Program Wysokiej Wydajności Twórczy Copywriting

Barcelona School of Creativity

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Program Wysokiej Wydajności Twórczy Copywriting

Barcelona School of Creativity

CREATIVO03

Mówią, że nikt nie czyta, że ​​jesteśmy zanurzeni w kulturze wizualnej lub obraz jest uniwersalnym językiem. Niemniej słowa, twórczego pisania i copywriting pozostanie dusza reklamowych i zawodu. Są to słowa, które sprzedają.

OPIS PROGRAMU

Dowiesz się, w celu wykazania, że ​​słowo jest wart tysiąca zdjęć, wszystko, absolutnie wszystko, może być sprzedawany tylko w słowach. Dowiesz się, aby przyciągać uwagę konsumentów, aby go uwieść, by go przekonać. Dowiesz się opanować techniki, nośniki i języków. I zrobisz jedną książkę, książkę, aby pokazać wszystkim, że jesteś zdolny.

Program odbywa się w ciągu jednego roku akademickiego: trzy czwarte, cztery godziny dziennie od poniedziałku do czwartku, ale również pracować w szkole będzie musiał poświęcić więcej czasu, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Czy twój trening, książka i swoją przyszłość, która jest zagrożona.

Porządek obrad PROGRAM

FICTION

Można zadzwonić copywriter, redaktor, twórczy, komunikator, ale w rzeczywistości będzie narratorem, ktoś, kto ma opowiadać historię, ideę, produkt. I to jest niezbędne do opanowania tego słowa, historię, klimat, konflikt, metafora, pauza ... Musisz opanować narracji. Dopiero wtedy będzie można dostać swoje pomysły poprzek dokładnie.

Niektóre elementy: rytm narracji opowiadań - językowych i zasobów Dudas - pomysły Structuring - monologu i dialogu - przymiotnikowe - dobór słów - Wyświetlacz napisać - napisz o wiarygodności - Emocjonalny ładunek tekstu - symbol nigdy pisał - Przeglądaj gniew, poczucie winy, tkliwość lub pasję - jak podłączyć czytnik - Porozmawiaj z różnymi głosami -

copywriting

Jedno jest pisać i kolejny bardzo różne, pisać reklamy. To nie jest takie samo jak mówienie, że uwiedzie, stanowią na to pytanie, opisują, że sugerują, że powód przekonać. Tekst reklamy jest bestsellerem firmy, jedyną osobą, która zna się osobiście z milionami konsumentów.

Niektóre elementy: czytać, czytać, czytać - Pomysły, struktury i słowa - Poezja i reklamowe - War typowy temat - Żywe słowa - Praca z Bernbach - roszczenia, slogan i linia bazowa - Kopiowanie i sztuki, w parze - argumentacji i mowy - tłumaczenia jest ponownie - Winning festiwale - potrzebuję książkę - freelancer pracy - ...

Copywriting & MEDIA

Audiowizualne, grafiki lub cyfrową, coraz więcej mediów i obsługuje potrzebują dokładnego wyjaśnienia, uwodzicielski frazę, przekonującym argumentem. Coraz większe szanse na dobry copywriter pokazują, że słowa sprzedaży.

Niektóre elementy: Myślenie jedną plamkę - Na zewnątrz: uwodzić minimalne słowy - Voiceover i dialogi - Co robić w sesji - Układy artless - kliny nastrój - pisanie scenariuszy dla telewizji - Tortury banerów - VIDEO ONLINE - Nagłówki przykuty - Poming i przysiadła - Wpisz w Google - 140 kul - Napisz na portalach społecznościowych - od telewizora na komórkę - Markowe treści, webdocumentary zdarzenie - druk Opportunities - Produkcja wydarzeń i partyzancka - zawartości plan na portalach społecznościowych -

Inwencji I PRODUKCJI

nie wystarczy wiedzieć, jak pisać, aby być dobrym kopiowaniem. Przy wielu okazjach iw wielu agencji skopiować to do kierownika artystycznego, fotograf, filmowiec lub edytor wideo, i ważne jest, aby wiedzieć narzędzia. Ponadto, w dzisiejszych czasach dogłębnie poznać proces wytwarzania miejsce, stronę internetową, kampanię wstęgi, przemieszczanie, lub nawet zaawansowany projekt technologii jest koniecznością w coraz bardziej wymagającym i konkurencyjnym środowisku.

Niektóre elementy: Dominacja Ai, Id i Ps może uratować życie (i książki) - model strzelać i edycji wideo - produkcja miejscu; Agencja, producent i reżyser - produkcja cyfrowa: od makiet do końcowego produktu - nagrywanie dźwięku i klinów - tworzenie muzyki do reklam - Co sprawia, że ​​kopie jak ja w sesji zdjęciowej jak to ...?

KAMPANIE WARSZTAT i rozwój KSIĄŻKI

Książka, portfel, kołowrotek, folder, kołowrotek, demo ... nazywają to jak nazwać to, że jest to najważniejsza rzecz, którą musisz zrobić, jeśli chcesz znaleźć pracę w agencji reklamowej. Czas zabrać się do pracy ze swoim partnerem w pomysłach, reklam i kampanii nadszedł. Oczekujemy prawdziwe produkty i briefingi, standardów zawodowych, a przede wszystkim, wiele godzin pracują ramię w ramię z dyrektorem artystycznym.

Niektóre elementy: Od lokalnych pomysłów na kampanie międzynarodowe - kryteria wyboru części książki - Zintegrowane kampanie - Jak zrobić złożonych idei - stworzenie videocases - typowe błędy w książce - wykresy wyjaśniające - różne formaty Book - Jak zdobyć rozmowa kwalifikacyjna - media i zalecane podpory - Kampania dziś na jutro - księga podwójna -

Warsztat Twórczy INNOWACJE

Technologia zmieniła nasze życie na zawsze wpływ na kulturę, gospodarkę, relacje i komunikację. I, oczywiście, reklama. W tym warsztacie będzie zrozumieć i opanować nowe technologie i formaty multimedialne. Będziesz praktycznie z wykorzystaniem technologii takich jak Arduino, Virtual Reality, drukowania lub kampanii gier 3D. nie istnieją żadne bariery dla nowej twórczości. A ty, w parze ze swoim twórczym partnerem, mają wiele sesji z wyprzedzeniem, aby to udowodnić.

Niektóre elementy: Logiczne projektowanie i innowacji produktów - warsztaty Arduino i twórcze technologie - Eksperymentowanie z wirtualnej rzeczywistości - kampanie mobilne: generowanie użytecznych i kreatywne aplikacje dla marek - The propagacji i "podjadania" treści - drukowanie 3D: kształtowanie swoje pomysły - tworzenie gier sprawia, że ​​ludzie chcą produkować i chcą odtwarzania-kampanie Transmedia - twórczy Wyposażenie: partyzancką efekt marketingowy "wow" - może być oprogramowanie ideę kampanii ...?

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Otwarta rekrutacja
Duration
Czas trwania
500 godziny
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
10 EUR
3,500 € / kwartał
Locations
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Otwarta rekrutacja
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą