Performance Management Workshop

Informacje ogólne

Opis programu

Ten kurs ma pogłębiony obraz ustalania właściwych środków zarządzania pracownikami, środków, które mają przede wszystkim charakter obiektywny. Opisuje również, w jaki sposób prowadzić efektywne spotkania oceniające wydajność i podkreśla znaczenie coachingu jako środka poprawy wyników.

Kurs łączy teoretyczne i praktyczne metody dostarczania treści. Oczekuje się, że uczestnicy będą odgrywać role w ocenach wydajności i sesjach coachingowych.

115503_PerformanceManagementWorkshop.jpg

Cele

  • Zdefiniuj zarządzanie wydajnością, jego cele i różne obowiązki
  • Wymień główne fazy cyklu zarządzania wydajnością i jak zarządzać każdą z nich w celu uzyskania optymalnych wyników
  • Opracuj namacalne i niematerialne miary wydajności
  • Tworzenie celów biznesowych, w tym celów „SMART”, środków i kluczowych wskaźników wydajności (KPI)
  • Zdefiniuj coaching i wymień 5 kroków do przeprowadzenia optymalnych sesji coachingowych
  • Przeprowadzaj skuteczne spotkania oceniające wydajność
  • Określ sposoby nagradzania i rozpoznawania pracowników

Kto powinien uczęszczać

Liderzy zespołów, menedżerowie, partnerzy biznesowi i menedżerowie liniowi, którzy są odpowiedzialni za wyniki organizacji i jej pracowników.

Orzecznictwo

Convertas jest Convertas certyfikacji certyfikacji HR Certification Institute® (HRCI®) w Human Resource - International ™ (SPHRi) ™, który wspiera specjalistów HR w osiąganiu ich potencjału i uzyskaniu certyfikatu (SPHRi) ™.

Moduły

Dzień 1: zarządzanie wydajnością

  • Definicja zarządzania wydajnością
  • Cele zarządzania wydajnością
  • Wpływ słabych wyników na organizację
  • Kluczowe terminy i zastosowania
  • Roczny cykl wydajności - przegląd
  • Obowiązki w zarządzaniu wydajnością
  • Model zarządzania dzielonego
  • Błędy w zarządzaniu wydajnością

Dzień 2: Ustalenie skutecznych celów

  • Kaskadowanie wizji, misji i strategii
  • Wpływ krytycznych czynników sukcesu na wydajność
  • Trzy rodzaje kryteriów wydajności
  • Kluczowe obszary wyników - definicja i przykłady
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) - Definicja i cechy charakterystyczne - Jednostki miary
  • Różnica między celami a celami
  • Przekształcanie celów w cele „SMART”
  • Pomiar czynników i kompetencji pół-materialnych - Wskaźniki behawioralne - Poziom biegłości
  • Wartości korporacyjne - ich znaczenie

Dzień 3: Znaczenie coachingu

  • Co to jest coaching?
  • Obowiązki coachingowe
  • Korzyści z dobrego coachingu
  • Koncentracja i cel coachingu
  • Ważne umiejętności coachingowe
  • Pięć kroków coachingu dla optymalnej wydajności
  • Odgrywanie ról: ułatwianie sesji coachingowej

Dzień 4: Prowadzenie skutecznej oceny wyników

  • Planowanie ocen wydajności
  • Prowadzenie skutecznych spotkań oceniających - Rozpoczęcie spotkania - Omówienie oceny: pogłębiony obraz - Zamknięcie spotkania
  • Role menedżerów i pracowników
  • Wspólne błędy oceny

Dzień 5: Obserwacja po spotkaniu oceniającym wyniki

  • Procent czasu poświęconego na zarządzanie wydajnością
  • Uznanie dobrych wyników
  • Sposoby rozpoznawania pracowników
  • Techniki diagnozowania wydajności
  • Kategorie problemów z wydajnością i możliwe przyczyny
  • Czynniki systemowe a czynniki indywidualne
  • Planowanie poprawy wydajności
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

At CONVERTAS, we organize training courses in all areas of business including Management, HR Management, Marketing, Finance, Procurement and Logistics, targeting organizations, managers and employees. ... Czytaj więcej

At CONVERTAS, we organize training courses in all areas of business including Management, HR Management, Marketing, Finance, Procurement and Logistics, targeting organizations, managers and employees. Whether in-house or public, training courses are organized with the highest qualified trainers. Pokaż mniej
Dubai , Abu Dabi , Londyn , Stambuł , Kuala Lumpur + 4 Więcej Mniej