Organizacja i zarządzanie działem handlowym

IPM Business school

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Organizacja i zarządzanie działem handlowym

IPM Business school

Program przeznaczony jest do: Kierownik sprzedaży i marketingu, zainteresowanych sprawnej organizacji systemu zarządzania sprzedażą i poprawić wydajność pracowników sprzedaży.

Warsztat będzie udzielenie odpowiedzi na następujące pytania

  • Jak tworzyć i organizować pracę działu sprzedaży
  • Jak wybrać pracowników sprzedaży jest w stanie wykonywać swoje zadania, i dać mu niezbędnych umiejętności
  • Jak wyznaczać cele i zadania dla pracowników sprzedaży
  • Jak korzystać z kluczowych pojęć marketingu w dziale sprzedaży
  • Jakie są najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe do pracy z klientami
  • Jako elementy marketingu mix (7P / 7C) wpływa na sprzedaż
  • Jak wdrożyć plan sprzedaży (firma)
  • Jakie są wskaźniki finansowe wykorzystywane do oceny efektywności działu sprzedaży
  • Jak korzystać z podstawowych technik finansowych w celu zwiększenia rentowności sprzedaży i promocji
  • Co musi zawierać skuteczny system do stymulowania personel sprzedaży
  • Jak określić swój styl zarządzania i sprawiają, że skuteczne
  • Jak utworzyć zespół w dziale sprzedaży
  • Po wykonaniu tych czynności, aby utrzymać zainteresowanie życiem i sam

Masz dla siebie jako uczestnika

  • niezbędną wiedzę i konkretne techniki planowania i doboru personelu działu sprzedaży;
  • praktyczny przewodnik do budynku i organizacji działu sprzedaży, a także niezbędnych dokumentów;
  • wsparcie metodologiczne szkolenia firmowe;
  • Szablony standardy interakcji z klientami przez telefon i osobiście;
  • Umiejętność oceny wykonalności inicjatyw marketingowych;
  • zdolność do rozwoju niektórych elementów planu marketingowego;
  • pomysły na zwiększenie sprzedaży i poprawy obsługi klienta;
  • zestaw kluczowych technik finansowych dotyczących zarządzania wyników sprzedaży;
  • zrozumienie stymulacji finansowej wzorców popytu;
  • Zrozumienie warunków dyrektora finansowego (ogólnie reżysera) pożądanego wyników sprzedaży;
  • Informacje na temat różnych metod, aby stymulować pracowników sprzedaży, jak również badania w celu określenia motywów, które są istotne dla pracowników;
  • wiedza w zakresie działalności administracyjnej psychologii;
  • narzędzia skutecznego przywództwa i budowania zespołu;
  • podstawowe sposoby samorządu i samoregulacji.

Każdy temat towarzyszy praktycznych bloków, gdzie uczestnicy przeprowadzonych badań otrzymanych informacji.

Ponadto uczestnicy otrzymają zestaw procedur i dokumentów stosowanych w pracach szefa działu sprzedaży (w formie elektronicznej)

konspekt

1-ty SESJA

sesja organizacyjne

SESJA 2

marketing

  • Marketing: funkcje, zadania w firmie.
  • Grupa docelowa: Kto jest naszym klientem? Jakie są kluczowe dla nas klienci?
  • Pozycjonowanie: Co jesteśmy w oczach klienta? Jaka jest nasza przewaga konkurencyjna? Jaka jest nasza unikalna propozycja sprzedaży?
  • Konkurenci: kim są nasi konkurenci? Kiedy patrzymy się na tle konkurencji? Jakie są nasze unikalne zalety?
  • marketing mix: 7P / 7C. Jaki produkt lub zaoferować klientowi jaki problem klienta jest rozwiązany w naszej ofercie?

praktyczna jednostka:

  • Profilowanie grupy docelowej firmy / produktu
  • Preparat pozycjonowania firmy / produktu.
  • Wniosek w sprawie elementów marketingu mix dla produktu / usługi.

finanse

  • kompetencje finansowe wymagane szef sprzedaży dla skutecznego podziału zarządzania.
  • Rola zarządzania finansowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
  • Planowanie jako narzędzie zarządzania. Algorytmy i praktyczne techniki planowania sprzedaży działu / firmy.
  • Cechy planowania sprzedaży "top-down" i "bottom-up". Mocne i słabe strony podejścia.
  • Sporządzanie budżetów sprzedażowych - konstrukcja, wydajność i integracja z podstawowych procesów biznesowych firmy.
  • Podstawowe wskaźniki finansowe dla oceny skuteczności sprzedaży.
  • Mainstreaming i wartość pieniądza w czasie (kapitału) w sprzedaży.
  • Towary / pieniądze / kapitał w obiegu - jak określić wartość?
  • zachęt finansowych w celu stymulowania sprzedaży, ocenę skuteczności zniżkami i płatności opóźnień.

praktyczna jednostka:

  • Obliczenie planu sprzedaży oraz budżetów, wskaźników marginalnej przychodów, zysku, rentowność, koszt kapitału obrotowego.
  • przypadki biznesowe dla obliczania efektywności sprzedaży.
  • Zastosowanie technik finansowych w celu pobudzenia sprzedaży.

SESJA 3

Tworzenie działem handlowym. dział sprzedaży Rekrutacja

  • Sprzedaż w ogólnej działalności firmy. Trzy główne procesy sprzedaży.
  • Planowanie i dobór pracowników sprzedaży: skupić się na celach działu sprzedaży.
  • Zespół działu sprzedaży Wymagania: co powinien zawierać profil udanego stanowisk pracowniczych.
  • Jak wybrać osobami zdolnymi do wykonywania swoich zadań. Techniki szybkiej oceny kandydatów.
  • Jak wybrać osobami zdolnymi do wykonywania swoich zadań. Techniki szybkiej oceny kandydatów ..
  • Jeśli „nie działa”: jak zwolnić pracownika.

Psychologia aktywności zarządzania: jak znaleźć wspólny język z podwładnymi

  • Umiejętność rozpoznawania psychologicznych typów innych ludzi jako narzędzia do zrozumienia ich zachowania.
  • Informacje na temat typu psychologicznego.
  • Charakterystyka zachowań każdego typu osobowości.
  • Jak zbudować rozmowę z innymi ludźmi w oparciu o ich cechy osobowości.

Efektywny menedżer samoorganizacja

  • Jaki jest skuteczny samoorganizacja głowy i jak to wpływa na wynik jednostek i osobistej efektywności.
  • Umiejętność priorytetyzacji i rozpowszechniania prac zgodnie z nimi. Model "Okno Eisenhower".
  • Reguły i zasady planowania. Metody planowania.
  • Cele wyznaczone i „nieprzewidziane okoliczności”: jak utrzymać elastyczność w planowaniu.
  • Głównym amortyzatory Time Manager: skąd pochodzą. Techniki, aby je przezwyciężyć.
  • Jak mieć czas, aby zrobić więcej niż otaczający w tym samym okresie czasu.

Efektywna organizacja pracy zespołów

  • Zestawienie problemów: jak przekazywać informacje do pracowników, więc rozumiem, a zadanie jest wykonywane. przez wielozadaniowych wymagania.
  • Algorytm wielozadaniowych. Korzystanie z informacji zwrotnych do kontrolowania dokładności personelu zrozumienia problemu.
  • Przekazywanie zadań i obowiązków pracownikom jako przełożonego zasoby zarządzanie czasem. Delegat.
  • Wybór zadań do delegowania. Wybór pracownika do delegacji. Jak przenieść pracownika odpowiedzialnego za wynik?
  • Formy kontroli zarządzania. Etapy procesu kontroli. Niezbędne i kontroli komponentów.

praktyczna jednostka:

  • Co to jest - to doskonały sprzedawca firmie? Techniki selekcji personelu.
  • Program adaptacji nowych pracowników.
  • Określić ich typ osobowości.
  • Zestawienie problemów: jak przekazywać informacje do pracowników.
  • Priorytetyzacja: jak wybrać najważniejsze.

SESJA 4

Wprowadzenie do CRM

  • Czym jest CRM?
  • Funkcjonalność systemów CRM.
  • Najbardziej popularnym systemem CRM na rynku WNP.

Podstawowe automatyzacja

  • baza klientów.
  • Sprzedaż i lejek sprzedaży.
  • Aktywność.
  • Dokumenty.
  • Marketing.
  • Integracja z innymi systemami.
  • Analityk.

Wprowadzenie systemu CRM

  • Tworzenie zespołu projektowego.
  • Badania aktualnej sytuacji.
  • Ustalanie celów i rozwoju KPI dla CRM-projektu.
  • Wybór systemu CRM i sprzedawcy.
  • Wprowadzenie podstawowej funkcjonalności.
  • Indywidualna realizacja projektu CRM.
  • Dokumenty CRM-project.
  • Warunki udanego projektu.

5 SESJA

Zarządzanie jakością obsługi klienta

  • Jakość interakcji z klientami jako głównego instrumentu konkurencji na rynku.
  • Standardy interakcji z klientami przez telefon (przychodzące i wychodzące).
  • Standardy interakcji z klientami osobiście.
  • Materiały do ​​działu sprzedaży szkoleń.

stymulować układ sprzedawców

  • Główne kryteria programu motywacyjnego dla pracowników sprzedaży.
  • Identyfikacja potrzeb, które wpływają na aktywność sprzedających. Test do określenia głównych przyczyn pracowników.
  • Rozwój technologii oraz dobór personelu sprzedaży systemu motywacyjnego.
  • Jak utrzymać specjalistów w firmie i dlaczego nadal iść.

Osobisty menedżer efektywność działu sprzedaży

  • Kompetencje udanej lidera.
  • Cechy osobiste i umiejętności zarządzania: jak je połączyć.
  • Ocena różnych stylów zarządzania i wybór metod manualnych. Jak określić swój styl zarządzania.
  • Rozwój samorządności i umiejętności samoregulacji.
  • Metody szybkiego ożywienia w sytuacjach terminie.

Tworzenie zespołu sprzedaży

  • Tworzenie i budowanie zespołu w dziale sprzedaży. Kryteria skuteczności zespołu.
  • Co ludzie muszą być w drużynie: rola członków w zespole.
  • Funkcje w interakcji z zespołu. Tworzenie i rozwój ducha zespołu wśród pracowników.

praktyczna jednostka:

  • Standardy interakcji z klientami przez telefon i osobiście.
  • Ocena różnych personel sprzedaży systemów motywacyjnych.
  • Imprezy dla materialnych i niematerialnych stymulować pracowników sprzedaży.
  • Definiowanie własnego rolę w zespole.
  • Sprawdzić: Czy zespół zarządzający utworzona z uczestników podczas szkolenia?

Program kosztuje 1590 BYR. BYN

Data i miejsce56 stacjonarne + 112 gmina. godzin

Start programu: 04 październik 2017

Ave „Gazety” Prawda „11, Mińsk Międzynarodowe Centrum Edukacyjne. Johannes Rau (IBB Center)

Nauczanie na ten program jest dostępny tylko w języku rosyjskim.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Rosyjski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Łączone online i stacjonarne
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2019
Duration
Czas trwania
56 godziny
W niepełnym wymiarze czasu
Price
Cena
1,590 BYN
Locations
Białoruś - Minsk, Minsk Region
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2019
Białoruś - Minsk, Minsk Region
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą