Podyplomowe reżyserstwo scenografii i sztuki audiowizualnej

Informacje ogólne

Opis programu

prezentacja

Produkt audiowizualny jest dziś jednym z najczęściej używanych mediów i środków artystycznych. Sektor audiowizualny rozwija się w telewizji, reklamie i kinie, a inscenizacja treści wymaga technicznej i kreatywnej potrzeby. Postać dyrektora sztuki audiowizualnej pozwala tworzyć produkty o jakości wizualnej, z wyczuciem estetycznym i traktowaniem rezultatu jako całości.

Kurs odpowiada na potrzebę szkolenia osób zainteresowanych kierunkiem artystycznym stosowanym w mediach audiowizualnych. Jest skierowany do projektantów wnętrz, projektantów, twórców, absolwentów sztuk pięknych, historii sztuki, publicystów i architektów.

Studenci są przygotowani do zrozumienia i stworzenia scenerii i światów zgodnie z każdą potrzebą. Oferowana jest wiedza, techniki i narzędzia sektora, a także kluczowe narzędzia do przesyłania wrażeń przez kamerę.

W Ártidi prowadzimy specjalne szkolenie, w którym różne obszary są prowadzone z innowacyjnej i aktualnej perspektywy. Programy te są nauczane z najszerszej koncepcji, a głównym celem każdego ucznia jest nauczenie się stosowania całego zestawu strategii w każdej działalności zawodowej w sposób konkurencyjny i skuteczny.

Specjalizacja jest wyłącznym kursem Ártidi i składa się z własnego dyplomu z kompetencjami krajowymi i międzynarodowymi uznanymi przez ASEMAIC, ACAP i Trends School.

Kurs trwa 210 godzin, składa się z 3 modułów szkoleniowych, w których teoria jest połączona z praktyką i realizacją końcowego projektu.

cele

  • Zapoznanie studentów ze światem scenografii.
  • Pogłębić znajomość języka audiowizualnego i jego możliwości.
  • Twórz nowe rzeczywistości według produktu.
  • Zapewnij narzędzia i procesy tworzenia i projektowania do komunikowania się z widzem.
  • Zdobądź umiejętności i zdolności do kierowania sztuką audiowizualną.
  • Zna narzędzia i techniki do budowy i tworzenia scenariuszy audiowizualnych.
  • Uwarunkowanie pustego pola, aby stało się wrażliwą przestrzenią do komunikacji marki poprzez proces twórczy i montaż scen.
  • Przywołaj odpowiedni klimat sceniczny dla danej przestrzeni.
  • Opanuj stosowanie kształtów i kolorów.
  • Ustaw studenta w konkurencyjnym środowisku pracy.

Plús de Ártidi

  • Nasz scenograf jest dyrektorem artystycznym imprezy, która nie jest częścią wyposażenia.
  • Umożliwia tworzenie akcji komunikacyjnych z wykorzystaniem scenerii jako roszczenia.
  • Twórz wydarzenia na podstawie scenerii.
  • Scenograf wnosi wartość dodaną dla firm, ponieważ mogą one również tworzyć witryny sklepowe i instalacje scenograficzne.
  • Na koniec kursu profesjonalny doradca doradza uczniom w sprawie wyjazdów z uwzględnieniem ich studiów; Doświadczenie zawodowe i spersonalizowana analiza SWOT.

Nauczyciele

Zespół dydaktyczny składa się z aktywnych profesjonalistów z uznaniem zawodowym w kraju i za granicą różnych marek. Zespół integrujący szkolenie z rzeczywistością biznesową.

  • Marc Chornet (producent audiowizualny: Kreacja i język audiowizualny. Licencjat dramatu ze specjalnością reżyserii i dramaturgii)
  • Sergi Corbera (scenograf i dyrektor artystyczny. Języki reżyserii i koncepcja pomysłu)
  • Laura Clos (scenograf i dyrektor artystyczny. Techniki kreatywne i materiały dla kierownictwa artystycznego)
  • Azucena Ferrer (dyrektor artystyczny reklamy. Rozwój i realizacja kierunku artystycznego)
  • Jordi Llobet (branding stosowana estetyka audiowizualna)
  • Fausto Leoni (dyrektor artystyczny i stylista)

Skonsultuj się z działem poradnictwa profesorów każdej edycji.

Co możesz wnieść

  • Kierunek i rozwój globalnych działań w scenerii.
  • Twórz oryginalne i funkcjonalne przestrzenie wystawowe dla firm sprzedających produkty lub usługi.
  • Projektowanie ulotnych scenerii na pokazy lub imprezy rekreacyjne.
  • Projektowanie i planowanie montażu ulotnych przestrzeni wystawowych dla marek komercyjnych.
  • Tworzenie wewnętrznej atmosfery przestrzeni komercyjnych.
  • Innowacyjne techniki tworzenia przestrzeni o własnej tożsamości.
  • Techniki ekspresji wizualnej i odznacz się osobistą kreatywnością.
  • Zastosowanie kształtów, objętości i kolorów w przestrzeniach handlowych marek.
  • Projektowanie, budowa i montaż projektów i efemerycznych elementów dekoracyjnych.
  • Analiza i rozwój osobowości marki.

Współpracujące firmy

Ártidi ma radę pracy (Artidiempleo) z ponad 90 współpracującymi firmami w celu prowadzenia praktyk szkoleniowych w różnych współpracujących firmach o międzynarodowej i krajowej renomie: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas i inni.

Szkoła organizuje działania i wydarzenia we współpracy z dużymi centrami handlowymi, stowarzyszeniami, targami i targami, galeriami sztuki i firmami, w których prezentowane są projekty uczniów.

Stopień i akredytacja

Dyplom: Podyplomowe scenografia i reżyseria audiowizualna: telewizja, reklama i kino

Przyznana przez Ártidi Superior School of Window Dressing and Visual Merchandising. Krajowe i międzynarodowe umiejętności zawodowe.

Ostatnia aktualizacja Wrzesień 2019

Informacje o uczelni

En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial s ... Czytaj więcej

En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial se extiende a otras comunidades dando paso en 1990 al primer curso de escaparatismo en Barcelona para la Cámara de Comercio y posteriormente ampliando. Pokaż mniej