Starszy program zarządzania w biznesie cyfrowym (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Starszy program zarządzania w biznesie cyfrowym (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias

PADDB przygotowuje najwyższe kierownictwo firm do zrozumienia kluczy digitalizacji i tym samym jest w stanie konkurować w nowym środowisku, odnosząc się do wpływu, jaki ten złożony proces ma na wszystkie osie działalności i obszary organizacyjne firmy. Dzięki temu programowi najlepsi menedżerowie zdobędą wiedzę i umiejętności, aby móc rozwijać proces o tym zakresie z pracownikami, partnerami i klientami.

  • Średni wiek 47 lat
  • Czas trwania kursu 110 godzin
  • Następne połączenie z Gran Canarią i Teneryfą: luty

Dlaczego?

  • Czy uważasz, że digitalizacja to coś więcej niż tworzenie obszaru strategii cyfrowej w firmie lub tworzenie nowych kanałów cyfrowych z klientami?
  • Czy uważasz, że innowacja jest kluczem do konkurowania w nowym środowisku?
  • Czy nie wiesz, jak sprawić, by Twoja organizacja była sprawna, dynamiczna i innowacyjna?
  • Czy uważasz, że aby zająć się tą transformacją, konieczna jest zmiana kulturowa?
  • Czy wiesz, jak radzić sobie ze strategią dotyczącą relacji z klientami w tym nowym środowisku?
  • Czy zastanawiasz się, jaką rolę odgrywa Big Data w Twojej firmie i zarządzaniu organizacją?
  • Czy chcesz wiedzieć, jak przełomowe technologie (IoT, robotyka, VR ...) wpłyną na biznes?

Jeśli zadasz sobie te pytania, nasz Senior Management Program in Digital Business (PADDB) rozwiąże je z wiodącymi specjalistami rynku, którzy promowali innowacyjne inicjatywy w każdym z tych problemów.

cele

  • Przekazuj głęboką wiedzę o środowisku cyfrowym
  • Miej referencje nauczycieli w swoich dziedzinach, z praktyczną i bliską wizją
  • Promuj nawiązywanie kontaktów i profesjonalne relacje między menedżerami i nauczycielami
  • Odpowiadaj skutecznie na nowe potrzeby organizacji i ich top menedżerów
  • Pomóż menedżerom prowadzić projekty w swoich firmach, zapewniając kontakty i usługi digitalizacji
  • Wyłączność i personalizacja, ze zredukowanymi klasami

Moduły

MODUŁ 1: WPŁYW CYFROWY W KONKURENCYJNE ŚRODOWISKO

  1. Klucze środowiska cyfrowego: w firmie
  2. Super konsument i omnikannel
  3. Klucze technologiczne do digitalizacji
  4. Otoczenie prawne i ramy prawne w Internecie.
  5. Cyberbezpieczeństwo
  6. Tradycyjny biznes a przedsiębiorczość według sektorów
  7. Sprawa dotycząca środowiska cyfrowego: dywersyfikacja w modelach biznesowych

MODUŁ 02: WPłYW CYFROWEGO ŚRODOWISKA W PROCESACH PRACY I METODOLOGIACH

  1. Design Thinking: kreatywność w biznesie i produkcie
  2. Zarządzanie projektem i zwinne metodologie
  3. Produkt cyfrowy w modelach biznesowych
  4. Design Thinking, Lean, Intrapreneurship i nowe produkty
  5. Lean Workshop of Start Up i Design Thinking
  6. Cyfrowy produkt z wieloma urządzeniami w różnych modelach biznesowych
  7. zwinny
  8. Case Design Thinking: zastosowanie Design Thinking w nowych produktach i usługach Procesy pracy i metodologia
MODUŁ 03: WPŁYW CYFROWEGO ŚRODOWISKA W MODELU BIZNESOWYM
  1. Strategia i podejście w eCommerce
  2. Operacje, logistyka i dystrybucja w eCommerce
  3. Platformy e-commerce
  4. Sposoby płatności i płatności mobilnych
  5. Modele biznesowe powiązane z mobilnością
  6. Aplikacje: rynki i pozycjonowanie
  7. Cyfrowe uzasadnienie biznesowe: rozpoczęcie handlu elektronicznego B2C
MODUŁ 04: WPŁYW CYFROWEGO ŚRODOWISKA W ZWIĄZKU Z KLIENTEM (OCALANIE I FIDELIZACJA)
  1. Podstawy marketingu cyfrowego
  2. Marketing w wyszukiwarkach: SEO i SEM
  3. Media społecznościowe
  4. Reklama cyfrowa
  5. Treści markowe: nowy model reklamy i zaangażowanie w kontakt z konsumentem
  6. Marki, nowe generatory treści (marketing przychodzący)
  7. Branding: jak stworzyć markę na rynku
  8. Performance marketing: jak uzyskać wyniki
  9. Plan marketingowy: wykonanie budżetu
  10. Digital marketing case: cyfrowa strategia marketingowa
MODUŁ 05: WPŁYW ŚRODOWISKA CYFROWEGO NA WIEDZĘ KLIENTA
  1. Podstawy analityki cyfrowej (co mierzyć, jak mierzyć, jak ją wizualizować)
  2. Cele, wskaźniki KPI i wskaźniki (w sieci, telefonii komórkowej, RRSS, ...)
  3. Od Business Intelligence do Big Data
  4. Cyfrowy analityczny przypadek: zastosowanie analiz do podejmowania decyzji

MODUŁ 06: WPŁYW ŚRODOWISKA CYFROWEGO NA DOŚWIADCZENIE KLIENTA

  1. Doświadczenie klienta: różnica w cyfrowym świecie
  2. Od eCRM do zarządzania doświadczeniami (CEM)
  3. Sprawa dotycząca klienta

MODUŁ 07: WPŁYW CYFROWEGO ŚRODOWISKA NA KULTURA I ORGANIZACJĘ FIRMY

  1. Zmiana kulturowa jako siła napędowa cyfrowej transformacji
  2. Od brandingu korporacyjnego do brandingu talentów
  3. Modele organizacyjne
  4. Talent i profile cyfrowe
  5. Kompetencje profesjonalisty przyszłości: w kierunku modelu "knowmad"
  6. Osobista marka
  7. Sieci społecznościowe: warsztaty dla LinkedIn

MODUŁ 08: W KIERUNKU TRWAŁEGO INNOWACJI

  1. Klucze do wpływu Internetu przedmiotów (IoT)
  2. Warsztat: zanurz się w technologię, wciągające doświadczenia
  3. Blockchain, co to jest i jak działa?

wymagania

Aby zostać przyjętym do PADDB, musisz spełnić którykolwiek z poniższych warunków:

  • Bądź przedsiębiorcą ze skonsolidowaną karierą.
  • Bądź dyrektorem generalnym lub menedżerem obszaru i poprowadź transformację cyfrową w średnich i dużych firmach.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański


Ostatnia aktualizacja July 20, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Luty 2019
Duration
Czas trwania
110 godziny
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
6,800 EUR
Locations
Hiszpania - Las Palmas de Gran Canaria, Canary Islands
Data rozpoczęcia : Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Hiszpania - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Data rozpoczęcia : Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą