Informacje ogólne
Opis programu
prezentacja
Produkt audiowizualny jest dziś jednym z najczęściej używanych mediów i środków artystycznych. Sektor audiowizualny rozwija się w telewizji, reklamie i kinie, a inscenizacja treści wymaga technicznej i kreatywnej potrzeby. Postać dyrektora sztuki audiowizualnej pozwala tworzyć produkty o jakości wizualnej, z wyczuciem estetycznym i traktowaniem rezultatu jako całości.
Kurs odpowiada na potrzebę szkolenia osób zainteresowanych kierunkiem artystycznym stosowanym w mediach audiowizualnych. Jest skierowany do projektantów wnętrz, projektantów, twórców, absolwentów sztuk pięknych, historii sztuki, publicystów i architektów.
Studenci są przygotowani do zrozumienia i stworzenia scenerii i światów zgodnie z każdą potrzebą. Oferowana jest wiedza, techniki i narzędzia sektora, a także kluczowe narzędzia do przesyłania wrażeń przez kamerę.
W Ártidi prowadzimy specjalne szkolenie, w którym różne obszary są prowadzone z innowacyjnej i aktualnej perspektywy. Programy te są nauczane z najszerszej koncepcji, a głównym celem każdego ucznia jest nauczenie się stosowania całego zestawu strategii w każdej działalności zawodowej w sposób konkurencyjny i skuteczny.
Specjalizacja jest wyłącznym kursem Ártidi i składa się z własnego dyplomu z kompetencjami krajowymi i międzynarodowymi uznanymi przez ASEMAIC, ACAP i Trends School.
Kurs trwa 210 godzin, składa się z 3 modułów szkoleniowych, w których teoria jest połączona z praktyką i realizacją końcowego projektu.
cele
- Zapoznanie studentów ze światem scenografii.
- Pogłębić znajomość języka audiowizualnego i jego możliwości.
- Twórz nowe rzeczywistości według produktu.
- Zapewnij narzędzia i procesy tworzenia i projektowania do komunikowania się z widzem.
- Zdobądź umiejętności i zdolności do kierowania sztuką audiowizualną.
- Zna narzędzia i techniki do budowy i tworzenia scenariuszy audiowizualnych.
- Uwarunkowanie pustego pola, aby stało się wrażliwą przestrzenią do komunikacji marki poprzez proces twórczy i montaż scen.
- Przywołaj odpowiedni klimat sceniczny dla danej przestrzeni.
- Opanuj stosowanie kształtów i kolorów.
- Ustaw studenta w konkurencyjnym środowisku pracy.
Plús de Ártidi
- Nasz scenograf jest dyrektorem artystycznym imprezy, która nie jest częścią wyposażenia.
- Umożliwia tworzenie akcji komunikacyjnych z wykorzystaniem scenerii jako roszczenia.
- Twórz wydarzenia na podstawie scenerii.
- Scenograf wnosi wartość dodaną dla firm, ponieważ mogą one również tworzyć witryny sklepowe i instalacje scenograficzne.
- Na koniec kursu profesjonalny doradca doradza uczniom w sprawie wyjazdów z uwzględnieniem ich studiów; Doświadczenie zawodowe i spersonalizowana analiza SWOT.
Nauczyciele
Zespół dydaktyczny składa się z aktywnych profesjonalistów z uznaniem zawodowym w kraju i za granicą różnych marek. Zespół integrujący szkolenie z rzeczywistością biznesową.
- Marc Chornet (producent audiowizualny: Kreacja i język audiowizualny. Licencjat dramatu ze specjalnością reżyserii i dramaturgii)
- Sergi Corbera (scenograf i dyrektor artystyczny. Języki reżyserii i koncepcja pomysłu)
- Laura Clos (scenograf i dyrektor artystyczny. Techniki kreatywne i materiały dla kierownictwa artystycznego)
- Azucena Ferrer (dyrektor artystyczny reklamy. Rozwój i realizacja kierunku artystycznego)
- Jordi Llobet (branding stosowana estetyka audiowizualna)
- Fausto Leoni (dyrektor artystyczny i stylista)
Skonsultuj się z działem poradnictwa profesorów każdej edycji.
Co możesz wnieść
- Kierunek i rozwój globalnych działań w scenerii.
- Twórz oryginalne i funkcjonalne przestrzenie wystawowe dla firm sprzedających produkty lub usługi.
- Projektowanie ulotnych scenerii na pokazy lub imprezy rekreacyjne.
- Projektowanie i planowanie montażu ulotnych przestrzeni wystawowych dla marek komercyjnych.
- Tworzenie wewnętrznej atmosfery przestrzeni komercyjnych.
- Innowacyjne techniki tworzenia przestrzeni o własnej tożsamości.
- Techniki ekspresji wizualnej i odznacz się osobistą kreatywnością.
- Zastosowanie kształtów, objętości i kolorów w przestrzeniach handlowych marek.
- Projektowanie, budowa i montaż projektów i efemerycznych elementów dekoracyjnych.
- Analiza i rozwój osobowości marki.
Współpracujące firmy
Ártidi ma radę pracy (Artidiempleo) z ponad 90 współpracującymi firmami w celu prowadzenia praktyk szkoleniowych w różnych współpracujących firmach o międzynarodowej i krajowej renomie: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas i inni.
Szkoła organizuje działania i wydarzenia we współpracy z dużymi centrami handlowymi, stowarzyszeniami, targami i targami, galeriami sztuki i firmami, w których prezentowane są projekty uczniów.
Stopień i akredytacja
Dyplom: Podyplomowe scenografia i reżyseria audiowizualna: telewizja, reklama i kino
Przyznana przez Ártidi Superior School of Window Dressing and Visual Merchandising. Krajowe i międzynarodowe umiejętności zawodowe.
Informacje o uczelni
En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial s ... Czytaj więcej