Ten kurs ma pogłębiony obraz ustalania właściwych środków zarządzania pracownikami, środków, które mają przede wszystkim charakter obiektywny. Opisuje również, w jaki sposób prowadzić efektywne spotkania oceniające wydajność i podkreśla znaczenie coachingu jako środka poprawy wyników.

Kurs łączy teoretyczne i praktyczne metody dostarczania treści. Oczekuje się, że uczestnicy będą odgrywać role w ocenach wydajności i sesjach coachingowych.

115503_PerformanceManagementWorkshop.jpg

Cele

  • Zdefiniuj zarządzanie wydajnością, jego cele i różne obowiązki
  • Wymień główne fazy cyklu zarządzania wydajnością i jak zarządzać każdą z nich w celu uzyskania optymalnych wyników
  • Opracuj namacalne i niematerialne miary wydajności
  • Tworzenie celów biznesowych, w tym celów „SMART”, środków i kluczowych wskaźników wydajności (KPI)
  • Zdefiniuj coaching i wymień 5 kroków do przeprowadzenia optymalnych sesji coachingowych
  • Przeprowadzaj skuteczne spotkania oceniające wydajność
  • Określ sposoby nagradzania i rozpoznawania pracowników

Kto powinien uczęszczać

Liderzy zespołów, menedżerowie, partnerzy biznesowi i menedżerowie liniowi, którzy są odpowiedzialni za wyniki organizacji i jej pracowników.

Orzecznictwo

Convertas jest Convertas certyfikacji certyfikacji HR Certification Institute® (HRCI®) w Human Resource - International ™ (SPHRi) ™, który wspiera specjalistów HR w osiąganiu ich potencjału i uzyskaniu certyfikatu (SPHRi) ™.

Moduły

Dzień 1: zarządzanie wydajnością

  • Definicja zarządzania wydajnością
  • Cele zarządzania wydajnością
  • Wpływ słabych wyników na organizację
  • Kluczowe terminy i zastosowania
  • Roczny cykl wydajności - przegląd
  • Obowiązki w zarządzaniu wydajnością
  • Model zarządzania dzielonego
  • Błędy w zarządzaniu wydajnością

Dzień 2: Ustalenie skutecznych celów

  • Kaskadowanie wizji, misji i strategii
  • Wpływ krytycznych czynników sukcesu na wydajność
  • Trzy rodzaje kryteriów wydajności
  • Kluczowe obszary wyników - definicja i przykłady
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) - Definicja i cechy charakterystyczne - Jednostki miary
  • Różnica między celami a celami
  • Przekształcanie celów w cele „SMART”
  • Pomiar czynników i kompetencji pół-materialnych - Wskaźniki behawioralne - Poziom biegłości
  • Wartości korporacyjne - ich znaczenie

Dzień 3: Znaczenie coachingu

  • Co to jest coaching?
  • Obowiązki coachingowe
  • Korzyści z dobrego coachingu
  • Koncentracja i cel coachingu
  • Ważne umiejętności coachingowe
  • Pięć kroków coachingu dla optymalnej wydajności
  • Odgrywanie ról: ułatwianie sesji coachingowej

Dzień 4: Prowadzenie skutecznej oceny wyników

  • Planowanie ocen wydajności
  • Prowadzenie skutecznych spotkań oceniających - Rozpoczęcie spotkania - Omówienie oceny: pogłębiony obraz - Zamknięcie spotkania
  • Role menedżerów i pracowników
  • Wspólne błędy oceny

Dzień 5: Obserwacja po spotkaniu oceniającym wyniki

  • Procent czasu poświęconego na zarządzanie wydajnością
  • Uznanie dobrych wyników
  • Sposoby rozpoznawania pracowników
  • Techniki diagnozowania wydajności
  • Kategorie problemów z wydajnością i możliwe przyczyny
  • Czynniki systemowe a czynniki indywidualne
  • Planowanie poprawy wydajności
Program prowadzony przez:
  • Język angielski

Zobacz 34 więcej kursów w Convertas »

Ostatnia aktualizacja Maj 27, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Duration
5 dni
W pełnym wymiarze godzin
Cena
3,995 USD
Podatek VAT za pięciodniowe warsztaty zorganizował miejsce konferencji hotelowej w Dubaju, w tym przerwy na certyfikaty, lunch i kawę.
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń

Otwórz rejestrację