Studia podyplomowe w dziedzinie Coolhunting i badań trendów
LCI Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 semestr
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Możesz o tym marzyć, możesz to zrobić.
Coolhunting to dyscyplina, która zajmuje się odkrywaniem obecnych potrzeb konsumenta i przewidywaniem potrzeb, które pojawią się w przyszłości, poprzez połączenie socjologii, marketingu i projektowania. Chociaż badania trendów wywodzą się z sektora mody, jest to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane przez duże międzynarodowe korporacje do wykrywania nowych możliwości biznesowych, które generują innowacje i dodają wartości. Sukces metodologii coolhunting przekroczył granice branży modowej i obecnie jest stosowany w prawie wszystkich sektorach komercyjnych: motoryzacyjnym, masowej konsumpcji, technologii i usługach. Każda firma musi wiedzieć, czego konsument będzie chciał w nadchodzących latach, i zaoferować mu ją, zanim zawita konkurencja.
W świecie przeładowanym informacjami, poszukiwanie trendów oferuje kompas do wyboru właściwych, mniej podróżujących ścieżek, które mogą prowadzić do sukcesu naszych projektów. Uczeń nauczy się prawidłowo wykorzystywać informacje i zarządzać nimi, zrozumieć kulturę trendów i mechanizmy, które wprowadzają ją w życie, rozwijać krytyczne myślenie, które pozwala zrozumieć i przeanalizować środowisko, aby wyobrazić sobie i zbudować przyszłość.
Dzięki zespołowi nauczycielskiemu złożonemu z profesjonalistów z dużym doświadczeniem w sektorze program studiów obejmuje rozwój projektów i kontaktów z kluczowymi graczami w sektorze w europejskich miastach referencyjnych w zakresie szkoleń, wykrywania i analizy trendów rynkowych: Barcelona, Madryt, Berlin i Paryż. Koszt lotów i zakwaterowania wliczony jest w całkowitą cenę kursu.
Specyfikacja
- Certyfikacja: studia podyplomowe w dziedzinie Coolhunting i badań trendów
- Kredyty: 30 ECTS
- Czas trwania: 1 semestr
- Daty: od marca do lipca
- Język: hiszpański
- Rodzaj kursu: Na terenie kampusu
Profesorowie
- Dyrektorzy: Sofia Dias i Úrsula Uria
- Andrés Colmenares
- Gloria Jover
- Gastón Lisak
- Charo Mora
- Elisabetta Passini
- Mario Ruiz
Cele
- Szkolenie przyszłych specjalistów poszukujących trendów zdolnych do konceptualizacji nowych kierunków trendów w zakresie innowacji i przyszłego budownictwa, którzy potrafią poprawnie identyfikować typologie i profile konsumentów.
- Szkolenie w zakresie znajomości technik pracy i metodologii, aby być użytecznym profesjonalistą dla firm w ich korzyściach komercyjnych, społecznych i ekonomicznych w sposób zindywidualizowany, wykrywając nowe interesy konsumentów i nowe zjawiska społeczne, które wnoszą wartość i innowacje.
- Wiedząc, jak zarządzać dużymi danymi, tworzyć połączenia między rozproszonymi rzeczywistościami i danymi wejściowymi, które otrzymujemy codziennie, i być w stanie ekstrapolować je jako ruchy lub trendy i rozwijać je poprzez badania terenowe.
Giełda pracy
Studenci zapisani na studia podyplomowe będą mieli dostęp do naszej giełdy pracy, stworzonej w celu ułatwienia im wejścia do świata pracy. LCI Barcelona ma powiązania z wieloma firmami i instytucjami w świecie projektowania, umożliwiając uczniom zdobycie doświadczenia zawodowego w tych firmach i ćwiczenie umiejętności i wiedzy, które zdobyli w prawdziwym kontekście zawodowym.
Możliwości zawodowe
- Coolhunter
- Trendspotter
- Badacz stylów
- TrendBooker
- Publicysta
- Analityk rynku
- Dyrektor ds. marki
- Dyrektor artystyczny