Read the Official Description

FRANCUSKI

Celem jest, aby kandydaci do skutecznej komunikacji w życiu codziennym i pracy zawodowej na kilku poziomach: relacje w firmie i na zewnątrz, relacji z klientami i hierarchii. Celem jest również, aby dać im możliwość komunikowania się doustnie, aby dowiedzieć się, do dokumentu, aby zrozumieć wiadomość, aby nieść, doceniam wiadomość lub sytuacji.

JĘZYKI OBCE

Język obcy

Badania zorientowane słownictwo do potrzeb biznesowych. Lepsze zrozumienie języka mówionego w jego różnorodności akcentów i umiejętności mówienia. Badanie tekstów, czasopism specyficzne dla zawodu. Dowiedz się, jak szybko i dobrze czytać. Pisanie listów biznesowych zajmujących się najczęstszych wyzwań praktyki (biura, przygotowanie szacunków, korespondencja z agencjami zagranicznymi, roszczeń i obserwacji, etc.). Różnorodność ćwiczeń: Szybkie narażone improwizowane rozmowy, robienie notatek, pisanie tekstów lub skurcz, raporty.

Lektorat B

Badania zorientowane słownictwo do potrzeb biznesowych. Lepsze zrozumienie języka mówionego w jego różnorodności akcentów i umiejętności mówienia. Badanie tekstów, czasopism specyficzne dla zawodu. Dowiedz się, jak szybko i dobrze czytać. Pisanie listów biznesowych zajmujących się najczęstszych wyzwań praktyki (biura, przygotowanie szacunków, korespondencja z agencjami zagranicznymi, roszczeń i obserwacji, etc.). Różnorodność ćwiczeń: Szybkie narażone improwizowane rozmowy, robienie notatek, pisanie tekstów lub skurcz, raporty.

GOSPODARKA OGÓLNE I TURYSTYKA

Podstawy wiedzy ekonomicznej. Finansowanie gospodarki. Rozporządzenie. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Światowa gospodarka. Cyklu gospodarczego i turystyki. Rynek turystyczny i jego aktorów. Polityki rozwoju w sektorze.

PRAWO

Prawo i działalność gospodarcza. Biznes i działalność handlowa hotelu. Stosunki pracy w branży hotelarsko-gastronomicznej. Trudności przedsiębiorstw hotelowych i gastronomicznych. Stosunki prawne w działalności hotelarskiej i / lub odtworzenie z konsumentami. Powiązania w branży hotelarskiej i gastronomii dla konsumentów.

ZAPISZ SIĘ TERAZ

Firma projektuje i różnorodność firmy. Firma w systemie produkcyjnym. Firma Centrum decyzja. Firma, organizacja i ludzie. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Firma i jej strategiczne podejście. Firma, społeczeństwo i etyka.

Rachunkowości zarządczej, podatków i FINANSOWE

Przegląd możliwości technicznych i zarządzania. Organizacja administracji i IT. System informacji księgowej. System zarządzania informacją. Inne narzędzia do zarządzania. Budżetów operacyjnych. Kontrola wyników operacyjnych. Wykonanie tablicy rozdzielczej. Aspekty ekonomiczne i finansowe przedsiębiorczości.

OBROTU

Podejście marketingowe. Znajomość potrzeb i rynku. W mercatiques zmienne. Inne zmienne mercatiques.

Stosowanych Nauk

Jakości żywności. Ergonomia, komfort i bezpieczeństwo. Higiena i utrzymanie pomieszczeń, sprzętu, materiałów, powłok i tekstyliów. Psychosociologie jedzenie.

PROFESJONALNE TECHNIKI

Kulinarne badania inżynieryjne i rozwój. Systemy. Sprzęt. Planowania. Produkcji. Produkcja animacji. Optymalizacja. Usługi gastronomiczne wiedzy. Procedury i dokumenty niezbędne do prowadzenia odtworzenia lub usługę systemową. Korzyści renowacji. Funkcjonowanie placówek. System billingowy i ciała. Animacja w renowacji. Gospodarczy przywrócenie mediów. Recepcja i marketing gastronomii. Operacyjne zarządzanie zasobami ludzkimi. Kontrola, jakość i odzyskanie rentowności. Zakwaterowanie i profesjonalna komunikacja. Koncepcja host hosting. Organizacja pracy. Konstrukcja urządzenia. Tempo sprzedaży. Diagnostyka i kontrola.

TECHNIKA I UTRZYMANIE

Hotel inżynierii i odbudowa. Prowadzenie operacji inwestycyjnej. Zainteresowane strony. Przepisy planowania. Programowanie. Konserwacja. Bezpieczeństwo. Zasady projektowania. Kontekst interwencji. Określenie wymagań dotyczących przestrzeni, rozplanowania i wyposażenia. Techniczne elementy inżynierii restauracji. Business case dla rynku urządzeń konsultacje.

KURSY

Miejsce pracy zanurzenia w sumie 16 do 20 tygodni, w tym 12 kolejnych tygodni w pierwszym roku. Pozostałe tygodni może być podzielony na jedną lub więcej stron w jednym lub więcej przedsiębiorstw.

Program taught in:
Francuski

See 2 more programs offered by Ecole Supérieure de Commerce de Communication et de Gestion »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Wrześ. 2019
Duration
Skontaktuj się ze szkołą
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
By locations
By date
Data początkowa
Wrześ. 2019
Application deadline
Data początkowa
Wrześ. 2019
Application deadline
Data początkowa
Wrześ. 2019
Application deadline
Data początkowa
Wrześ. 2019
Application deadline