Podyplomowe Studium Zarządzania i Marketingu Przemysłu Muzycznego

Informacje ogólne

Opis programu

Język kursu: hiszpański

cele:

  • Zrozum, jak działa przemysł muzyczny
  • Rozróżniać prawa redakcyjne i fonograficzne
  • Dowiedz się, kto jest kim w branży muzycznej
  • Koordynuj miejsce pracy na festiwalu muzycznym
  • Dowiedz się, jak stworzyć program muzyczny dla teatru lub teatru
  • Nauka korzystania z narzędzi komunikacyjnych artysty
  • Profesjonalne wyniki:
  • Menedżer produktu w wytwórniach płytowych
  • Menedżer w działach marketingu, komunikacji i zarządzania
  • Asystent licencjonowania / menedżer w wytwórniach płytowych lub wydawcach
  • Koordynator promocji i prasy
  • Community Manager lub Social Media Coordinator
  • Producent wydarzeń muzycznych
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campu ... Czytaj więcej

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campuses came quite naturally. Pokaż mniej