Podstawy strategii HR
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Fundamentalny charakter organizacji się nie zmienił, tempo zmian postępuje coraz szybciej. W HR, podobnie jak w wielu częściach organizacji, jesteśmy proszeni o osiągnięcie więcej przy tych samych lub mniejszych zasobach. To jest czas, abyś był jeszcze bardziej strategiczny w swoich poglądach i działaniach. Wykonywanie codziennych zadań nie gwarantuje już żadnego z nas zatrudnienia. Musimy myśleć i działać w bardziej przemyślany i strategiczny sposób, aby dodać wartość naszej organizacji i pracy. Ten kurs przeprowadzi Cię przez niezbędne kroki, aby to osiągnąć.
Kurs obejmuje również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Strategia HR
- Strategiczny charakter HR
- Modele HR – mocne i słabe strony
- Model strategicznego partnera biznesowego
Strategia Rozwoju Organizacji
- Działania na rzecz rozwoju organizacji
- Formułowanie i wdrażanie strategii OD
- Zmiana kultury
Strategia Zarządzania Wiedzą
- Dwa rodzaje wiedzy
- Zestaw narzędzi do zarządzania wiedzą
- Zarządzanie wiedzą jako element kultury organizacyjnej
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- dyrektorzy HR
- Kierownicy funkcji HR
- HR partnerów biznesowych
- Kadra kierownicza wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i urzędnicy, którzy chcą przyczynić się do rozwoju i realizacji strategii HR.
- Dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy firm, szefowie departamentów oraz wszyscy na najwyższych szczeblach organizacji zainteresowani pogłębieniem wiedzy z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:
- Strategiczny charakter HR.
- Proces formułowania i wdrażania strategii rozwoju organizacji.
- Znaczenie i znaczenie zarządzania kapitałem ludzkim (HCM).
- Podejścia do tworzenia strategii zarządzania wiedzą.
- Praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w Twojej dziedzinie.
- Jak wdrożyć Plan Działania w swoim miejscu pracy, wykorzystując wiedzę i umiejętności zdobyte podczas kursu.