TRENDSPOTTING I STRATEGICZNY FORESIGHT
Future London Academy
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
5 hours
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 990 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przyszłość jest trudna do przewidzenia. Ale możemy lepiej radzić sobie z tą niepewnością i być przygotowani na różne realia. Poznaj narzędzia i struktury, które pomogą Ci lepiej zrozumieć przyszłość, zebrać szczegółowe informacje istotne dla Twojej kategorii biznesowej i wykorzystać je do rozwoju i innowacji.
Dla kogo jest ten program?
- Właściciele firm i zespoły kierownicze
- Prezesi, CIO i szefowie innowacji
- Strategowie i menedżerowie innowacji
- Projektanci i badacze
- Futuryści i twórcy trendów
Nauczysz się
- Jak wcześnie wykrywać trendy i jeździć na nich, nie będąc na łasce swojej kategorii i grając nadrabianie zaległości
- Jak rozegrać różne przyszłe możliwości i ocenić je pod kątem strategii, unikając momentów „o cholera”
- Skąd wiedzieć, gdzie inwestować i co jest tylko „szumem”
- Jak lepiej radzić sobie z niepewnością i bezpiecznie badać przyszłe możliwości
- Uczyć się i być przygotowanym na różne realia
WYKORZYSTAJ W PEŁNI SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ
PRAWDZIWE INFORMACJE O BRANŻY
Dowiedz się, jak korzystać z trendów i prognoz w swojej firmie. Ucz się na podstawie nowych studiów przypadku i prawdziwych przykładów.
PRAKTYCZNE NARZĘDZIA I SZABLONY
Starannie wyselekcjonowaliśmy wszystkie treści, aby były inspirujące i przydatne. Kurs zawiera narzędzia i szablony do pobrania, które możesz zachować.
TYLKO NAJLEPSZA TREŚĆ
Zapomnij o nudnych kursach akademickich i zakurzonych wykładach teoretycznych. Wybraliśmy najbardziej aktualne i odpowiednie treści dla zapracowanych profesjonalistów, którzy chcą wykorzystać swoją naukę do rozwoju i innowacji w swojej firmie.
STRUKTURA PROGRAMU
ROZDZIAŁ 1 - MYŚLENIE O PRZYSZŁOŚCI
Co musimy wiedzieć, jeśli chcemy jak najlepiej wykorzystać przyszłość
Dowiedz się, jak możesz rozpocząć produktywne rozmowy na temat przyszłości ze swoimi klientami i współpracownikami.
▶ ︎ Podstawowe ramy myślenia o przyszłości i odkrywania jej z innymi
▶ ︎ Jak szukać możliwości, a nie przewidywań
▶ ︎ Trendy konsumenckie, makro i kategorii
▶ ︎ Pułapki i pułapki na myślenie
ROZDZIAŁ 2 - BADANIA TRENDÓW
Jak dostrzegasz trendy i oddzielasz je od natychmiastowego szumu?
Poznaj narzędzia, które pomogą Ci badać, odkrywać i analizować trendy wspólnie lub samodzielnie.
▶ ︎ Skanowanie horyzontu: zbieranie danych i obserwowanie przyszłości
▶ ︎ Analiza trendów: jak analizować dane i odkrywać wzorce
▶ ︎ Porównanie trendów z danymi / obserwacjami
ROZDZIAŁ 3 - MARKI ZORIENTOWANE W PRZYSZŁOŚCI
Jak wykorzystać trendy, aby zabezpieczyć swoją markę na przyszłość?
Branża zmienia się tak szybko, że marki muszą się szybko dostosowywać, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców. Jak rozumiesz przyszłość konsumentów, kategorii i kultury, aby lepiej komunikować się z klientami.
▶ ︎ Zrozumienie nastawienia pierwszych użytkowników i przyszłych konsumentów docelowych
▶ ︎ Zrozumienie trendów kategorii
▶ ︎ Zrozumienie trendów kulturowych
ROZDZIAŁ 4 - INNOWACJE ZWIĄZANE Z PRZYSZŁOŚCIĄ
Przygotuj się - twórz nowe produkty i usługi oparte na przyszłych spostrzeżeniach
Poznaj narzędzia, które pomagają kierować strategią produktu i tworzyć przełomowe innowacje
▶ ︎ Użyj narzędzia do mapowania białych przestrzeni - znajdując możliwości wykraczające poza rdzeń
▶ ︎ Gdzie zainwestować swoje wysiłki, aby w przyszłości wygrać duże pieniądze
▶ ︎ Jak planować w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej
ROZDZIAŁ 5 - STRATEGIA INFORMACYJNA W PRZYSZŁOŚCI
Przygotuj swoją firmę na to, co przyniesie przyszłość
Świat pracy zmienia się na naszych oczach. Jaka jest przyszłość pracy i jak Twoja firma może się na to przygotować? Przećwicz narzędzia, które pomogą wyobrazić sobie możliwe przyszłe scenariusze i sposób, w jaki firma może się do nich przygotować
▶ ︎ Jak wykorzystać trendy do myślenia o przyszłości biznesu
▶ ︎ Przykłady firm, które stworzyły dla nich przyszłość
▶ ︎ Jak tworzyć wartość i wzrost poprzez lepsze działania
STWORZONE PRZEZ
Kuratorzy programu
Sébastien Van Laere
Założyciel Superframe
Po ponad dziesięciu latach wykorzystywania wglądu i przewidywania do opracowywania strategii marki, innowacji i strategii biznesowej dla niektórych z największych światowych marek, założył Superframe, aby pomóc firmom w zwiększeniu odporności. Pracował na całym świecie ze starszymi liderami biznesowymi z różnych sektorów, w tym technologii konsumenckiej, mody, luksusu, handlu detalicznego, tworzenia miejsc i mediów. W swoich pracach wykorzystuje trendy i spostrzeżenia ekspertów i pierwszych użytkowników, aby nakreślić obraz możliwych przyszłości. Poprzez to przewidywanie otwiera ludziom umysły na nowe możliwości i sposoby ich uchwycenia. Sébastien uważa, że silnie łącząc przyszłość i teraźniejszość, firmy tworzą długoterminową wizję, która poprawia krótkoterminowe wyniki.
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Program Entrepreneurchef: Projektowanie, Tworzenie & Strategii Biznesów Restauracyjnych
- Barcelona, Hiszpania
Oxford Entrepreneurship: Venture Creation Program
- Oxford, Wielka Brytania
Przedsiębiorczość: krótki kurs prawa i finansów
- Evanston, Stany Zjednoczone