Kto powinien wziąć udział:
wszyscy ludzie, którzy chcą wiedzieć, w jaki sposób użytkownicy zachowują się poprzez swoje strony internetowe i inne urządzenia są adresowane: sekcje, które odwiedzają co więcej, którzy dzielą się zawartość, która będzie dokonać zakupu, ubolewa jednak w ostatniej? razem? ... i zoptymalizować ich witryn.
Cele:
- Uczenie się, jak mierzyć wyniki sprzedaży, konwersji ...
- Wiedząc, jak analizować zachowania, że użytkownicy są w internecie.
- Opanowanie analityki mediów społecznych.
- Uczenie się osiągnąć lepsze doświadczenie użytkownika. Lojalność klientów.
Porządek obrad:
Moduł 1 - Środowisko i prawne technologiczny
Moduł 2 - Wprowadzenie do analityczna
Moduł 3 - Cele i strategie internetowej
Moduł 4 - Google Analytics I
Moduł 5 - Google Analytics II
Moduł 6 - Social Media Analytics
Moduł 7 - Analytics w e-commerce
Moduł 8 - Analizy Adobe / Omniture
Moduł 9 - Excel dla Analityków
Moduł 10 - adres Komunikacja
MODUŁ 11 Koniec programu, Zawsze towarzyszy swojej eksperta swoim opiekunem projektu i dyrektora szkoły.
Dodatkowe informacje:
Studenci, którzy chcą mieć możliwość staży w dużych firmach.
Szkolenie to może być finansowane przez Fundację Trójstronnej.
Możesz zasilić program w ratach, bez odsetek.
Programów nauczania są zaprojektowane i prowadzone przez uznanych specjalistów w tej dziedzinie.
wybitnych nauczycieli
Ezequiel Matias - Doświadczony Senior Consultant w Deloitte Digital.
Andrés Menchero - Dane i analityka w BMind Konsultant Sprzedaży Maker firmy SL
Alex Gibelalde - Założyciel w Boostit - Cyfrowy Doradzanie.
Gorka Goikoetxea - SEO, SEM oraz analityki cyfrowe w Aukera.
Paco García Bravo - Digital & E-commerce Director Lékué-wykładowca.
Oscar Rodriguez - Niezależny konsultant w zakresie marketingu i cyfrowej Analytics IDAnalitica.com
Program taught in:
Poprosić o stypendium. Możliwość do 40%