Pracować zapobiegania niepełnosprawności kursu (rok 2)

NIVA Education

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Pracować zapobiegania niepełnosprawności kursu (rok 2)

NIVA Education

niezdolności do pracy występuje, gdy pracownik nie jest w stanie wznowić lub pozostać w pracy z powodu problemów zdrowotnych. Utrata wydajności wynikającej z złym stanie zdrowia pracownika lub niezdolności do pracy nakłada dużych indywidualnych, społecznych i ekonomicznych obciążeń i jest poważnym problemem dla pracowników, ich rodzin, pracodawców, decydentów, ubezpieczycieli i usługodawców higieny pracy. niezdolności do pracy, a konsekwencje mogą być zmniejszone lub nawet zapobiec.

Cele kursu

Aby rozwijać transdyscyplinarnych WDP wiedzy, umiejętności i postaw w Ph.D. studentów, stypendystów post-doktorskich i praktyków z tytułem magistra, którzy są związane z polem WDP. Program zostanie dostosowany do zaspokojenia potrzeb kompetencyjnych zarówno dla naukowców i praktyków.

Kurs ten został przyjęty jako teoretycznego kursu (22 godzin) zażądał w kształceniu medycznym specjalistą w programach szkoleń dla służb zdrowia na Uniwersytecie w Helsinkach w Finlandii. Akceptacja jest ważna dla specjalistycznych programów szkoleniowych na Wydziale Medycyny wszystkich fińskich uniwersytetów.

Grupa docelowa

doktoranci, studenci na poziomie post-master, specjalistów Higieną Pracy (lekarzy, fizjoterapeutów, ergonomiści, terapeutów zajęciowych, psychologów, etc.), specjalistów rehabilitacji, przedstawiciele firm ubezpieczeniowych i ubezpieczeń społecznych.

Uczestnicy mogą wybrać do naśladowania kompletny program lub jego części. Ci, którzy zdecydują się kompletny program będzie miał pierwszeństwo, dążąc do odpowiedniej mieszanki naukowców i praktyków.

Konspekt szkolenia

Językiem kursu jest język angielski. Wykłady będą mieszane z grupowym i indywidualnym pracy. Uczestnicy proszeni są o przedstawienie plakaty i program kursu obejmuje wstępny przydział.

GŁÓWNE TEMATY

Uczestnicy mogą wybrać do naśladowania kompletny program lub jego części. Ci, którzy zdecydują się kompletny program będzie miał pierwszeństwo, dążąc do odpowiedniej mieszanki naukowców i praktyków.

  • Rok 1 (2016): Praca zapobiegania niepełnosprawności, z naciskiem na teoretycznych, metodologicznych, etycznych i praktycznych wyzwań (w tym transdyscyplinarnego)
  • Rok 2 (2017): Badania interwencyjne z naciskiem na interwencje pracy oraz zapobiegania zwolnieniu lekarskim poprzez promowanie zdrowych organizacji (wł. promocja zdrowia obu osób i miejsc pracy)
  • Rok 3 (2018): wyzwania społeczno-politycznych, a realizacja praktyka oparta na dowodach

Zapobieganie niezdolności do pracy (rok 1) kurs online jest krótkie wprowadzenie do tematu i daje dobrą podstawę do uczestniczenia część 2 i 3.

Tło

niezdolności do pracy występuje, gdy pracownik nie jest w stanie wznowić lub pozostać w pracy z powodu problemów zdrowotnych. Utrata wydajności wynikającej z złym stanie zdrowia pracownika lub niezdolności do pracy nakłada dużych indywidualnych, społecznych i ekonomicznych obciążeń i jest poważnym problemem dla pracowników, ich rodzin, pracodawców, decydentów, ubezpieczycieli i usługodawców higieny pracy. Dowody wskazują, że wyniki niezdolności do pracy ze złożonymi interplays udziałem kilku interesariuszy (pracy, rodziny ubezpieczyciela świadczeniodawcy) interakcji z pacjentem / pracownika w procesie niepełnosprawności. Rozwiązanie tego problemu systemowego i wielowymiarową niepełnosprawności wymaga przyjęcia transdyscyplinarnej perspektywę. Dowód ten odnosi się do różnego rodzaju zaburzeń (takich jak zaburzenia układu mięśniowo-szkieletowego, problemy ze zdrowiem psychicznym, chorób układu krążenia i raka), ponieważ celem zapobiegania niezdolności do pracy (WDP) pomagają pracownikom zachować wysoką wydajność w pracy lub powrót do zdrowego produktywnego życia zawodowego ,

Każdy badacz i praktyk wprowadzania pole WDP pochodzi z konkretnej dyscyplinie (np, medycyna, rehabilitacja, biomechanika, psychologia, nauki społeczne). W oparciu o ich dyscypliny i szkolenia, często mają stosunkowo wąską perspektywę na niezdolności do pracy i nie są dobrze przygotowane do zajęcia się złożoność WDP. W szczególności, nie są przygotowani do projektowania i prowadzenia badań terenowych lub interwencji z udziałem wielu zainteresowanych stron, którzy mają różne punkty widzenia (pracodawcy, związki, instytucje ubezpieczenia społecznego, BHP i ochrony zdrowia) lub do wykorzystania wiedzy opartej na dowodach. Dla badaczy, może to prowadzić do trudności w rozwijaniu i wdrażaniu projektów badawczych i interwencji i może zniechęcić niektórych badaczy do kontynuowania w dziedzinie WDP. Dla praktyków, może to być trudne do uzyskania dostępu do prowadzonych badań i debat, a tym samym korzystać z najnowszych spostrzeżeń z pola w ich codziennej pracy. Równolegle do tego, może to być trudne dla naukowców, aby uzyskać pełne zrozumienie aktualnych problemów praktycznych, na przykład zmieniające się warunki, w życiu zawodowym, zanim zostaną one badane lub publikowane, co utrudnia ich badania. Interdyscyplinarnej wymiany badań i praktyki na poziomie akademickim oraz budowania mostów pomiędzy tymi obszarami wydają się mieć duże znaczenie dla rozwoju zawodowego i przenieść pole do przodu, budując transdyscyplinarnej "zasobu wiedzy". Możliwości szkolenia naukowców i praktyków w pełnym spektrum WDP oraz pracy i problemy zdrowotne są rzadkie, jakie są szanse na wymianę spostrzeżeń z badań i praktyki. Są na ogół występują nieformalnie dzięki ścisłej współpracy z niektórymi z niewielu liderów badań naukowych w tym zakresie lub za pośrednictwem sieci profesjonalnych. Jednak te liderów i sieci są rozproszone geograficznie, pozostawiając niewiele okazji do krzyżowania. Transdyscyplinarne program szkoleniowy w Zapobiegania Niepełnosprawności Pracy pomaga badaczy i praktyków rozwijać transdyscyplinarnych wiedzę, umiejętności i postawy dotyczące WDP za pomocą własnych projektów badawczych i wiedzy dyscyplinarne po stronie uczestników przyczynić się do transdyscyplinarnej doświadczenia. Transdyscyplinarne WDP Program opiera się na doświadczeniach Strategicznego Programu Szkoleniowego WDP zainicjowanych w Kanadzie i finansowanych przez CIHR. Program będzie prowadzony przez mentorów ze Szwecji, Finlandii, innych krajach skandynawskich i Holandii, którzy są odróżnić ich znaczący wkład w rozwój WDP, a także mają doświadczenie z programu kanadyjskiego. Ute Bültmann Christian Stahl i Kari-Pekka Martimo to byli stażyści w programie kanadyjskiego i Ute Bültmann Christian Stahl i Kerstin Ekberg, które pełniły rolę mentorów w programie. Ponadto Ute Bültmann jest członkiem Komitetu Wykonawczego Rady Programowej. Mamy również silne powiązania z deweloperem programu WDP, profesor Patrick LOISEL, który jest w pełni wspierającego tę inicjatywę. Angelique de Rijk posiada wieloletnie doświadczenie w rozwoju edukacji i nauczania na WDP międzynarodowych, interdyscyplinarnych grup studentów (współ) za przedmiot mgr programu Work & Zdrowia i Pracy, Zdrowia i Kariery na Uniwersytecie w Maastricht; Wykładowca na dr-kursu na absencji chorobowej w Instytucie Karolinska). Doktorat-studenci byli stażyści w Programie WDP.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Contact school
Duration
Czas trwania
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Szwecja - Alsike, Uppsala County
Data rozpoczęcia : Contact school
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Contact school
Szwecja - Alsike, Uppsala County
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą