Planowanie jest zarówno najbardziej krytyczną, jak i najtrudniejszą fazą każdej operacji zaopatrzenia. Zapewnia kierunek, w jaki sposób funkcja ma zabezpieczyć bezpieczeństwo dostaw organizacji.

Jeśli chodzi o zarządzanie stawkami, rozsądny plan zakupów pomoże zrównoważyć często sprzeczne cele generowania oszczędności i zaspokajania potrzeb klientów wewnętrznych. W tym kursie zapewniamy dokładne wyjaśnienie, jak podejść do planowania celów i inicjatyw związanych z zamówieniami.

Zagłębiamy się w różne jakościowe i ilościowe techniki prognozowania w odniesieniu do planowania zapasów i pokazujemy, w jaki sposób można zastosować różne strategie integracji dostawców, aby pomóc w utrzymaniu działań i projektów.

115506_ProcurementPlanningBidManagement.jpg

Cele

  • Napisz strategiczne cele zakupów i inicjatywy wspierające długoterminowe kierunki
  • Ułóż „wydawaj przedmioty” na kategorie, które wspierają planowanie strategii wprowadzania produktów na rynek
  • Zastosuj techniki prognozowania popytu, aby poprawić planowanie działań związanych z zamówieniami
  • Generuj strategie integracji dostawców, aby zapewnić bezpieczeństwo dostaw
  • Oceniaj oferty dostawców w sposób naukowy, aby wspierać podejmowanie decyzji dotyczących wyboru

Kto powinien uczęszczać

Specjaliści ds. Zakupów i łańcucha dostaw na wszystkich poziomach organizacji, którzy są zaangażowani w planowanie, pozyskiwanie, kupowanie i selekcję ofert, jak również personel zaangażowany w proces zakupu

Orzecznictwo

Convertas jest Convertas certyfikacji certyfikacji HR Certification Institute® (HRCI®) w Human Resource - International ™ (SPHRi) ™, który wspiera specjalistów HR w osiąganiu ich potencjału i uzyskaniu certyfikatu (SPHRi) ™.

Moduły

Dzień 1: Strategiczne planowanie zamówień

  • Ustalanie misji i celów zamówień
  • Wybór inicjatyw doskonalących - Struktura - Systemy - Strumienie pracy - Kultura
  • Miary wydajności i cele
  • Komunikacja z planem zamówień
  • Zaangażowanie interesariuszy

Dzień 2: Planowanie kategorii wydatków

  • Profilowanie wydatków kategorii
  • Analiza wpływu wydatków - wpływ finansowy - segmentacja dostawców
  • Analiza ryzyka rynkowego - Analiza łańcucha wartości - Analiza SWOT - Pięć sił Portera - Mapy ciepła ryzyka - Oceny ryzyka dostawcy
  • Konsolidacja raportu kategorii

Dzień 3: Prognozowanie i planowanie popytu

  • Miękka strona prognozowania - lisy i jeże Tetlocka - czarny łabędź Taleba
  • Zasady planowania popytu
  • Ilościowe techniki prognozowania

Dzień 4: Integracja z dostawcami

  • Proces wstępnej kwalifikacji dostawcy
  • Kryteria wstępnej kwalifikacji dostawcy - Kryteria prawne - Kryteria finansowe - Kryteria techniczne - Kryteria personelu - Kryteria BHP
  • Umowy o poziomie usług (SLA)
  • Partnerstwo strategiczne
  • Programy różnorodności dostawców

Dzień 5: Ocena i wybór oferty

  • Proces zarządzania ofertami
  • Kryteria oceny ofert
  • Systemy i protokoły punktacji
  • Wybór i nagroda
  • Całkowity koszt posiadania (TCO) dla złożonych zakupów
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 34 więcej kursów w Convertas »

Ostatnia aktualizacja May 27, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
3,695 USD
VAT na pięciodniowe warsztaty odbywające się w miejscu konferencji hotelowej w Dubaju, w tym opłaty za kurs, przerwy na certyfikaty, przerwy na kawę i lunch.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń

Otwórz rejestrację