Warsztat Przywództwa i Komunikacji
Convertas
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 3695 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* VAT na pięciodniowe warsztaty odbywające się w sali konferencyjnej hotelu w Dubaju, w tym przerwy na certyfikaty, lunch i kawę.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program ten koncentruje się na praktycznych umiejętnościach, które profesjonaliści muszą rozwijać i utrzymywać, aby przewodzić innym i być agentem zmian.
Ten program rozpoczyna się od nauczenia uczestników podstaw przywództwa i kontynuuje nauczanie uczestników cennych umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, komunikacji w małych grupach, zarządzania konfliktami, komunikacji międzykulturowej, pisania i zarządzania zmianami organizacyjnymi.
Cele
- Komunikuj idee jasno, z mocą i celowo, aby inspirować i prowadzić innych do tworzenia wizji, kształtowania kultury i osiągania celów organizacyjnych.
- Rozwijaj silne umiejętności interaktywnej komunikacji, aby wzmocnić relacje między zespołami, departamentami i poziomami hierarchicznymi.
- Opracuj strategie komunikacji dla budowania zespołu, aby efektywnie współpracować w celu lepszego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Przekształć destrukcyjny konflikt w konstruktywny konflikt, budując zaufanie do organizacji i tworząc wydajne środowisko pracy.
- Rozpoznaj różnice kulturowe wewnątrz i pomiędzy organizacjami i korzystaj z najlepszych praktyk komunikacyjnych, aby zwiększyć zrozumienie i dobrą wolę.
- Zaplanuj, wprowadzaj i wdrażaj udaną zmianę dzięki wsparciu pracowników w dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym.
- Twórz wirtualne zespoły, zarządzaj nimi i nimi zarządzaj, wdrażając strategie maksymalizujące współpracę i wydajność.
- Korzystaj z zaawansowanych umiejętności pisania, aby komponować skuteczne wiadomości, które przynoszą pożądane rezultaty w różnych kontekstach biznesowych.
Kto powinien uczęszczać
Ten program jest skierowany do menedżerów i osób, które chcą uzyskać rolę kierowniczą, aby stać się skutecznymi liderami i zmieniać agentów w swoich organizacjach poprzez kompetencje w umiejętnościach zarządzania ludźmi, skuteczne umiejętności komunikacyjne, umiejętności zarządzania konfliktem i umiejętności budowania zespołu.
Moduły
Dzień 1
- Ustal jasne cele komunikacyjne
- Wyzwania komunikacyjne w przywództwie biznesowym
- Ustal jasne zrozumienie ról
- Komunikowanie się na czele
- Różnorodność kulturowa w języku ciała
- Podział postrzegania - dlaczego utrudnia pozytywne wyniki
Dzień 2
- Proces komunikacji
- Żyć wizją
- Wybór i kontrola
- Inteligencja emocjonalna
- Rozwijanie zaufania
- Zdobywanie Rapportu
Dzień 3
- Myślenie wynikowe
- Aktywne słuchanie dla zrozumienia
- Wpływ na ramy
- Wpływ na strategię
Dzień 4
- Trudne sytuacje Zrozumienie i zarządzanie konfliktami
- Komunikowanie ćwiczeń - Real Play
- Ułatwianie komunikacji zespołowej
- Podejście „TY” w praktyce
Dzień 5
- Dostarczanie atrakcyjnej mowy
- 'Co się potem dzieje?' - zmuszanie innych do słuchania
- Jaki gest jest odpowiedni
- Kontrolowanie reakcji emocjonalnych
- Praca z innymi Pewnie
- Informacja zwrotna typu Sandwich
O szkole
pytania
Podobne kursy
Zaawansowany dyplom z dziennikarstwa - komunikacja
- Belleville, Kanada
Ekspert w dziedzinie komunikacji strategicznej stosowanej w sektorze zdrowia dla pracowników służby zdrowia
- Madrid, Hiszpania
- Alcorcón, Hiszpania + 3 jeszcze
Communications Management Certificate
- Gainesville, Stany Zjednoczone