Profesjonalny marketing

IPM Business school

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Profesjonalny marketing

IPM Business school

Program przeznaczony jest dla: pracowników działów marketingu, dążąc do poprawy swoich umiejętności; kierowników innych jednostek funkcjonalnych, które nie mają doświadczenia w marketingu; Absolwenci, którzy chcą zwiększyć swoje szanse na uzyskanie dobrej pracy.

Особенности программы

  • Программа «Маркетинг-профессионал» создана в соответствии со стандартами Королевского Института Маркетинга (CIM), Великобритания и квалификационными требованиями Европейского Союза.
  • Использование в программе элементов дистанционного образования позволяет значительно повысить эффективность усвоения учебного материала и индивидуализировать обучение.
  • Обучение на программе строится на основе интерактивных технологий обучения, широко применяются кейсы, групповые дискуссии.
  • Учебный процесс построен таким образом, чтобы максимально обеспечить усвоение теоретического материала путем закрепления практических навыков – 50% учебного времени отводится под практические занятия.
  • Практические занятия проходят в мини-группах – разбираются конкретные ситуации на примере предприятий слушателей.

Большое внимание уделяется уровню усвоения информации, что определяется контрольными письменными работами.

ВЫ как участник программы приобретете для себя:

  • системные знания в области маркетинга;
  • практические навыки работы с маркетинговой информацией;
  • прикладной пакет современных инструментов по организации коммуникаций с потребителями.

КОМПАНИЯ получит для себя квалифицированного маркетолога, что позволит:

  • сократить время решения сложных задач;
  • упростить процедуру адаптации нового сотрудника;
  • увеличить конкурентоспособность компании благодаря новым подходам и нестандартным решениям.

Специалист по маркетингу, прошедший обучение на программе «Маркетинг-профессионал», будет являться ценным активом предприятия. Dzięki niemu firma będzie w stanie zastosować w swojej pracy najnowsze narzędzia marketingowe, które doprowadzą do wzrostu sprzedaży i umocnienie pozycji rynkowej. Po zakończeniu programu studenci będą:

wiedzieć klasyczne modele w analizie marketingowej;

umieć analizować statystyki z wykorzystaniem podstawowych narzędzi; w stanie wygenerować pomocy narzędzi analitycznych; wiedzieć, w jaki sposób organizacja jakościowych i ilościowych badań marketingowych, możliwość zapobiegania i kontroli błędów i nieścisłości w nich; móc segmencie rynku, przy użyciu nowoczesnych technik marketingowych; wiedzieć skutecznego rozwoju technologii pozycjonowania; własna praktyka tworzenia marki; zrozumieć zasady nowego produktu; własne narzędzia planowania gospodarczego; wykazują skuteczne techniki ceny; Znane sposoby zarządzania jakością; poznać i zrozumieć specyfikę pracy z różnych mediów reklamowych. W przypadku pomyślnego zakończenia ostatnich prac pisemnych uczniów otrzymują świadectwo IPM Business School pomyślnie przeszedł i koniec programu i świadectwo jednego standardu państwowego rozwoju zawodowego. Ten certyfikat jest ważny powód do powołania na stanowisko specjalista ds marketingu.

materiały szkoleniowe

  • Materiały szkoleniowe dostępne w wersji drukowanej i elektronicznej są

proces uczenia się

  • W pełnym wymiarze godzin nauczania - osobistej relacji z wykładowców i konsultantów w formie wykładów, warsztatów, gier biznesowych i przypadkach analizowania.
  • Dyskusje grupowe - zdobyć doświadczenie nie tylko od nauczyciela, ale również przez innych słuchaczy.
  • Wygodne harmonogram - system modułowy pozwala dowiedzieć się z minimum zakłóceń w produkcji.
  • kształcenie na odległość

struktura programu

Program składa się z 4 modułów. Efektem szkolenia - prezentacja krótkoterminowego planu marketingowego dla firmy (słuchacza).

MODUŁ 1: planowanie Głównym celem tego modułu marketingu jest zrozumienie funkcji marketingu w firmie; narzędzia uczenia się na analizie otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, system planowania marketingowego.

warsztat:

  • Prowadzenie marketingu firmy słuchaczy audytu: analiza makro i mikro środowiska: analiza tłuczka, SWOT.
  • Przeprowadzenie segmentacji klientów korporacyjnych z identyfikacji podstawowych wartości segmentów.
  • Rozwój marketingu mix.
Moduł 2: Wprowadzenie do obrotu pytania badawcze ujawniają przygotowanie danych wtórnym i pierwotnym; Rodzaje i właściwości jakościowych i ilościowych badań marketingowych (obserwacja, grupy fokusowe, wywiady pogłębione, ankiety i badania, eksperymenty, etc.). To umożliwia studentom ćwiczyć na własnych badań.

warsztat:

  • Przygotowanie briefu do badania.
  • Opracowanie kwestionariusza do badania
Moduł 3: Marketing Communications Moduł ten zapewnia zrozumienie pojęć i technik promocji, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych metod promocji. Generuje umiejętności, które pozwalają marketerom skutecznie zarządzać komunikacją ze światem zewnętrznym i wewnątrz firmy.

warsztat:

  • Wyznaczanie celów i założeń strategii komunikacyjnej.
  • Identyfikacja grupy docelowej jądra. Rozwój pozycjonowanie.
  • Kompleks komunikacji marketingowej.
Moduł 4: Podstawy komunikacji cyfrowej Moduł ten jest zapoznanie studentów z nowoczesnymi metodami pracy on-line, podstawowych narzędzi i ich integracji w ogólnej komunikacji marketingowej firmy.

warsztat:

  • Analiza konkurencji w Internecie środowisko
  • Brzmienie cyfrowej strategii marketingowej
  • Digital stworzenie planu marketingowego, a para ją wspólnego planu komunikacyjnego

Koszt programu: 1680 biały. sęk. BYN

Data i miejsce: 5 sesji, 48 pełnoetatowych godzin dydaktycznych + odległość Learning Programme Start: 03 października 2017 Ave. „Gazety” Prawda „11, Mińsk Międzynarodowe Centrum Edukacyjne. Johannes Rau (IBB Center) Nauczanie na ten program jest dostępny tylko w języku rosyjskim.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Rosyjski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Łączone online i stacjonarne
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2018
Duration
Czas trwania
48 godziny
W niepełnym wymiarze czasu
Price
Cena
1,680 BYN
Locations
Białoruś - Minsk, Minsk Region
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2018
Białoruś - Minsk, Minsk Region
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą