Trzyletni kurs Accademia di Comunicazione , jednej z pierwszych w dziedzinie komunikacji perswazyjnej we Włoszech, został założony w 1988 r. Wraz z samą Akademią w celu szkolenia ekspertów w zakresie obrazów reklamowych. W rzeczywistości zadaniem Art Director jest komunikowanie się poprzez wybór idealnego obrazu i różnych technik realizacji, które są mu dostępne. W tym celu kurs szkoleniowy ma na celu przekazanie wszystkich narzędzi niezbędnych do zapewnienia solidnej kultury obrazów, zarówno statycznych, jak i dynamicznych, oraz umiejętności manipulowania ich sugestywną i symboliczną wartością. Ponadto, studenci muszą nabyć silną zdolność do syntezy i wizualnej inwencji, aby przetłumaczyć obietnicę reklamową w oryginalnej i spójnej formie z częścią napisaną przez autora tekstu, z którym pracuje.

Dziś na kursie Art Direction zasługuje na przeszkolenie wielu profesjonalistów, autorów popularnych kampanii reklamowych. Przez lata uczniowie zdobyli szereg ważnych nagród za przeprowadzone kampanie, w kontekście krajowych i międzynarodowych konkursów. Wśród tych ostatnich wspominamy na przykład o D

Ze względu na swoją historię i jakość metodologii szkolenia Kurs uzyskał patronat Włoskiego Dyrektora Artystycznego.

Umiejętności nabyte podczas tego Kursu są certyfikowane przez Region Lombardii i są ważne na poziomie UE w ramach EUROPEJSKIEGO RAMY KWALIFIKACJI DO STAŁEJ NAUKI (EQF)

Plan studiów

Pierwszy rok

Telewizja reklamowa | Kierunek sztuki | Podstawowy projekt | Koncepcja kreatywna | Media cyfrowe 1 | Wzór geometryczny Podstawy informatyki Fotografia 1 | Illustrator | InDesign | Wizerunek marki i wizerunek firmy 1 | Projekt umysłu | Photoshop | Psychologia konsumencka | Historia kina | Historia sztuki 1 | Historia reklamy 1 | Szorstkie techniki | Teoria koloru.

Drugi rok

4 kursy kierunku artystycznego z 4 różnymi dyrektorami kreatywnymi Przygotowania | Twórz cyfrowe czasopisma na iPady i tablety Media cyfrowe 2 | Fotografia 2 | Graficzny telefon komórkowy Wizerunek marki i wizerunek firmy 2 | Marketing | Edycja audio-wideo Opakowania | Zaawansowany Photoshop | Projektowanie komputerowe | Historia sztuki 2 | Historia reklamy 2 | Techniki układu | Projektowanie stron internetowych 1 | Wordpress.

Warsztat z Firmami, posiadający jako interlokutorów specjalistów ds. Marketingu, relacje, reklamę publiczną i kreatywną.

3 rok

3 kursy kierunku artystycznego z 3 różnymi dyrektorami kreatywnymi After Effects | Kreatywna produkcja | Fotografia 3 | Zaawansowany Photoshop | Postprodukcja 3D | Kreatywność w mediach społecznościowych Wizyta w pracowni profesora Projektowanie stron internetowych 2.

W trzecim roku studenci stale projektują prawdziwe kampanie reklamowe dla instytucji publicznych, organizacji non-profit, firm, z nadzorem najważniejszych twórców i uczestniczą w krajowych i międzynarodowych konkursach.

Etap po kursach

Praktyki, przewidziane na końcu każdego Kursu, należy traktować przede wszystkim jako okres doskonalenia własnej formacji, a po drugie jako możliwą okazję do przyszłej pracy. Z tych dwóch powodów staż nie jest automatycznie ustalany na podstawie wcześniej istniejących umów ze wstępnie ustaloną liczbą firm, ale zakłada, że ​​każdego roku jest składany konkretny i precyzyjny wniosek przez Firmę, w odniesieniu do którego uczniowie są wybierani przez Akademia, wysłana na rozmowę kwalifikacyjną i wybrana przez tę samą firmę. Dlatego to nie tylko program nauczania i gwarancja, którą Akademia przekazuje Firmie, ale to, co poszczególny student podczas rozmowy kwalifikacyjnej będzie w stanie zademonstrować w odniesieniu do ich umiejętności i sposobu prezentacji, co decyduje o wyborze samej Firmy. ,

Zaangażowanie Accademia w organizację staży "ad personam", które są odnawiane co roku, nigdy nie przynosząc automatyzacji stałych porozumień, ma na celu zachęcenie do tego, aby po zakończeniu stażu potwierdzić umowa.

Biorąc udział w tym trzyletnim kursie podyplomowym, będziesz mógł pracować jako:

  • Dyrektor artystyczny w agencji reklamowej
  • Producent w domach produkcyjnych
Program prowadzony przez:
Włoski

Zobacz 3 więcej kursów w Accademia di Comunicazione »

Ostatnia aktualizacja September 29, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Paź 2019
Duration
3 lat
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paź 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paź 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa