ZBUDUJ SWOJE IMPERIUM MODY
Future London Academy
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
5 hours
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 500 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Czy jesteś genialnym projektantem mody, który potrzebuje więcej wskazówek, jak zbudować zrównoważony biznes? Tworzysz swoją pierwszą kolekcję i chcesz mieć pewność, że zostanie wyprzedana? A może szukasz sposobu na zwiększenie swojej obecności poza granicami swojego kraju, udział w New York Fashion Week i pojawienie się w Vogue? Ten praktyczny kurs pomoże Ci zrozumieć, co może powstrzymać Twoją markę przed przekształceniem się w imperium mody i przeprowadzi Cię przez proces tworzenia, marketingu i sprzedaży Twoich kolekcji.
Dla kogo jest ten program?
- Niezależni projektanci mody, którzy chcą rozwijać swoje marki
- Właściciele współczesnych marek modowych, którzy chcą się rozwijać na arenie międzynarodowej
- Wizjonerzy, którzy chcą zrewolucjonizować rynek mody
Nauczysz się
- Jak wybrać odpowiedni segment i cenę dla swojej marki
- Jak dostać się do dużych publikacji modowych, takich jak Vogue i Elle
- Jak zachęcić gwiazdy do noszenia twoich ubrań
- Co może wyróżnić Twoją markę
- Jaki jest najlepszy sposób na sprzedaż online i w sklepie
- Jak dostać się na Paris Fashion Week i New York Fashion Week
- Błędy popełniane przez projektantów mody, które zabijają ich marki
PRAKTYCZNY KURS DLA PROJEKTANTÓW MODY
PRAWDZIWE INFORMACJE O BRANŻY
Ucz się od ludzi, którzy to stworzyli. Dowiedz się, jak NAPRAWDĘ działa branża i jak możesz wyprzedzić konkurencję
PRAKTYCZNE NARZĘDZIA I SZABLONY
Starannie wyselekcjonowaliśmy wszystkie treści, aby były inspirujące i przydatne. Kurs zawiera narzędzia i szablony do pobrania, które możesz zachować.
Pytania i odpowiedzi oraz goście specjalni
Uważaj na dodatkową zawartość od gości specjalnych oraz pytania i odpowiedzi dotyczące projektantów mody, którzy są na różnych etapach kariery.
STRUKTURA PROGRAMU
ROZDZIAŁ 1 - KRYSTALIZUJ SWOJĄ WIZJĘ
Masz kolekcję próbek, co dalej?
Masz talent. Masz genialną kolekcję próbek. Jesteś gotowy, aby uczynić z tego biznes. Ale czy to zadziała? Jak się dowiedzieć, zanim zainwestujesz w to cały swój czas i pieniądze, i unikniesz błędów, które popełnia na tym etapie wielu Projektantów Mody.
▶ ︎ Krystalizacja Twojej wizji - co czyni Ciebie i Twoją markę wyjątkowymi
▶ ︎ Zrozumieć klienta - jak znaleźć odbiorców, którzy mieliby obsesję na punkcie Twojej kolekcji
▶ ︎ Wybieranie sprzedawanych egzemplarzy - jak przygotować kolekcję na rynek amerykański
▶ ︎ 100 sposobów na zbankrutowanie - błędy popełniane przez projektantów mody, które zabijają ich biznes
▶ ︎ Studia przypadków: od niczego do sławy - jak niezależne marki budowały swoje imperia
ROZDZIAŁ 2 - BUDOWANIE MARKI
Jak stworzyć silną markę, o której wszyscy będą mówić
Od logo po lookbooki i Instagram - zrozum, czego potrzebujesz, aby stworzyć markę, którą każdy chciałby nosić.
▶ ︎ Dlaczego marka ma znaczenie i jak wyróżnić się na tle konkurencji
▶ ︎ Nazewnictwo i tożsamość wizualna - przygotuj swoją markę na globalną ekspansję
▶ ︎ Strona internetowa, lookbooki i kampanie - jak zbudować obecność w sieci bez rozbijania banku
▶ ︎ Instagram - co robić, a czego nie robić dla niezależnej marki modowej
ROZDZIAŁ 3 - PRACA Z PRASĄ
Jak stworzyć silną markę, o której wszyscy będą mówić
Umieść swoje kolekcje w najlepszych publikacjach, wydarzeniach na czerwonym dywanie i wpływowych. Zbuduj obecność w Internecie, która wzmocni Twoją wizję i zbuduje lojalnych fanów.
▶ ︎ Prasa - dlaczego jej potrzebujesz i jak zachęcić do pisania o tobie publikacji modowych
▶ ︎ Od redakcji, artykuł / profil, funkcja produktu, pokrycie pasów startowych - zrozumienie, co działa dla Ciebie i jak się do niego dostać
▶ ︎ Praca z celebrytami i ich stylistami - jak skłonić influencerów do noszenia Twojej marki
▶ ︎ Inne rodzaje współpracy
ROZDZIAŁ 4 - SPRZEDAŻ SWOJEJ KOLEKCJI
Porozmawiajmy o pieniądzach. Jakie są najlepsze kanały sprzedaży Twoich wspaniałych dzieł.
Moda jest trudna i czasami zagmatwana. Jak wchodzisz do handlu detalicznego? Czy powinieneś pozostać tylko online? Skąd masz pierwszych lojalnych klientów?
▶ ︎ Sprzedaż online i offline - jaki jest najbardziej opłacalny sposób sprzedaży kolekcji
▶ ︎ Tradycyjne sklepy, pop-upy, pokazy bagażowe, rynki, wspólny handel detaliczny - jak pracować z każdą z platform offline
▶ ︎ Sprzedaż online - jak zwiększyć ruch w witrynie e-commerce i zacząć sprzedawać jutro
▶ ︎ Sztuka merchandisingu - nadaj swojej kolekcji blasku w swoim sklepie (online lub offline)
ROZDZIAŁ 5 - GLOBALNOŚĆ
Od New York Fashion Week po budowanie imperium
Co musisz wiedzieć, jeśli chcesz sprzedawać poza znanym nam rynkiem i być częścią globalnych Tygodni Mody.
▶ ︎ New York Fashion Week - ile kosztuje pokaz mody, jak dostać się na niego i zwrócić na siebie całą uwagę
▶ ︎ Indywidualne programy a pokazy wielu marek - co sprawdziłoby się w przypadku Twojej marki
▶ ︎ Rozgałęzienie w modzie na nowe kategorie i płeć - czy potrzebujesz osobnych kolekcji?
▶ ︎ Strategia na przyszłość - jaki będzie Twój następny krok
Kurator programu
Elizabeth Solomeina
Współzałożyciel i dyrektor zarządzający w Flying Solo
Flying Solo to innowacyjny sklep i showroom w Soho w stanie Nowy Jork, reprezentujący niezależnych projektantów mody i wybierający ich na pokazy na wybiegu NYFW i PFW. Projektanci Flying Solo są często faworyzowani przez gwiazdy, w tym Lady Gagę, Kim Kardashian, Cardi B i inne. Elizabeth ma również ponad 10-letnie doświadczenie w modzie, a także prowadzi własną markę biżuterii Solomeina, która była opisywana w Vogue, New York Times, L'Officiel, WWD.
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Fashion Design CSM Summer School Short Course
- London, Wielka Brytania
Kurs Fashion Market - semestr zimowy
- Florence, Włochy
Certyfikat Vogue z marketingu mody
- London, Wielka Brytania