Przeczytaj oficjalny opis

Kto powinien wziąć udział:

wszyscy ludzie, którzy chcą wiedzieć, w jaki sposób użytkownicy zachowują się poprzez swoje strony internetowe i inne urządzenia są adresowane: sekcje, które odwiedzają co więcej, którzy dzielą się zawartość, która będzie dokonać zakupu, ubolewa jednak w ostatniej? razem? ... i zoptymalizować ich witryn.

Cele:

  • Uczenie się, jak mierzyć wyniki sprzedaży, konwersji ...
  • Wiedząc, jak analizować zachowania, że ​​użytkownicy są w internecie.
  • Opanowanie analityki mediów społecznych.
  • Uczenie się osiągnąć lepsze doświadczenie użytkownika. Lojalność klientów.

Porządek obrad:

Moduł 1 - Środowisko i prawne technologiczny
Moduł 2 - Wprowadzenie do analityczna
Moduł 3 - Cele i strategie internetowej
Moduł 4 - Google Analytics I
Moduł 5 - Google Analytics II
Moduł 6 - Social Media Analytics
Moduł 7 - Analytics w e-commerce
Moduł 8 - Analizy Adobe / Omniture
Moduł 9 - Excel dla Analityków
Moduł 10 - adres Komunikacja
MODUŁ 11 Koniec programu
, Zawsze towarzyszy swojej eksperta swoim opiekunem projektu i dyrektora szkoły.

Dodatkowe informacje:

Studenci, którzy chcą mieć możliwość staży w dużych firmach.

Szkolenie to może być finansowane przez Fundację Trójstronnej.

Możesz zasilić program w ratach, bez odsetek.

Programów nauczania są zaprojektowane i prowadzone przez uznanych specjalistów w tej dziedzinie.

wybitnych nauczycieli

Ezequiel Matias - Doświadczony Senior Consultant w Deloitte Digital.
Andrés Menchero - Dane i analityka w BMind Konsultant Sprzedaży Maker firmy SL
Alex Gibelalde - Założyciel w Boostit - Cyfrowy Doradzanie.
Gorka Goikoetxea - SEO, SEM oraz analityki cyfrowe w Aukera.
Paco García Bravo - Digital & E-commerce Director Lékué-wykładowca.
Oscar Rodriguez - Niezależny konsultant w zakresie marketingu i cyfrowej Analytics IDAnalitica.com

Program prowadzony przez:
Język hiszpański

Zobacz 1 więcej kursów w Spain Business School »

Ten kurs jest Łączone online i stacjonarne
Data początkowa
Stycz. 2020
Duration
6 miesięcy
Cena
1,850 EUR
Poprosić o stypendium. Możliwość do 40%
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Stycz. 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Stycz. 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa