Rozpoczęcie kursu mody

Informacje ogólne

Przeczytaj więcej o tym programie na stronie internetowej szkoły

Opis programu

Nie tylko nowe pomysły. Nie tylko umiejętności kierownicze i strategiczne. Nowe technologie i przekształcone otoczenie konkurencyjne radykalnie zmieniły koncepcję firmy i sposób, w jaki tworzone są przedsięwzięcia, od struktury do procesów, po nowe role zawodowe, innowacje projektowe i powstające modele biznesowe.

Moda Przedsiębiorcy muszą być w stanie surfować w fascynujących wodach nowego oceanu: jednej z globalnej branży mody zorientowanej na przedsięwzięcia. Rewolucja, która wymaga połączenia wglądu przedsiębiorcy z możliwościami rynkowymi i kompetencjami w zakresie projektowania biznesowego, aby uzyskać przewagę nad konkurencją. Nazwijmy to rozpoczynaniem nowego biznesu.

Kluczowe fakty

  • Reżyser: Nicola Guerini
  • Zastępca Dyrektora: prof. Alba Cappellieri
  • Koniec rejestracji: 23 grudnia 2019 r
  • Rozpoczęcie wykładów: 3 lutego 2020 r
  • Koniec wykładów: 28 lutego 2020 r
  • Czas trwania: 4 tygodnie, 120 godzin
  • Częstotliwość: 80% wszystkich zajęć to minimum wymagane do uzyskania certyfikatu
  • Lokalizacja: Mediolan, Campus Bovisa Politecnico
  • Wartość kursu: 2.600 € (z VAT 22% włącznie)

Obniżono wartość ekonomiczną równą 20% dla studentów i absolwentów MFI , a miejsca na ostatnim.

Kurs jest w języku angielskim.

Podczas całego kursu włosko - angielski dwujęzyczny asystent nauczania.

Opis kursu

Kurs koncentruje się na innowacyjności, kreatywności i przedsiębiorczości, towarzysząc studentom na wszystkich etapach całego procesu, aby stworzyć kreatywny i innowacyjny start-up działający w branży mody, od generowania pomysłu i od badań do opracowania projektu, od biznesplanu do brandingu i komunikacji, od pozyskania finansowania venture capital do definicji strategicznego wzrostu w czasie.

Kurs ma na celu dostarczenie narzędzi i wiedzy niezbędnych do interpretacji, przewidywania i wspierania etapów i trendów mody i jest skierowany do studentów i profesjonalistów, kreatywnych, którzy mają podstawowy cel, aby rozwinąć umiejętność interpretacji ewolucji tego złożonego sektora, dając z czasem życie i ciągłość do udanych działań komercyjnych.

Współpraca

Kurs „Fashion Fashion” jest prowadzony przez Wydział Milano Fashion Institute w Milano Fashion Institute , złożony z naukowców i praktyków z różnych środowisk: projektowania mody, projektowania graficznego i zarządzania firmami w systemie mody, i jest prowadzony we współpracy z wiodącymi specjalistami i firmy z sektora. Multidyscyplinarny zespół nauczycieli, aby zapewnić jak najszersze zrozumienie omawianych tematów i zwiększyć szanse uczniów w sektorze odniesienia.

Cele edukacyjne

Celem kursu jest wyszkolenie profesjonalistów o silnym duchu przedsiębiorczości, zarówno dla stworzenia i rozwoju własnej marki, jak i, bardziej ogólnie, zdobycia podstawowych umiejętności wymaganych na dzisiejszym rynku pracy.

Studenci, którzy ukończyli ten kurs będą mogli:

  • znać główne cechy systemu mody, zrozumieć specyfikę różnych rodzajów produkcji i organizacji branży modowej i sektora luksusowego
  • rozwijać innowacyjne projekty, od fazy koncepcji do rozwoju
  • zidentyfikować możliwości rynkowe i opracować skuteczne strategie zarządzania
  • opracować modele biznesowe i plany biznesowe dla firm modowych
  • rozwijać strategie marketingowe, brandingowe i komunikacyjne oraz zdobywać podstawową wiedzę graficzną.

Po co przyjmować ten kurs?

Kurs oferuje wyjątkową okazję wysoce wyspecjalizowanych wykładowców w branży mody, złożony przez światowej sławy profesorów i specjalistów, którzy poprzez dzielenie się doświadczeniami, przyczyniają się do zapewnienia uczniom zaktualizowanego obrazu systemu, wraz z możliwości zawodowych sieci.

Dlatego „Startup for Fashion” oferuje nie tylko interdyscyplinarne przygotowanie teoretyczne, ale także szeroką gamę możliwości i doświadczeń w tej dziedzinie, takich jak prace projektowe i wizyty w firmach z branży, w celu wykorzystania nabytej wiedzy.

Model nauczania składa się w następujący sposób:

  • W wykładach w klasie
  • Case studies i najlepsze praktyki
  • Ćwiczenia
  • Prace projektowe i próby próbne

Tradycyjne wykłady w klasie są na przemian z dyskusjami przypadków, spotkaniami z profesjonalistami z branży, ćwiczeniami w klasie i pracami projektowymi. Ponadto uczniowie, którzy chcą pracować w sektorze, otrzymają orientację zawodową.

Na zakończenie kursu każdemu uczniowi dostarczany jest certyfikat MFI .

Kursy

  • Przedsiębiorczość i planowanie biznesowe
  • System mody
  • Prawo mody: włącz swoje przedsięwzięcie
  • Projekt produktu
  • Zarządzanie kolekcją
  • Moda cyfrowa
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Uruchomienie Bootcamp

Proces selekcji

Podanie

Aby ubiegać się o przyjęcie, kandydat musi:

  1. Wypełnij formularz wniosku online, dostępny na https://www.milanofashioninstitute.com/short-courses/apply?sc=sff
  2. Załącz życiorys w formacie europejskim do internetowego formularza wniosku dostępnego na stronie https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae

Po otrzymaniu dokumentów, Milano Fashion Institute poinformuje wnioskodawcę o ostatecznym wyniku selekcji (przyjęcie lub niedopuszczenie).

Warunki przyjęć

Aby ubiegać się o przyjęcie na kurs, kandydat musi być obecnie zapisany na studia z ekonomii / projektowania / inżynierii / nauki lub posiadać dyplom równy lub wyższy od stopnia.

Zobowiązanie finansowe

Od uczestników wymaga się dużego zaangażowania zarówno osobistego, jak i finansowego.

Całkowity koszt wynosi 2 400 EUR, płatny w następujący sposób:

  • 1. rata> 1,200 EUR od przyjęcia wniosku;
  • 2. rata> 1.200 EUR do 13 czerwca 2019 r .;

Koszty obejmują część materiałów do nauki i wykorzystanie infrastruktury Instytutu.

Pomoc finansowa dla studentów studiów magisterskich Milano Fashion Institute i Alumni Milano Fashion Institute .

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These ... Czytaj więcej

Milano Fashion Institute is a consortium set up to provide higher education in the fashion sector by three Milan universities: Bocconi University, Cattolica University and Politecnico of Milan. These three universities represent an international centre of excellence, drawing on consolidated experience in the research and training activities for businesses in the fashion sector in the fields of management, communication and design. Pokaż mniej