Złóż wniosek już dziś, aby uzyskać 100 USD zniżki na opłatę programową. Użyj kodu SMU100TA podczas płatności. Co ten Program zrobi dla Ciebie? Po pomyślnym zakończeniu programu uczestnicy będą mogli: Określ, w jaki sposób nowe technologie mogą umożliwić transformację cyfrową i zakłócić istniejące branże Zbadaj przyszłość strategii biznesowych, ponieważ odnoszą się one do szybkich projektów transformacji cyfrowej Nakreśl plan działania dla swojej organizacji, aby stworzyć nową wartość lub zwiększyć wartość dla klientów Rozpoznaj kluczowe wyzwania i zagrożenia związane z transformacją cyfrową Narysuj ekosystem swojej organizacji i odkryj, jak wzmocnić jej propozycję wartości z pomocą nowych partnerów Zdefiniuj organizację cyfrową oraz jej projekt, zasoby i ludzi Utwórz streszczenie dla swojej organizacji, aby wprowadzić cyfryzację Moduły programu Moduł 1: Stan zakłóceń Odkryj technologie umożliwiające transformację cyfrową i poprawę wyników biznesowych oraz sposób wykorzystania najnowszych innowacji, które zakłócają istniejące branże. Moduł 2: Strategia biznesowa w warunkach cyfrowej transformacji Przeanalizuj znaczenie propozycji wartości i wartości netto w strategiach biznesowych; zrozumieć, jak stare strategie wymagają modernizacji w cyfrowym świecie; i jak wygląda przyszłość strategii B2B i B2C. Moduł 3: Cyfrowe modele biznesowe w erze cyfrowej Identyfikuj możliwości dostarczania większej wartości klientom; jak wykorzystać modele biznesowe do tworzenia ram wartości; i jak nakreślić plan zwiększenia skłonności klientów do zakupów. Moduł 4: Wdrażanie cyfrowego biznesu: wyzwania i zagrożenia Dowiedz się, jak zrozumieć wyzwania i zagrożenia na ścieżce klienta; jak angażować i przekonywać grupy klientów oraz dostarczać oczekiwane doświadczenia. Moduł 5: Innowacje w modelu biznesowym Zanurz się w transformacyjną moc innowacji modeli biznesowych, relacje między planami rozwoju a kanwą modelu biznesowego oraz różne czynniki wyzwalające, które mogą wykorzystywać technologię do wprowadzania innowacji w modelach biznesowych. Moduł 6: Innowacje modelu biznesowego w sieciach cyfrowych Zbuduj swoją wiedzę o ekosystemach biznesowych; sposoby na wzmocnienie propozycji wartości przy pomocy nowych partnerów; oraz jak skutecznie uruchamiać, prowadzić i rozwijać cyfrowy ekosystem biznesowy. Moduł 7: Organizacja cyfrowa Dowiedz się, jak zdefiniować swoją cyfrową organizację i kulturę. Omów kluczowe bariery dla udanej transformacji cyfrowej, zbadaj wartości przywództwa cyfrowego i stwórz streszczenie dotyczące cyfrowej adopcji. Wydział Programowy Dr Markus Karner Dyrektor akademicki SMU, Executive Development Dr Markus Karner prowadzi interdyscyplinarne kursy z teorii złożoności, ekologii, ewolucji i strategii w SMU od 2005 roku. Doktor nauk przyrodniczych na Uniwersytecie Paryskim oraz tytuł magistra na Uniwersytecie Wiedeńskim w Austrii. Dr Karner zajmował również stanowiska badawcze podoktoranckie na Uniwersytecie Południowej Kalifornii i Uniwersytecie Hawajskim. Jego badania wykorzystywały narzędzia biologii molekularnej w ekologii drobnoustrojów na Morzu Śródziemnym, Oceanie Spokojnym i Antarktydzie. Został odznaczony Medalem Narodowej Fundacji Nauki USA za usługi na Antarktydzie. Dr Karner opublikował swoje oryginalne badania w prestiżowym czasopiśmie Nature, inne recenzowane publikacje i napisał podręcznik o biologicznych modelach dla biznesu. Jego badania były finansowane przez Narodowe Fundacje Nauki Austrii i USA oraz przez Komisję Wspólnot Europejskich. Dr Flocy Joseph Dyrektor Programowy SMU, Executive Development Dr Flocy Joseph dołączył do SMU w 2012 r. w Human Capital Leadership Institute jako lider kraju w Indiach, obsługujący indyjskie korporacje wielonarodowe. Jej rola obejmuje projektowanie, dostarczanie i ułatwianie programów rozwoju kadry kierowniczej dla branżowych i dostosowanych programów dla klientów korporacyjnych poziomu uczelni. Zdobyła doktorat. w Odpowiedzialnym Przywództwie w SMU. Dr Flocy jest certyfikowanym trenerem w dostarczaniu Global Mindset Inventory i narzędzi osobowości Facet 5. Joseph jest autorem różnych studiów przypadku dotyczących przywództwa, z których niektóre zostały opublikowane w celu uzyskania światowego uznania. Prowadziła również artykuł badawczy na temat „Transformacji kulturowej w cyfrowym świecie”, jest autorką nagradzanego artykułu na temat „Przywództwa w wersji beta” i jest współautorem książki Living the Corporate Purpose: Insights from Companies in Asia. Dr Arnoud De Meyer Profesor Uniwersytetu SMU, były Prezydent Dr Arnoud De Meyer jest uznanym na arenie międzynarodowej badaczem i liderem akademickim z ponad 35-letnim doświadczeniem w najlepszych międzynarodowych instytucjach w Europie i Azji. Pełnił funkcję prezesa SMU w latach 2010-2018. Dr De Meyer uzyskał tytuł doktora. Doktor nauk ekonomicznych i zarządzania na Uniwersytecie w Gandawie w Belgii. Jego ośrodki badawcze dotyczą badań i rozwoju oraz zarządzania innowacjami, strategii produkcji i zarządzania międzynarodowego. Obecnie pełni funkcję dyrektora Viva Energy Pty Ltd, Australia. Dr De Meyer był członkiem kilku paneli rządowych, zarządów i rad organizacji non-profit w Wielkiej Brytanii, Belgii i Singapurze, w tym zarządu Singapore Symphony Group. Dr Shantanu Bhattacharya Profesor Zarządzania Operacyjnego SMU Przed rozpoczęciem nauczania w SMU dr Bhattacharya był profesorem nadzwyczajnym technologii i zarządzania operacyjnego oraz adiunktem technologii i zarządzania operacyjnego w INSEAD. Wykładał również na University of Texas w Austin. Dr Bhattacharya posiada tytuł doktora. Doktorat z zarządzania na University of Texas w Austin oraz magister inżynier elektrotechniki na Louisiana State University. Jego zainteresowania dydaktyczne i badawcze obejmują zarządzanie technologią, zarządzanie operacjami, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz rozwój nowych produktów i usług. Dr Bhattacharya jest członkiem INFORMS, wygłosił kilka prezentacji na temat zarządzania niepewnością w przemyśle zaawansowanych technologii, a jego badania zostały przedstawione w Management Science. dr Les Buckley Wydział Zarządzania Strategicznego SMU Dr Les Buckley pełni funkcję stowarzyszonego wydziału zarządzania strategicznego w SMU od 2015 roku, pełniąc rolę skoncentrowaną na rozwoju i szkoleniu kadry kierowniczej. Jest także dyrektorem akademickim kursu SMU na temat efektywności biznesowej w Azji sponsorowanego przez International Enterprise Singapore. Dr Buckley posiada tytuł doktora. z historii na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku. Dr Buckley ma ponad 25-letnie doświadczenie operacyjne, produkcyjne, łańcuchowe i handlowe w wielu krajach Azji i Pacyfiku. Był komitetem audytu i członkiem zarządu Narodowej Agencji Ochrony Środowiska przy rządzie Singapuru, członkiem zarządu Związku Piłki Nożnej Singapuru oraz członkiem rady Singapore Compact for Corporate Social Responsibility. Obecnie jest członkiem rady i doradcą Singapore Institute for International Affairs – światowej rangi think tanku geopolitycznego i środowiskowego. Program Podróży Edukacyjnej Ponad 80 nagranych filmów 7 zadań 7 forów dyskusyjnych 4 studia przypadków Studium przypadku DBS: Transformacja cyfrowa do najlepszego banku na świecie Zbadaj 6-letni okres, w którym DBS rozpoczął swoją drugą strategię, aby do 2020 r. stać się najlepszym bankiem na świecie. Bank osiągnął swój cel w 2019 r. i nadal zdobywa coraz więcej wyróżnień bankowych. Przełomowa zmiana w firmie Bossard dzięki SmartFactoryLogistics.com Dowiedz się, jak Bossard Group — szwajcarska firma rodzinna pierwotnie zajmująca się sprzedażą produktów do mocowania — osiągnęła skuteczną transformację cyfrową poprzez stopniową ewolucję swojego modelu biznesowego. Konecranes: wznoszenie nie tylko „rzeczy”, ale całych firm na nowe wyżyny Zobacz, jak wiodący producent urządzeń dźwigowych i lider rynku żurawi przemysłowych z powodzeniem przeniósł swoich klientów z konserwacji reaktywnej na konserwację zapobiegawczą, a swoją logikę biznesową zorientowaną na produkt na zorientowaną na usługi. Cyfrowy model biznesowy: LAIIER© Dowiedz się, w jaki sposób LAIIER umożliwia cyfryzację branż, przekształcając powierzchnie w czujniki, które umożliwiają firmom tradycyjnie analogowym, ubogim w dane przekształcanie ich interakcji w znaczące informacje zwrotne potrzebne do kierowania strategią biznesową w cyfrowym świecie. Dlaczego warto się zapisać na transformację cyfrową? Liderzy biznesu XXI wieku muszą zastanowić się, co transformacja cyfrowa oznacza dla ich organizacji — teraz i w przyszłości. Od młodych start-upów przez firmy średniej wielkości po duże przedsiębiorstwa, nowa technologia jest integrowana we wszystkich obszarach działalności. Wraz z tą integracją następuje fundamentalna zmiana w sposobie działania firm, sposobie dostarczania wartości klientom i co należy zrobić, aby pozostać aktualnym w coraz bardziej konkurencyjnym świecie cyfrowym. 50% respondentów ankiety twierdzi, że ich firmy przyjęły sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej. źródło: McKinsey Global Survey, 2020 r. 66% dyrektorów zarządzających oddziałami C-Suite zauważa, że ich organizacje albo już używają sztucznej inteligencji i technologii uczenia maszynowego, albo planują w nie zainwestować. źródło: Raport Trendów Transformacji Cyfrowej, 2020 85% prezesów potwierdziło, że bycie cyfrowym biznesem jest ważne dla sukcesu. źródło: Deloitte, 2020 Dla kogo jest ten program? Program przeznaczony jest dla profesjonalistów, którzy chcą prowadzić transformację cyfrową w swojej organizacji. Jeśli Twoja rola obejmuje planowanie rozwoju firmy; innowacyjne procesy, produkty i usługi; i/lub wykorzystując najnowsze narzędzia i praktyki związane z zakłóceniami cyfrowymi, ten program jest właśnie dla Ciebie. Program jest idealny dla średnich i starszych profesjonalistów z różnych branż, którzy chcą zrozumieć różne obszary transformacji cyfrowej i wdrożyć strategie dla swojej funkcji / organizacji. Ponadto z programu skorzystają menedżerowie wyższego szczebla, którzy są odpowiedzialni za rozwój swoich firm poprzez wprowadzanie innowacji w swoich modelach biznesowych.
-