Trzyletni Kurs Graficzny Accademia di Comunicazione , jeden z pierwszych w dziedzinie komunikacji wizualnej we Włoszech, ma dziś długą tradycję i jest okazją do prestiżowych krajowych i międzynarodowych nagród przyznawanych studentom za ich projekty. Ponadto kurs ma również zaletę, że wyszkolił kilka pokoleń grafików natychmiast docenionych za jakość ich przygotowania i ich doświadczenie. Wielu jest teraz właścicielami własnych profesjonalnych studiów, a niektórym udało się założyć własną firmę za granicą.

W rzeczywistości Kurs ma na celu, prawie wyłącznie, zdobycie wielu praktycznych doświadczeń, które pozwolą uczestnikom stworzyć między innymi ostateczne portfolio prezentacyjne. Możliwości oferowane przez rynek pracy, pracujące zarówno jako freelancerzy, jak i współpracownicy agencji lub badań, muszą zostać wykorzystane w najbardziej efektywny sposób. W tym sensie prezentacja dobrego portfela jest pierwszym krokiem w kierunku profesjonalnej ścieżki pełnej satysfakcji. W tym celu Kurs charakteryzuje się znaczącą obecnością praktycznych ćwiczeń popartych bardziej klasyczną metodologią nauczania, zgodnie z filozofią "bottega" jako narzędzia do szybkiego rozwoju zawodowego, skutecznego i bogatego w doświadczenia w tej dziedzinie.

Dyscypliny poruszane podczas trzyletniego okresu mają na celu zbadanie i pogłębienie wszystkich obszarów zastosowań komunikacji wizualnej, od najbardziej tradycyjnych i bogatych w historię do tych najbardziej interesujących pod względem treści i perspektyw rynkowych.

Grafik, używając włoskiej definicji grafików, jest dziś bardzo złożonym zawodem, ale jednocześnie niezwykle stymulującym. Obszarami zastosowania są zawsze te z języka wizualnego, nawet jeśli sposoby przesyłania komunikatów ewoluowały i znacznie się zmieniły dzięki mediom cyfrowym. Dlatego profesjonalny grafik jest nie tylko ekspertem od języków wizualnych, ale także dyrektorem strategii komunikacyjnych opartych na znaku, które są wyrażane na nośnikach fizycznych, w rzeczywistych miejscach lub środowiskach wirtualnych.

Ze względu na swoją historię i jakość metodologii szkolenia Kurs uzyskał patronat Włoskiego Dyrektora Artystycznego.

Umiejętności nabyte podczas tego Kursu są certyfikowane przez Region Lombardii i są ważne na poziomie UE w ramach EUROPEJSKIEGO RAMY KWALIFIKACJI DO STAŁEJ NAUKI (EQF)

Plan studiów

Pierwszy rok

Telewizja reklamowa | Kierunek sztuki | Podstawowy projekt | Koncepcja kreatywna | Media cyfrowe 1 | Wzór geometryczny Podstawy informatyki Fotografia 1 | Illustrator | InDesign | Wizerunek marki i wizerunek firmy 1 | Projekt umysłu | Photoshop | Psychologia konsumencka | Historia kina | Historia sztuki 1 | Historia reklamy 1 | Szorstkie techniki | Teoria koloru.

Drugi rok

4 kursy kierunku artystycznego z 4 różnymi dyrektorami kreatywnymi Przygotowania 1 | Twórz cyfrowe czasopisma na iPady i tablety Media cyfrowe 2 | Fotografia 2 | Graficzny telefon komórkowy Wizerunek marki i wizerunek firmy 2 | Marketing | Edycja audio-wideo Opakowanie 1 | Zaawansowany Photoshop | Projektowanie komputerowe | Historia sztuki 2 | Historia reklamy 2 | Techniki układu | Projektowanie stron internetowych 1 | Wordpress.

Warsztat z Firmami, mając jako interlokutorów specjalistów ds. Marketingu, public relations, kreatywną reklamę.

3 rok

After Effects | Przygotowania 2 | Kreatywna produkcja | Fotografia 3 | Grafika redakcyjna | Projekt graficzny Infografika Opakowanie 2 | Zaawansowany Photoshop | Postprodukcja 3D | Kreatywność w mediach społecznościowych Wizyta w pracowni profesora Projektowanie stron internetowych 2.

Podczas trzeciego roku studenci uczestniczą w krajowych i międzynarodowych konkursach, pracując nad prawdziwymi projektami dla instytucji publicznych i organizacji non-profit; pracują również w warsztatach z prawdziwymi firmami, mając rozmówców jako Product Managers, Accounts, Creatives i Public Relations Experts.

Etap po kursach

Praktyki, przewidziane na końcu każdego Kursu, należy traktować przede wszystkim jako okres doskonalenia własnej formacji, a po drugie jako możliwą okazję do przyszłej pracy. Z tych dwóch powodów staż nie jest automatycznie ustalany na podstawie wcześniej istniejących umów ze wstępnie ustaloną liczbą firm, ale zakłada, że ​​każdego roku jest składany konkretny i precyzyjny wniosek przez Firmę, w odniesieniu do którego uczniowie są wybierani przez Akademia, wysłana na rozmowę kwalifikacyjną i wybrana przez tę samą firmę. Dlatego to nie tylko program nauczania i gwarancja, którą Akademia przekazuje Firmie, ale to, co poszczególny student podczas rozmowy kwalifikacyjnej będzie w stanie zademonstrować w odniesieniu do ich umiejętności i sposobu prezentacji, co decyduje o wyborze samej Firmy. ,

Zaangażowanie Accademia w organizację staży "ad personam", które są odnawiane co roku, nigdy nie przynosząc automatyzacji stałych porozumień, ma na celu zachęcenie do tego, aby po zakończeniu stażu potwierdzić umowa.

Biorąc udział w tym trzyletnim kursie podyplomowym, będziesz mógł pracować jako:

  • Projektant graficzny
  • cyfrowy
Program prowadzony przez:
Włoski

Zobacz 3 więcej kursów w Accademia di Comunicazione »

Ostatnia aktualizacja September 29, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Paź 2019
Duration
3 lat
W pełnym wymiarze godzin
Cena
- Dochody
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paź 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paź 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa