Competitive Intelligence w Azji
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kuala Lumpur, Malezja
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jan 2025
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Competitive Intelligence w Azji
Informacje o kursach językowych
W tym seminarium dwa dni będziesz pracować z jednym z world 's czołowych myślicieli strategicznych do zbudowania konkurencyjnych umiejętności wywiadowcze i rzeczywistej wartości dodanej dla firmy ' s wydajność przedsiębiorstw. Kurs koncentruje się na uporządkowanego podejścia do gromadzenia, przechowywania i udostępniania kluczowych informacji dla podejmowania decyzji zarządu. Opisuje główne elementy systemu wywiadu konkurencyjnego w firmie i pokazuje, gdzie inteligencja zawodnik pasuje do zapewnienia jednolitego obrazu, który może pomóc w opracowaniu strategii i zapewnienie natychmiastowej informacji taktycznych decyzji.
 
 
Dlaczego będziesz uczęszczać?
Właściwe decyzje marketingowe opierają się na dostępności informacji rynkowej w celu opracowania strategii, zdecydować o taktyce lub do pomiaru wydajności.Jednak w wielu firmach, niezbędna informacja nie jest właściwie zbierane, analizowane i wykorzystywane. To dwudniowe seminarium trenuje Cię o najnowszych trendach w inteligencji konkurenta wyposażyć w narzędzia do przesyłania informacji na rynku w kluczowych strategii, które pomaga firmie wyprzedzić swoich konkurentów w Azji.
 
 
Czy chcesz
 
- Identyfikacji potrzeb informacyjnych w Twojej organizacji?
- Zbieranie informacji w najbardziej efektywny sposób (wewnętrzne i zewnętrzne)?
- Konwersja zebrane informacje do cennych danych wywiadowczych?
- Komunikować wyniki swoich badań do kierownictwa wyższego szczebla i zapewnienia niniejszym solidną podstawę dla decyzji korporacyjnych strategii?
- Budować profile konkurenta i przewidywać ich kolejne posunięcia?
- Exploit konkurentów 'słabość i podważają swoje mocne strony?
- Przeciwstawić żadnych niekorzystnych działań konkurenta za pomocą inteligencji?
O szkole
pytania
Podobne kursy
University Immersion Program in Professional Studies
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone
International Semester in Commerce
- Valladolid, Hiszpania
Future Proof International Business
- 's Hertogenbosch, Niderlandy
- Breda, Niderlandy