prezentacja

Produkt audiowizualny jest dziś jednym z najczęściej używanych mediów i środków artystycznych. Sektor audiowizualny rozwija się w telewizji, reklamie i kinie, a inscenizacja treści wymaga technicznej i kreatywnej potrzeby. Postać dyrektora sztuki audiowizualnej pozwala tworzyć produkty o jakości wizualnej, z wyczuciem estetycznym i traktowaniem rezultatu jako całości.

Kurs odpowiada na potrzebę szkolenia osób zainteresowanych kierunkiem artystycznym stosowanym w mediach audiowizualnych. Jest skierowany do projektantów wnętrz, projektantów, twórców, absolwentów sztuk pięknych, historii sztuki, publicystów i architektów.

Studenci są przygotowani do zrozumienia i stworzenia scenerii i światów zgodnie z każdą potrzebą. Oferowana jest wiedza, techniki i narzędzia sektora, a także kluczowe narzędzia do przesyłania wrażeń przez kamerę.

W Ártidi prowadzimy specjalne szkolenie, w którym różne obszary są prowadzone z innowacyjnej i aktualnej perspektywy. Programy te są nauczane z najszerszej koncepcji, a głównym celem każdego ucznia jest nauczenie się stosowania całego zestawu strategii w każdej działalności zawodowej w sposób konkurencyjny i skuteczny.

Specjalizacja jest wyłącznym kursem Ártidi i składa się z własnego dyplomu z kompetencjami krajowymi i międzynarodowymi uznanymi przez ASEMAIC, ACAP i Trends School.

Kurs trwa 210 godzin, składa się z 3 modułów szkoleniowych, w których teoria jest połączona z praktyką i realizacją końcowego projektu.

cele

  • Zapoznanie studentów ze światem scenografii.
  • Pogłębić znajomość języka audiowizualnego i jego możliwości.
  • Twórz nowe rzeczywistości według produktu.
  • Zapewnij narzędzia i procesy tworzenia i projektowania do komunikowania się z widzem.
  • Zdobądź umiejętności i zdolności do kierowania sztuką audiowizualną.
  • Zna narzędzia i techniki do budowy i tworzenia scenariuszy audiowizualnych.
  • Uwarunkowanie pustego pola, aby stało się wrażliwą przestrzenią do komunikacji marki poprzez proces twórczy i montaż scen.
  • Przywołaj odpowiedni klimat sceniczny dla danej przestrzeni.
  • Opanuj stosowanie kształtów i kolorów.
  • Ustaw studenta w konkurencyjnym środowisku pracy.

Plús de Ártidi

  • Nasz scenograf jest dyrektorem artystycznym imprezy, która nie jest częścią wyposażenia.
  • Umożliwia tworzenie akcji komunikacyjnych z wykorzystaniem scenerii jako roszczenia.
  • Twórz wydarzenia na podstawie scenerii.
  • Scenograf wnosi wartość dodaną dla firm, ponieważ mogą one również tworzyć witryny sklepowe i instalacje scenograficzne.
  • Na koniec kursu profesjonalny doradca doradza uczniom w sprawie wyjazdów z uwzględnieniem ich studiów; Doświadczenie zawodowe i spersonalizowana analiza SWOT.

Nauczyciele

Zespół dydaktyczny składa się z aktywnych profesjonalistów z uznaniem zawodowym w kraju i za granicą różnych marek. Zespół integrujący szkolenie z rzeczywistością biznesową.

  • Marc Chornet, producent audiowizualny: Kreacja i język audiowizualny. Licencjat z dramatu na specjalności reżyseria i dramat.
  • Sergi Corbera, scenograf i dyrektor artystyczny. Języki kierowania sztuką i koncepcja pomysłu.
  • Laura Clos, scenograf i dyrektor artystyczny. Techniki twórcze i materiały do kierowania sztuką.
  • Azucena Ferrer, dyrektor sztuki reklamowej. Rozwój i realizacja kierunku sztuki.
  • Jordi Llobet, branding zastosował estetykę audiowizualną.
  • Fausto Leoni, dyrektor artystyczny i stylista.

Skonsultuj się z działem poradnictwa profesorów każdej edycji.

Co możesz wnieść

  • Kierunek i rozwój globalnych działań w scenerii.
  • Twórz oryginalne i funkcjonalne przestrzenie wystawowe dla firm sprzedających produkty lub usługi.
  • Projektowanie ulotnych scenerii na pokazy lub imprezy rekreacyjne.
  • Projektowanie i planowanie montażu ulotnych przestrzeni wystawowych dla marek komercyjnych.
  • Tworzenie wewnętrznej atmosfery przestrzeni komercyjnych.
  • Innowacyjne techniki tworzenia przestrzeni o własnej tożsamości.
  • Techniki ekspresji wizualnej i odznacz się osobistą kreatywnością.
  • Zastosowanie kształtów, objętości i kolorów w przestrzeniach handlowych marek.
  • Projektowanie, budowa i montaż projektów i efemerycznych elementów dekoracyjnych.
  • Analiza i rozwój osobowości marki.

Współpracujące firmy

Ártidi ma radę pracy (Artidiempleo) z ponad 90 współpracującymi firmami w celu prowadzenia praktyk szkoleniowych w różnych współpracujących firmach o międzynarodowej i krajowej renomie: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas i inni.

Szkoła organizuje działania i wydarzenia we współpracy z dużymi centrami handlowymi, stowarzyszeniami, targami i targami, galeriami sztuki i firmami, w których prezentowane są projekty uczniów.

Stopień i akredytacja

Dyplom: Podyplomowe scenografia i reżyseria audiowizualna: telewizja, reklama i kino

Przyznana przez Ártidi Superior School of Window Dressing and Visual Merchandising. Krajowe i międzynarodowe umiejętności zawodowe.

Program prowadzony przez:
  • Język hiszpański

Zobacz 1 więcej kursów w Artidi Escuela Superior »

Ostatnia aktualizacja Sierpień 13, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Lis 23, 2019
Duration
10 miesięcy
Zaoczne
Cena
2,675 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Lis 23, 2019
Data końcowa
Sie 19, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Lis 23, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Sie 19, 2020