia

Planowanie public relations

  • Znaczenie kontekstu
  • Otoczenie zewnętrzne
  • Środowisko wewnętrzne
  • Strategiczne programy i kampanie public relations
  • Kontekst systemów planowania
  • Szablon planowania

Obraz korporacyjny, reputacja i tożsamość

  • Kontrowersje wokół wizerunku w public relations
  • Wizerunek firmy i reputacja
  • Tożsamość zbiorowa
  • Zarządzanie reputacją i branding korporacyjny
  • Mierzenie wizerunku i reputacji firmy

Relacje z mediami

  • Media relations czy public relations?
  • Reklama medialna i relacje z mediami
  • Media i perspektywy polityczne
  • Praktyczne relacje z mediami
  • Cyfrowe public relations: poza relacjami z mediami

Komunikacja wewnętrzna

  • Cel komunikacji wewnętrznej
  • Zmiany w środowisku zewnętrznym wpływające na wewnętrzną komunikację organizacji
  • Zmieniająca się relacja pracownika z pracodawcą
  • Role komunikacji liderów i menedżerów
  • Oświadczenia o kulturze organizacyjnej i wartościach
  • Opracowanie wewnętrznej strategii komunikacji

Zarządzanie programami zaangażowania społeczności

  • Programy angażujące społeczność lokalną (CCI)
  • Pracownicy i programy społecznościowe
  • Marketing związany z przyczyną (CRM)
  • Opracowywanie programów społecznościowych
  • Ocena programów wspólnotowych

Zarządzanie problemami

  • Wzrost zarządzania problemami
  • Narzędzia i procesy
  • Opracowanie strategii problemu
  • Ewolucja zarządzania problemami

Zarządzanie relacjami z klientami w sytuacjach kryzysowych

  • Skąd się biorą kryzysy?
  • Jak przygotować się na kryzys
  • Komunikacja w czasie kryzysu
  • Internetowe i kryzysowe zarządzanie public relations

Sprawy publiczne

  • Lokalizacja roli spraw publicznych w organizacji
  • Zakres spraw publicznych
  • Wywieranie nacisku
  • Zarządzanie sprawami publicznymi

Zintegrowana komunikacja marketingowa

  • Przybornik komunikacji marketingowej
  • Segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie (STP)
  • Branding i zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Planowanie integracji miksu komunikacji marketingowej

Komunikacja korporacyjna

  • Cel komunikacji korporacyjnej (lub ramy praktyki)
  • Komunikacja korporacyjna w praktyce
  • Kontekst organizacyjny: w jaki sposób komunikacja korporacyjna wpisuje się w struktury organizacyjne

Grupa docelowa

Kurs Public Relations Management nadaje się do:

  • Główni oficerowie łączności
  • Dyrektorzy ds. Public relations i komunikacji, menedżerowie, praktycy i personel.

Wyniki nauki

Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:

  • Główne wpływy zewnętrzne i kontekst organizacyjny, w którym podejmowane są planowanie i zarządzanie public relations.
  • Jak korzystać ze strategicznych narzędzi do analizy zewnętrznego i organizacyjnego kontekstu.
  • Jak zaplanować strategiczną kampanię lub program oparty na badaniach.
  • Jak skutecznie zarządzać i oceniać wpływ kampanii i programów.
  • Znaczenie i implikacje życia w "społeczeństwie marki".
  • Kluczowe pojęcia dotyczące wizerunku, reputacji i tożsamości firmy.
  • Proces zarządzania reputacją (corporate branding).
  • Relacje mediowe z perspektywy historycznej i zawodowej / etycznej.
  • Rozróżnienie między podejściem redakcyjnym a reklamowym do umieszczania w mediach.
  • Relacje mediowe z mediów i perspektywy polityczne.
  • Praktyka w zakresie mediów.
  • Komunikacja wewnętrzna w praktyce.
  • Relacje między pracownikiem a pracodawcą we współczesnych organizacjach i ich środowiskach.
  • Role komunikacji dla skutecznego przywództwa i zarządzania.
  • Strategie korporacyjne, taktyki i metody oceny w komunikacji z pracownikami.
  • Koncepcje zaangażowania społeczności, społecznej odpowiedzialności biznesu i marketingu związanego z przyczyną.
  • Kluczowe zasady budowania relacji społeczności i jak zastosować to zrozumienie w prostych, znaczących scenariuszach.
  • Problemy wynikające z zaangażowania społeczności w organizację.
  • Strategie korporacyjne służące włączeniu społecznej odpowiedzialności biznesu i programów wspólnotowych do biznesplanu z perspektywy interesariuszy.
  • Jak scharakteryzować problem i różnicę między problemami a innymi problemami zarządzania.
  • Prowadzi to do postępu w cyklu życia i na etapie, na którym osiągnięto pewien problem.
  • Charakterystyka problemów i różne siły napędowe kwestii korporacyjnych i aktywistycznych.
  • Zarządzanie kwestiami jako zarówno dyscyplina komunikacji, jak i element szerszego myślenia strategicznego.
  • Jak opracować strategię podstawowego problemu za pomocą czteroetapowego planu.
  • Koncepcje zarządzania kryzysowego i zarządzania kryzysowego.
  • Wartość komunikacji z zarządzaniem public relations w sytuacjach kryzysowych.
  • Różne rodzaje kryzysu i sposób, w jaki kryzys wpływa na komunikację kryzysową.
  • Kluczowe zasady w zarządzaniu public relations w sytuacjach kryzysowych.
  • Jak zastosować zasady zarządzania public relations w sytuacjach kryzysowych do faktycznych przypadków kryzysowych.
  • Wpływ Internetu na zarządzanie public relations w sytuacji kryzysowej.
  • Charakter, rola i zakres funkcji publicznej oraz jej związek z public relations.
  • Kluczowe teorie, zasady i ich rozwój oraz zastosowanie we współczesnych sprawach publicznych.
  • Potencjalny wpływ spraw publicznych na strategie organizacyjne i osiąganie celów.
  • Wiedza, umiejętności i kompetencje wymagane od dzisiejszych profesjonalistów zajmujących się sprawami publicznymi.
  • Jak analizować i stosować teorie / zasady public affairs do praktyki.
  • Zintegrowane zagadnienia komunikacji marketingowej.
  • Znaczenie zintegrowanej komunikacji marketingowej dla organizacji i ich opinii.
  • Najważniejsze zasady i metody stosowane w celu integracji działań w zakresie komunikacji marketingowej.
  • Jak zastosować kluczowe zasady zintegrowanej komunikacji marketingowej do rzeczywistych scenariuszy.
  • W jaki sposób komunikacja korporacyjna jest konceptualizowana i praktykowana, biorąc pod uwagę implikacje różnych perspektyw.
  • Wpływ różnych sposobów konceptualizacji komunikacji korporacyjnej (z marketingu w przeciwieństwie do nastawienia PR lub komunikacji organizacyjnej) podczas przeglądu praktyki public relations i jej implikacji.
  • Jak wybrać skuteczne ramy do analizy celu i praktyki komunikacji korporacyjnej - wykorzystując koncepcje legitymizacji i kapitału społecznego - w celu określenia kluczowych celów.
  • Na zdolność do prowadzenia komunikacji korporacyjnej w określony sposób wpływa sposób, w jaki funkcja jest umieszczana w strukturach organizacyjnych (lub w zintegrowanych z nią).
Program prowadzony przez:
  • Język angielski

Zobacz 131 więcej kursów w London Business Training & Consulting »

Ostatnia aktualizacja Wrzesień 27, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Paź 21, 2019
Mar 23, 2020
Duration
2 tygodnie
Cena
5,125 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paź 21, 2019
Data końcowa
Lis 1, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Mar 23, 2020
Data końcowa
Kwi 3, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lipiec 13, 2020
Data końcowa
Lipiec 24, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lis 16, 2020
Data końcowa
Lis 27, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paź 21, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lis 1, 2019

Mar 23, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Kwi 3, 2020

Lipiec 13, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lipiec 24, 2020

Lis 16, 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lis 27, 2020