Stopień naukowy z historii dla transferu
College of Alameda
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Alameda, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 7120 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* za jednostkę plus opłaty lokalne dla osób spoza stanu/nierezydentów, 46 USD za jednostkę plus opłaty lokalne dla osób przebywających w stanie/rezydentów
Wstęp
Associate in Arts in History for Transfer jest przeznaczona dla studentów, którzy planują ukończyć studia licencjackie z historii na kampusie CSU. Głównym elementem misji programu Historia jest dla studentów planujących przejście na kierunek Historia (lub podobny kierunek), rozumiejąc historię jako naukę o zmianach w czasie, a my jako przejaw tej zmiany. Innymi słowy, historia jest badaniem nas lub różnych składników teraźniejszości. Po ukończeniu AA-T z historii uczniowie będą mieli zrozumienie różnorodności zarejestrowanej przeszłości i docenienie procesu zmian historycznych. Jednocześnie specjalistka z historii zdobędzie krytyczne umiejętności czytania i pisania, które są cenne w życiu i w każdej dziedzinie zatrudnienia, na którą zdecydują się wejść.
Następujące informacje są wymagane dla Associate of Arts in History
do transferu:
- Minimum 60 zbywalnych jednostek semestralnych CSU.
- Minimalna średnia ocen (GPA) co najmniej 2,0 we wszystkich zajęciach, które można przenieść do CSU. Chociaż do przyjęcia wymagane jest minimum 2,0, niektóre kierunki mogą wymagać wyższego GPA. Aby uzyskać więcej informacji, skonsultuj się z doradcą.
- Ukończ minimum 18-semestralne jednostki na kierunku AA-T. Wszystkie przedmioty na specjalności muszą być zaliczone na ocenę C lub lepszą lub P, jeśli przedmiot jest zaliczony/nie zaliczony (Tytuł 5 § 55063a).
- Certyfikowane ukończenie wzorca CSU GE Breadth (CSU GE Breadth); LUB wzór międzysegmentowego programu nauczania ogólnego transferu edukacji (IGETC).
Uczniowie powinni wcześniej spotkać się z doradcą, aby wypełnić plan edukacji ucznia (SEP).