Studia podyplomowe w zakresie projektowania dla strategii innowacji

Informacje ogólne

Opis programu

Studia podyplomowe w zakresie projektowania strategii innowacji oferują określone metodologie projektowania i innowacji oraz narzędzia do identyfikacji nowych możliwości biznesowych i tworzenia wartościowych rozwiązań.

Globalne trendy, takie jak zmiany technologiczne, wzrost liczby ludności, niedobór zasobów lub zmiana klimatu, stanowią poważne wyzwanie dla przedsiębiorstw. Strategia oparta na innowacjach ma zasadnicze znaczenie dla długoterminowego zrównoważonego wzrostu. W tym sensie wzornictwo odgrywa kluczową rolę w promowaniu i ułatwianiu innowacji.

Kurs podyplomowy kształci liderów zdolnych do zarządzania złożonymi procesami projektowymi i podejmowania nowych wyzwań sprzyjających innowacjom. W tym celu program proponuje dynamiczną metodologię i praktyczne podejście do analizy, wymiany informacji i dyskusji nad przypadkami, a także konferencji, rozmów i warsztatów.

144778_hands-people-woman-working.jpg

cele

Kurs ma na celu przeszkolenie profesjonalistów w zakresie zarządzania złożonymi procesami projektowania i podejmowania nowych wyzwań w celu wykorzystania możliwości poprzez zastosowanie wiedzy i metodologii do promowania innowacji:

  • Zapewnienie uczestnikom szeregu umiejętności w zakresie promowania i rozwijania innowacji oraz zarządzania nimi poprzez projektowanie, zarówno w projekcie, jak iw organizacji.
  • Oferuj wiedzę i narzędzia metodologiczne niezbędne do opracowywania i zarządzania projektami innowacyjnymi, od tworzenia nowych produktów i usług po tworzenie nowych modeli biznesowych lub redefiniowanie procesów, zawsze z perspektywy myślenia projektowego.
  • Zapoznaj się z metodologiami i procesami projektowania, które umożliwiają wdrażanie pomysłów w życie.

metodologia

Kurs będzie miał charakter praktyczny i będzie połączony z wykładami i wykładami. Uczniowie będą mogli uczyć się i eksperymentować z nauczycielami w bliskim środowisku współpracy. Oczekuje się, że zajęcia staną się aktywnymi warsztatami z praktyczną metodologią wykorzystującą treści teoretyczne nauczane przez nauczycieli.

Program będzie stosowany w dynamicznym środowisku, łączącym różne rodzaje zajęć w celu większego wzbogacenia zawodowego:

  • Prezentacje, w których prestiżowi profesjonaliści przedstawiają tematy, które są następnie analizowane na podstawie studiów przypadku.
  • Sesje dyskusyjne i analityczne w celu omówienia różnych modeli pracy, metodologii, narzędzi i zastosowań.
  • Zajęcia techniczne na temat narzędzi i zasobów prowadzonych przez prestiżowych profesjonalistów z branży.

Aby zastosować nową wiedzę zdobytą w trakcie kursu, studenci zrealizują dwa projekty badawcze, które będą obejmowały fazy analizy, rozwoju, planu zastosowania i prezentacji wyników.

Profil ucznia

  • Absolwenci i absolwenci wszystkich dziedzin projektowania, inżynierów, architektów i specjalistów ds. Marketingu, komunikacji i biznesu.
  • Specjaliści ds. Marketingu i komunikacji.
  • Profesjonaliści z zakresu planowania biznesowego i strategicznego.
  • Przedsiębiorcy i przemysłowcy z wielu sektorów poszukujący nowego podejścia do swoich procesów produkcyjnych, technik i metodologii w celu ponownego przemyślenia celu ich działalności.
  • Inni specjaliści z udokumentowanym doświadczeniem w dziedzinie projektowania, innowacji lub marketingu.

Wyjazdy służbowe

Uczestnicy zdobywają wiedzę do pracy w firmach i organizacjach z różnych dziedzin, rozwijając niektóre z następujących funkcji:

  • Koordynuj i rozwijaj procesy innowacyjne w projektowaniu i wdrażaj je jako narzędzie strategiczne.
  • Zidentyfikuj możliwości biznesowe dzięki nabytym metodologiom.
  • Strategiczna wizja konceptualizacji i rozwoju nowych produktów i usług.
  • Zarządzanie i promocja kultury kreatywnej w firmie.
  • Posiadaj umiejętności i wizję pracy w zespołach multidyscyplinarnych.

koordynacja

Guido Charosky

Konsultant ds. Projektowania i innowacji, współzałożyciel Drop-Design for Innovation, doradztwo w zakresie innowacji skupione na tworzeniu wyjątkowych produktów i usług, skoncentrowane na doświadczeniu użytkownika i modelu biznesowym. Projektant przemysłowy z University of Buenos Aires, magister (DEA) w zakresie projektów innowacyjnych na Politechnice Katalońskiej i podyplomowy z zarządzania biznesem w School of Industrial Organization.

Wcześniej pracował jako Experience Design Lead w HP oraz jako Design & Innovation Manager w firmie konsultingowej Loop Business Innovation.

Ma bogate doświadczenie w różnych dziedzinach projektowania i innowacji w różnych sektorach. Współpracował z międzynarodowymi firmami, MŚP i startupami, realizował projekty w Argentynie, Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Anglii, Włoszech i Dubaju. Pisał artykuły do międzynarodowych magazynów i na konferencje.

Jego prace były publikowane w różnych magazynach i gazetach oraz zdobyły nagrody za wzornictwo w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Argentynie, Hiszpanii i Japonii.

Firmy

Firmy, które współpracowały z mistrzem: Urb & Drive.

Kredyty

Planowanie dydaktyczne wszystkich kursów IED Master opiera się na kryteriach ustanowionych przez Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego (EOSW). IED Master przyjmuje system punktów, który jest zgodny ze strukturą Europejskiego Systemu Transferu Punktów (ECTS). IED Master wydaje wyłącznie własne prywatne certyfikaty.

Ostatnia aktualizacja Lis 2020

Informacje o uczelni

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Pokaż mniej