Read the Official Description

Przegląd kursu

Zarządzanie marketingowe analizuje i bada różne aspekty zachowań konsumenckich, w tym rynki docelowe, strategie reklamowe i promocyjne. Studenci będą uczyć się rozpoznawać potrzeby i trendy konsumentów poprzez zrozumienie zachowań konsumentów, w tym strategii cenowych i cenowych.

Po pomyślnym ukończeniu uzyskasz bardzo wartościowy dyplom z jednym przedmiotem. Ten certyfikat w połączeniu z innymi nagrodami może doprowadzić do wejścia na uniwersytet na pierwszy lub drugi rok. Posiadacze tej w pełni akredytowanej kwalifikacji znacznie zwiększają swoje szanse na zatrudnienie i promocję w powiązanym sektorze.

Zarządzanie marketingowe

  • Kluczowa rola marketingu w organizacjach i społeczeństwie
  • Układanie podstaw poprzez planowanie strategiczne
  • Zarządzanie procesem marketingowym i planowaniem marketingowym

Analizowanie możliwości marketingowych

  • Marketingowe systemy informacyjne i badania marketingowe
  • Analizowanie środowiska marketingowego
  • Analizowanie rynków konsumenckich i zachowań nabywców
  • Analizowanie rynków biznesowych i zachowań zakupowych organizacji
  • Analizowanie konkurencji

Badanie i wybór rynków docelowych

  • Mierzenie i prognozowanie popytu na rynku
  • Identyfikacja segmentacji rynku i wybór rynków docelowych

Projektowanie strategii marketingowych

  • Strategie marketingowe do różnicowania i pozycjonowania oferty marketingowej
  • Opracowywanie, testowanie i uruchamianie nowych produktów i usług
  • Zarządzanie produktami przez ich cykl życia produktu
  • Decydowanie o wejściu na rynek międzynarodowy
  • Metody wejścia
  • Międzynarodowe programy marketingowe

Planowanie programów marketingowych

  • Zarządzanie liniami produktowymi, markami i opakowaniami
  • Zarządzanie usługami i usługami pomocniczymi
  • Projektowanie strategii i programów cenowych
  • Wybór kanałów marketingowych i zarządzanie nimi
  • Zarządzanie sprzedażą detaliczną i hurtową
  • Projektowanie strategii komunikacji i promocji-mix
  • Projektowanie skutecznych programów reklamowych
  • Projektowanie programów marketingu bezpośredniego, promocji sprzedaży i public relations
  • Zarządzanie siłami sprzedaży
  • Zarządzanie działaniami marketingu bezpośredniego
  • Wdrażanie programów marketingowych
  • Kontrolowanie działań marketingowych

Wymagania wstępne

  • Wnioskodawcy muszą mieć świadectwo ukończenia, LCA lub odpowiednik.
  • Posiadacze QQI Level 4 Award również mogą się ubiegać.
  • Dojrzali uczniowie (powyżej 23 lat) mogą być zwolnieni z powyższych wymagań akademickich.
  • Ponadto wnioskodawcy będą musieli przeprowadzić wywiad
  • Środki finansowe dostępne dla odbiorców pomocy społecznej
Program taught in:
Język angielski
Last updated April 20, 2018
Ten kurs jest
Data początkowa
Stycz. 2019
Duration
10 tygodnie
Part-time
Cena
450 EUR
Deadline
By locations
By date
Data początkowa
Stycz. 2019
Data końcowa
Application deadline

Stycz. 2019

Location
Application deadline
Data końcowa