Zaawansowana komunikacja marketingowa

London Business Training & Consulting

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Zaawansowana komunikacja marketingowa

London Business Training & Consulting

Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: MPRS102
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4045 £

Konspekt szkolenia

Reklama: rola, formy i strategia

  • Oferty sprzedaży
  • Wykorzystanie emocji w reklamie
  • Rodzaje reklamy
  • Strategiczne wykorzystanie reklamy
  • Reklamy generowane przez konsumentów

Public Relations: zasady i praktyka

  • Public relations i zarządzanie relacjami
  • Cele public relations
  • Public relations: metody i techniki
  • Relacje z mediami
  • Formy public relations

Sponsoring

  • Wzrost i rozwój sponsoringu
  • Cele sponsorskie
  • Jak może działać sponsorowanie
  • Rodzaje sponsoringu
  • Rola sponsora w miksie komunikacyjnym

Marketing bezpośredni i sprzedaż osobista

  • Rozwój marketingu bezpośredniego
  • Rola danych
  • Media o bezpośredniej odpowiedzi
  • Zadania sprzedaży osobistej
  • Rola mediów społecznościowych w sprzedaży osobistej
  • Strategiczne zarządzanie kontem

Promocja sprzedaży, marketing w terenie i doświadczenie marki

  • Plany promocji sprzedaży: cele
  • Programy retencji
  • Promocja sprzedaży: metody i techniki
  • Zakres działań marketingowych w terenie
  • Marka i wydarzenia

Umiejscowienie marki, wystawy, pakowanie i licencjonowanie

  • Charakterystyka i zagadnienia związane z umiejscowieniem marki
  • Targi i wystawy
  • Wymiary komunikacyjne opakowania
  • Koncesjonowanie

Wiadomości i kreatywność

  • Źródło wiadomości
  • Elementy strukturalne w wiadomości
  • Skargi na wiadomości
  • Taktyki reklamowe
  • Proces twórczy
  • Kadrowanie wiadomości
  • Opowiadanie historii
  • Treści generowane przez użytkowników (UGC)
  • Pozyskiwanie treści

Media - zasady i praktyka

  • Klasyfikacja mediów - według formy
  • Klasyfikacja mediów - według źródła
  • Klasyfikacja mediów według funkcji
  • Liniowy nośnik
  • Media Interaktywne

Social, Search i inne media interaktywne

  • Interaktywna reklama medialna
  • Marketing w wyszukiwarkach
  • Media społecznościowe
  • Inne formy mediów interaktywnych

Media Planning: Docieranie do odbiorców

  • Miks mediów
  • Zmiana zachowania
  • Wybór pojazdu
  • Planowanie od zera
  • Zakup mediów: plan blokowy i automatyzacja
  • Efekty źródła mediów

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie łączności
  • Dyrektorzy marketingu, łączności, menedżerowie, kadra kierownicza i personel.
  • Ci, którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób marki tworzą komunikację i angażują odbiorców w konwersacje dotyczące marki.
  • Osoby zatrudnione przez organizacje rządowe, charytatywne, inne organizacje non-profit i organizacje trzeciego sektora, które muszą komunikować się z szeregiem zainteresowanych stron.
  • Tych, którzy chcą poznać wgląd w działania marketingowe wykorzystywane przez organizacje.

Wyniki nauki

Po ukończeniu tych profesjonalnych kursów marketingowych będziesz w stanie zrozumieć:

  • Rola, jaką odgrywa reklama w kształtowaniu naszych myśli i zachowań.
  • Reklama jako niezależna dyscyplina.
  • Wykorzystanie ofert sprzedaży i rola emocji w reklamie.
  • Różne rodzaje lub formy reklamy.
  • Sposoby, w jakie można reklamować strategicznie.
  • Problemy związane z reklamami generowanymi przez konsumentów.
  • Charakter i charakterystyka public relations.
  • Główni odbiorcy, do których kierowane są działania public relations.
  • Rola public relations w miksie komunikacyjnym.
  • Sposoby działania public relations.
  • Niektóre z głównych metod i podejść stosowanych przez public relations.
  • Charakter i kontekst zarządzania kryzysowego.
  • Jak rozwinęły się działania sponsorskie i główne cechy tych form komunikacji.
  • Przyczyny wykorzystania sponsoringu i rodzaje celów, które mogą zostać ustawione.
  • Jak może działać sponsorowanie.
  • Różnorodność i różne formy działań sponsorskich.
  • Powody, dla których sponsoring stał się ważną częścią komunikacji.
  • Kluczowe cechy marketingu bezpośredniego.
  • Różne metody stosowane w marketingu bezpośrednim.
  • Znaczenie bazy danych i Big Data w marketingu bezpośrednim i różnych mediach bezpośredniego reagowania.
  • Różne typy, role i zadania sprzedaży osobistej.
  • Rola i ewolucja mediów społecznościowych w sprzedaży osobistej.
  • Charakterystyka strategicznego zarządzania kontem.
  • Wartość i rola promocji sprzedaży.
  • Sposoby, w których uważa się, że promocja sprzedaży działa.
  • Zalety programów lojalnościowych i retencyjnych.
  • Różne metody i techniki promocji sprzedaży.
  • Pomysły związane z marketingiem w terenie i powiązane działania.
  • Zasady związane z doświadczeniem marki.
  • Pojęcie i problemy związane z umieszczaniem marki.
  • Różnice i znaczenie wystaw i targów.
  • Główne zalety i wady korzystania z wystaw w ramach komunikacji mix.
  • Rola i kluczowe cechy opakowania jako formy komunikacji marketingowej.
  • Zasady związane z licencjonowaniem.
  • Znaczenie i cechy wiarygodności źródła.
  • Różne sposoby tworzenia wiadomości.
  • Różne sposoby reklamowania mogą być prezentowane.
  • Jak motywy informacyjne i transformacyjne mogą być wykorzystywane jako narzędzia taktyczne w planie komunikacji.
  • Rola kreatywności i sposób zarządzania procesem twórczym.
  • W jaki sposób ramkowanie komunikatów, opowiadanie historii i treści generowane przez użytkowników są wykorzystywane w komunikacji marketingowej.
  • Trzy główne sposoby klasyfikacji mediów.
  • Różnice między mediami liniowymi i interaktywnymi.
  • Trendy i podstawowe cechy każdego rodzaju mediów liniowych.
  • Różne cechy związane z mediami interaktywnymi i jakie media interaktywne umożliwiają ludziom.
  • Problemy związane z kampaniami wielokanałowymi i rolą mediów w kontekście handlu detalicznego.
  • Dynamika związana z mediami o reakcji bezpośredniej.
  • Jak można wykorzystać reklamę w kontekście interaktywnym.
  • Marketing w wyszukiwarkach i główne cechy optymalizacji pod kątem pay-per-click i wyszukiwarki.
  • Charakterystyka i wartość komunikacji marketingowej za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Cechy związane z marketingiem wirusowym, blogami i mikroblogowaniem, podcastingiem i społecznościami internetowymi.
  • Funkcje komunikacji e-mail marketingowej oraz tego, jak korzystanie z SMS-ów, aplikacji, widżetów, marketingu partnerskiego i rzeczywistości rozszerzonej może poprawić komunikację marketingową.
  • Zasady związane z planowaniem mediów i wpływem fragmentacji mediów i fragmentacji.
  • Różne teorie dotyczące różnych mediów i powiązanych zachowań przełączających.
  • Kluczowe pojęcia stosowane w doborze mediów liniowych: zasięg i pokrycie, częstotliwość, powielanie, punkty ratingowe i CPT.
  • Pojęcie powtórzeń i debata dotycząca efektywnego planowania częstotliwości i czasu na ponowne wykorzystanie.
  • Planowanie problemów związanych z mediami interaktywnymi i harmonogramowaniem.
  • Efekty źródła mediów są ważnym czynnikiem w wyborze mediów, ich rozmieszczeniu i czasie.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Mar. 18, 2019
Lipiec 22, 2019
Duration
Czas trwania
2 tygodnie
Price
Cena
4,045 GBP
Locations
Wielka Brytania - London, England
Data rozpoczęcia : Mar. 18, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Mar. 29, 2019
Data rozpoczęcia : Lipiec 22, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Sierp. 2, 2019
Data rozpoczęcia : Listop. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Listop. 18, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Listop. 29, 2019
Dates
Mar. 18, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Mar. 29, 2019
Lipiec 22, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Sierp. 2, 2019
Listop. 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Listop. 18, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Listop. 29, 2019