Kurs ten ma zapewnić uczestnikom wiedzę i umiejętności niezbędne do opracowania spójnej wizji kierowania działaniami organizacji, podejmowania decyzji i alokacji zasobów.

Planowanie strategiczne powinno opierać się na wartości tworzonej przez organizację dla klientów i powinno pozycjonować organizację jako partnera biznesowego o wartości dodanej dla tych klientów.115484_AdvancedStrategicPlanning.jpg

Cele

  • Wizja misji i cele organizacji
  • Analiza SWOT ze szczegółową analizą wszystkich komponentów
  • Porównanie SOWT z innymi narzędziami (np. PEST)
  • Percepcja i myślenie na poziomie podświadomości
  • Wartości i przekonania
  • Rodzaje strategii i ich wykorzystanie
  • Przygotowanie planów działania w celu wdrożenia planu strategicznego
  • Wdrażanie i monitorowanie planów strategicznych

Kto powinien uczęszczać

Warsztaty te są niezbędne dla kadego szczebla zarządzania, kierowników zespołów, dyrektorów, dyrektorów generalnych, właścicieli firm i kierowników projektów. To także potrzeba konsultantów i freelancerów.

Moduły

Dzień 1

  • Myślenie na poziomie podświadomości i jego wpływ na ludzki charakter
  • Wierzenia i wartości
  • Wizja i misja
  • Opisz siebie
  • Inteligencja emocjonalna i jej związek ze strategicznym myśleniem

Dzień 2

  • Czym jest organizacja?
  • Dlaczego planowanie strategiczne
  • Wizja i deklaracja misji
  • Analiza SWOT i jej porównanie z innymi narzędziami analitycznymi
  • Praktyczna praca nad analizą SWOT
  • Jak SWOT może pomóc w ustaleniu strategii i celów

Dzień 3

  • Rodzaje strategii i ich wykorzystanie
  • Deklaracja strategii
  • Wprowadzenie do różnych narzędzi planowania strategicznego: * Siły konkurencyjne Portera, * Strategiczny trójkąt wartości Moore'a, * Matryca MacMillana * Zrównoważona karta wyników Kaplana

Dzień 4

  • Wyznaczanie celów strategicznych
  • Cele strategiczne
  • Strategie konkurencyjne i funkcjonalne
  • Jak powinien wyglądać dokument planowania strategicznego?
  • Segmentacja klientów
  • Grupa badawcza

Dzień 5

  • Planowanie działań strategicznych
  • Jak powinien wyglądać plan działania dla realizacji planu strategicznego
  • Monitorowanie zarządzania strategicznego
  • Wykorzystanie wyników do motywacji swojego zespołu
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 34 więcej kursów w Convertas »

Ostatnia aktualizacja May 26, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
3,795 USD
VAT na pięciodniowe warsztaty odbywające się w miejscu konferencji hotelowej w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w tym przerwy na certyfikaty, lunch i kawę.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń

Otwórz rejestrację