Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: MPRS102
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4045 £

Konspekt szkolenia

Reklama: rola, formy i strategia

  • Oferty sprzedaży
  • Wykorzystanie emocji w reklamie
  • Rodzaje reklamy
  • Strategiczne wykorzystanie reklamy
  • Reklamy generowane przez konsumentów

Public Relations: zasady i praktyka

  • Public relations i zarządzanie relacjami
  • Cele public relations
  • Public relations: metody i techniki
  • Relacje z mediami
  • Formy public relations

Sponsoring

  • Wzrost i rozwój sponsoringu
  • Cele sponsorskie
  • Jak może działać sponsorowanie
  • Rodzaje sponsoringu
  • Rola sponsora w miksie komunikacyjnym

Marketing bezpośredni i sprzedaż osobista

  • Rozwój marketingu bezpośredniego
  • Rola danych
  • Media o bezpośredniej odpowiedzi
  • Zadania sprzedaży osobistej
  • Rola mediów społecznościowych w sprzedaży osobistej
  • Strategiczne zarządzanie kontem

Promocja sprzedaży, marketing w terenie i doświadczenie marki

  • Plany promocji sprzedaży: cele
  • Programy retencji
  • Promocja sprzedaży: metody i techniki
  • Zakres działań marketingowych w terenie
  • Marka i wydarzenia

Umiejscowienie marki, wystawy, pakowanie i licencjonowanie

  • Charakterystyka i zagadnienia związane z umiejscowieniem marki
  • Targi i wystawy
  • Wymiary komunikacyjne opakowania
  • Koncesjonowanie

Wiadomości i kreatywność

  • Źródło wiadomości
  • Elementy strukturalne w wiadomości
  • Skargi na wiadomości
  • Taktyki reklamowe
  • Proces twórczy
  • Kadrowanie wiadomości
  • Opowiadanie historii
  • Treści generowane przez użytkowników (UGC)
  • Pozyskiwanie treści

Media - zasady i praktyka

  • Klasyfikacja mediów - według formy
  • Klasyfikacja mediów - według źródła
  • Klasyfikacja mediów według funkcji
  • Liniowy nośnik
  • Media Interaktywne

Social, Search i inne media interaktywne

  • Interaktywna reklama medialna
  • Marketing w wyszukiwarkach
  • Media społecznościowe
  • Inne formy mediów interaktywnych

Media Planning: Docieranie do odbiorców

  • Miks mediów
  • Zmiana zachowania
  • Wybór pojazdu
  • Planowanie od zera
  • Zakup mediów: plan blokowy i automatyzacja
  • Efekty źródła mediów

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie łączności
  • Dyrektorzy marketingu, łączności, menedżerowie, kadra kierownicza i personel.
  • Ci, którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób marki tworzą komunikację i angażują odbiorców w konwersacje dotyczące marki.
  • Osoby zatrudnione przez organizacje rządowe, charytatywne, inne organizacje non-profit i organizacje trzeciego sektora, które muszą komunikować się z szeregiem zainteresowanych stron.
  • Tych, którzy chcą poznać wgląd w działania marketingowe wykorzystywane przez organizacje.

Wyniki nauki

Po ukończeniu tych profesjonalnych kursów marketingowych będziesz w stanie zrozumieć:

  • Rola, jaką odgrywa reklama w kształtowaniu naszych myśli i zachowań.
  • Reklama jako niezależna dyscyplina.
  • Wykorzystanie ofert sprzedaży i rola emocji w reklamie.
  • Różne rodzaje lub formy reklamy.
  • Sposoby, w jakie można reklamować strategicznie.
  • Problemy związane z reklamami generowanymi przez konsumentów.
  • Charakter i charakterystyka public relations.
  • Główni odbiorcy, do których kierowane są działania public relations.
  • Rola public relations w miksie komunikacyjnym.
  • Sposoby działania public relations.
  • Niektóre z głównych metod i podejść stosowanych przez public relations.
  • Charakter i kontekst zarządzania kryzysowego.
  • Jak rozwinęły się działania sponsorskie i główne cechy tych form komunikacji.
  • Przyczyny wykorzystania sponsoringu i rodzaje celów, które mogą zostać ustawione.
  • Jak może działać sponsorowanie.
  • Różnorodność i różne formy działań sponsorskich.
  • Powody, dla których sponsoring stał się ważną częścią komunikacji.
  • Kluczowe cechy marketingu bezpośredniego.
  • Różne metody stosowane w marketingu bezpośrednim.
  • Znaczenie bazy danych i Big Data w marketingu bezpośrednim i różnych mediach bezpośredniego reagowania.
  • Różne typy, role i zadania sprzedaży osobistej.
  • Rola i ewolucja mediów społecznościowych w sprzedaży osobistej.
  • Charakterystyka strategicznego zarządzania kontem.
  • Wartość i rola promocji sprzedaży.
  • Sposoby, w których uważa się, że promocja sprzedaży działa.
  • Zalety programów lojalnościowych i retencyjnych.
  • Różne metody i techniki promocji sprzedaży.
  • Pomysły związane z marketingiem w terenie i powiązane działania.
  • Zasady związane z doświadczeniem marki.
  • Pojęcie i problemy związane z umieszczaniem marki.
  • Różnice i znaczenie wystaw i targów.
  • Główne zalety i wady korzystania z wystaw w ramach komunikacji mix.
  • Rola i kluczowe cechy opakowania jako formy komunikacji marketingowej.
  • Zasady związane z licencjonowaniem.
  • Znaczenie i cechy wiarygodności źródła.
  • Różne sposoby tworzenia wiadomości.
  • Różne sposoby reklamowania mogą być prezentowane.
  • Jak motywy informacyjne i transformacyjne mogą być wykorzystywane jako narzędzia taktyczne w planie komunikacji.
  • Rola kreatywności i sposób zarządzania procesem twórczym.
  • W jaki sposób ramkowanie komunikatów, opowiadanie historii i treści generowane przez użytkowników są wykorzystywane w komunikacji marketingowej.
  • Trzy główne sposoby klasyfikacji mediów.
  • Różnice między mediami liniowymi i interaktywnymi.
  • Trendy i podstawowe cechy każdego rodzaju mediów liniowych.
  • Różne cechy związane z mediami interaktywnymi i jakie media interaktywne umożliwiają ludziom.
  • Problemy związane z kampaniami wielokanałowymi i rolą mediów w kontekście handlu detalicznego.
  • Dynamika związana z mediami o reakcji bezpośredniej.
  • Jak można wykorzystać reklamę w kontekście interaktywnym.
  • Marketing w wyszukiwarkach i główne cechy optymalizacji pod kątem pay-per-click i wyszukiwarki.
  • Charakterystyka i wartość komunikacji marketingowej za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Cechy związane z marketingiem wirusowym, blogami i mikroblogowaniem, podcastingiem i społecznościami internetowymi.
  • Funkcje komunikacji e-mail marketingowej oraz tego, jak korzystanie z SMS-ów, aplikacji, widżetów, marketingu partnerskiego i rzeczywistości rozszerzonej może poprawić komunikację marketingową.
  • Zasady związane z planowaniem mediów i wpływem fragmentacji mediów i fragmentacji.
  • Różne teorie dotyczące różnych mediów i powiązanych zachowań przełączających.
  • Kluczowe pojęcia stosowane w doborze mediów liniowych: zasięg i pokrycie, częstotliwość, powielanie, punkty ratingowe i CPT.
  • Pojęcie powtórzeń i debata dotycząca efektywnego planowania częstotliwości i czasu na ponowne wykorzystanie.
  • Planowanie problemów związanych z mediami interaktywnymi i harmonogramowaniem.
  • Efekty źródła mediów są ważnym czynnikiem w wyborze mediów, ich rozmieszczeniu i czasie.
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 131 więcej kursów w London Business Training & Consulting »

Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Duration
2 tygodnie
Cena
4,045 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lipiec 22, 2019
Data końcowa
Sie 2, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lis 18, 2019
Data końcowa
Lis 29, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Lipiec 22, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Sie 2, 2019

Lis 18, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lis 29, 2019