Zarządzanie strategiczne

London Business Training & Consulting

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Zarządzanie strategiczne

London Business Training & Consulting

Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: SM102
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4145 £

Konspekt szkolenia

Analizowanie środowiska strategicznego

  • Odkrywanie konkurencyjnego środowiska
  • Środowisko strategiczne - podstawy
  • Stopień turbulencji w środowisku
  • Analizowanie ogólnego środowiska
  • Analizowanie etapów wzrostu rynku
  • Kluczowe czynniki sukcesu w branży
  • Analiza konkurencyjnego środowiska branżowego - wkład Portera
  • Analizowanie środowiska współpracy
  • Dogłębna analiza jednego lub więcej bezpośrednich konkurentów
  • Analizowanie klientów i segmentacja rynku

Analizowanie zasobów i możliwości

  • Dlaczego organizacja ma w ogóle jakieś zasoby? Decyzja make-or-buy
  • Analiza zasobów i dodawanie wartości
  • Wartość dodana: łańcuch wartości i system wartości - wkład Portera
  • Analiza zasobów i przewaga konkurencyjna
  • Określenie, które zasoby i możliwości zapewniają trwałą przewagę konkurencyjną
  • Analiza zasobów i możliwości - poprawa przewagi konkurencyjnej
  • Analizowanie innych ważnych zasobów firmy: w szczególności zasobów ludzkich

Dynamika strategii

  • Opracowanie dynamicznych ram biznesowych
  • Dynamika zmieniającego się i niepewnego środowiska organizacji
  • Dynamiczne strategie na szybko rozwijających się rynkach
  • Dynamika rozwoju zasobów
  • Agresywne strategie konkurencji
  • Dynamika strategii współpracy
  • Dynamika strategii za pomocą teorii gier

Cel normatywny Dostarczony poprzez misję, cele i etykę

  • Kształtowanie celu organizacji
  • Opracowanie strategicznej wizji na przyszłość
  • Analiza mocy interesariuszy
  • Ład korporacyjny i cel organizacji
  • Cel kształtowany przez etykę i społeczną odpowiedzialność biznesu
  • Rozwijanie misji
  • Opracowanie celów

Cel wynikający z wiedzy, technologii i innowacji

  • Zrozumienie i pomiar wiedzy
  • Tworzenie i cel wiedzy
  • Wykorzystanie technologii do celów i przewagi konkurencyjnej
  • Innowacja i cel
  • Jak wprowadzać innowacje: proces "pomysłów"

Opracowywanie opcji strategii na poziomie biznesowym

  • Cel i analiza SWOT - wkład Andrews
  • Oparte na środowisku opcje: strategie ogólne - wkład Portera
  • Strategiczne opcje oparte na środowisku: macierz opcji rynkowych
  • Strategiczne opcje oparte na środowisku: macierz metody rozszerzania
  • Oparte na zasobach opcje strategiczne: widok oparty na zasobach
  • Oparte na zasobach opcje strategiczne: redukcja kosztów

Opracowywanie opcji strategii na poziomie korporacyjnym

  • Strategia na poziomie korporacyjnym: korzyści i koszty dywersyfikacji
  • Opcje korporacyjne: stopnie dywersyfikacji
  • Strategia korporacyjna i rola ośrodka - zasada rodzicielstwa
  • Strategia korporacyjna: decyzje dotyczące zdywersyfikowanego portfolio produktów firmy
  • Narzędzia opcji na poziomie korporacyjnym: od przejęcia do restrukturyzacji

Ewaluacja i rozwój strategii: Proces normatywny

  • Treść strategii preskryptywnej: ocena pod kątem sześciu kryteriów
  • Ocena strategii: procedury i techniki
  • Stosowanie empirycznych dowodów i wytycznych
  • Klasyczny model nakazowy zarządzania strategicznego: badanie procesu

Znalezienie strategicznej trasy do przodu

  • Znaczenie kontekstu strategii
  • Oparta na przetrwaniu trasa strategiczna
  • Trasa strategiczna oparta na niepewności
  • Trasa strategiczna oparta na sieci
  • Oparta na uczeniu się trasa strategiczna

Struktura organizacyjna, styl i problemy ludzi

  • Strategia przed strukturą?
  • Budowanie struktury organizacji: podstawowe zasady
  • Wybór stylu zarządzania i kultury
  • Rodzaje struktury organizacyjnej
  • Struktury organizacyjne dla innowacji
  • Motywacja i personel w realizacji strategii

Grupa docelowa

Ten kurs zarządzania strategicznego jest odpowiedni dla:

  • Szefowie organizacji, główni oficerowie, przewodniczący, członkowie zarządu i dyrektorzy.
  • Kierownicy działów i kierownicy wyższego szczebla
  • Ci, którzy chcą zrozumieć podstawowe pojęcia dotyczące identyfikacji przyszłości swoich organizacji z nowymi wyzwaniami i możliwościami, które mogą prowadzić do istotnych zmian.
  • Tych, którzy chcą rozważyć nie tylko racjonalne podejście do strategicznego podejmowania decyzji, ale także kreatywne aspekty takich decyzji.
  • Ci, którzy chcą uchwycić główne zamierzone i powstające inicjatywy, które można podjąć, obejmujące wykorzystanie zasobów, w celu zwiększenia wydajności ich firm w ich środowiskach zewnętrznych.

Wyniki nauki

Po ukończeniu kursu szkolenia z zarządzania strategicznego będziesz w stanie zrozumieć:

  • Środowisko strategiczne i dlaczego jest ważne.
  • Najważniejsze czynniki branżowe, które pomagają osiągnąć cele organizacji.
  • Główne obszary tła do analizy.
  • Strategiczne znaczenie wzrostu rynku.
  • Jak analizowane są bardziej bezpośrednie wpływy organizacji.
  • Jak analizować konkurentów.
  • Rola współpracy w analizie środowiska.
  • Jak ważny jest klient.
  • W jaki sposób zasoby i możliwości zwiększają wartość organizacji.
  • Zasoby i możliwości, które są szczególnie ważne w zwiększaniu wartości i przewadze konkurencyjnej.
  • Główne sposoby, w jakie zasoby i możliwości zapewniają przewagę konkurencyjną.
  • Jak można zwiększyć przewagę konkurencyjną.
  • Inne ważne zasoby, które organizacja posiada, szczególnie w dziedzinie zasobów ludzkich.
  • Jak zmienia się cel strategiczny i dlaczego.
  • Jak analizować dynamikę środowiska i jego wpływ na przewagę konkurencyjną.
  • Jak analizować szybko zmieniające się rynki i zmiany w zasobach.
  • Jak opracować nowe agresywne strategie konkurencji.
  • Jak rozwijać strategie współpracy i korzystać z teorii gier.
  • Jak cel jest kształtowany przez organizację i jej otoczenie.
  • Wizja twojej organizacji na przyszłość.
  • Misja i cele Twojej organizacji.
  • Związek między celem a ładem korporacyjnym organizacji.
  • Rola i podejście do zielonej strategii.
  • Poglądy twojej organizacji na etykę i społeczną odpowiedzialność biznesu oraz jej wpływ na cel.
  • Wiedza, jaką posiada twoja organizacja, w jaki sposób może ona tworzyć i dzielić się wiedzą oraz jaki jest jej wpływ na jej cel.
  • Strategiczne implikacje nowych technologii oraz sposób, w jaki mogą one kształtować cel organizacji.
  • W jaki sposób innowacje mogą przyczynić się do celu organizacji.
  • Główne możliwości środowiskowe i oparte na zasobach dostępne dla organizacji oraz strategiczne opcje wynikające z tych możliwości.
  • Korzyści i problemy związane z byciem częścią grupy.
  • Opcje, które wynikają z bycia częścią korporacji.
  • Jak rozwijać i decydować o zarządzaniu strategicznym.
  • Ważne rozróżnienie między treścią strategiczną a procesem strategicznym.
  • Opcje, które są zgodne z celem organizacji.
  • Opcje szczególnie odpowiednie dla warunków środowiskowych i zasobów, przed którymi stoi organizacja.
  • Opcje, które zawierają prawidłowe założenia dotyczące przyszłości, są wykonalne, zawierają akceptowalne ryzyko biznesowe i są atrakcyjne dla interesariuszy.
  • Rozróżnienie między kontekstem strategicznym a pozostałymi dwoma elementami - treścią i procesem.
  • W jaki sposób podejmowane decyzje strategiczne zmieniają decyzje.
  • Główne cechy alternatywnych podejść strategicznych.
  • Konsekwencje wybranych strategii.
  • Główne zasady związane z projektowaniem struktury organizacji w celu wdrożenia jej strategii.
  • Szczególne względy, które mają zastosowanie przy poszukiwaniu innowacyjnych strategii.
  • Jak menedżerowie są wybierani i zmotywowani do wdrażania strategii.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Mar. 4, 2019
Lipiec 1, 2019
Duration
Czas trwania
2 tygodnie
Price
Cena
4,145 GBP
Locations
Wielka Brytania - London, England
Data rozpoczęcia : Mar. 4, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Mar. 15, 2019
Data rozpoczęcia : Lipiec 1, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Lipiec 12, 2019
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Listop. 4, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Listop. 15, 2019
Dates
Mar. 4, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Mar. 15, 2019
Lipiec 1, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Lipiec 12, 2019
Paźdz. 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Listop. 4, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Listop. 15, 2019