Opanowanie dyplomu absolwent zarządzania na strategię marketingową

Cambridge International College

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Opanowanie dyplomu absolwent zarządzania na strategię marketingową

Cambridge International College

Opanowanie Zarządzania Graduate Diploma dotyczącej strategii marketingowej

Program, który stanowi praktyczny, strategicznych, zarządzającego PODEJŚCIE do marketingu w celu zrównoważenia CELÓW Organizacja i zasoby PRZECIW potrzeb i możliwości na rynku.

Program ten analizuje koncepcje marketingowe ze strategicznego punktu widzenia, a także zapewnia ramy dla marketingu i zarządzania myślenia; uzna, jak podejmować strategiczne planowanie i rozwijanie strategii rynkowej rdzenia; zdefiniowanie i rynki segmentu, budowania relacji poprzez zadowolenie klientów, jakość, wartość i usługi; i osiągnąć wzrost. Marketing odgrywa kluczową rolę gospodarczą - pomaga zidentyfikować potrzeby klienta i chce i określa, które rynków docelowych firma może służyć i jak najlepiej to zrobić; marketing następnie pomaga kierować zaprojektowanie odpowiednich produktów, usług i programów, które służą te rynki. Program ten obejmuje następujące podstawowe pojęcia i jak stosować nowoczesne marketingu strategicznego, w tym firm produktów i usług, rynków konsumenckich i biznesowych, profit i non-profit, firm krajowych i globalnych oraz małych i dużych firm.

STRESZCZENIE głównych tematów

  • Strategiczne planowanie marketingowe, audyt strategiczny
  • Misją i od misji do celów strategicznych
  • Opracowanie strategii rozwoju
  • Marketing jako część planowania strategicznego, rola marketing, proces marketingu
  • strategia i strategie marketingowe przewagi konkurencyjnej
  • Rozwój marketingu mix
  • Planu marketingowego, analiza SWOT, cele i problemy
  • Marketing strategiczny: programy, budżety, kontroli, organizacja
  • Segmentacja rynku oraz kierowanie zaspokojenia potrzeb ludzkich
  • Poziomy segmentacji rynku: rynki konsumenckie, rynki biznesowe, rynki międzynarodowe
  • Rozwijanie segmenty rynku, ukierunkowania rynkowego, oceny segmentów rynku, strategii segmentu
  • Pozycjonowanie produktu, rynki różnicujące
  • Wybór i wdrożenie strategii pozycjonowania
  • Wybór i stworzenie właściwych przewagi konkurencyjnej
  • Komunikowanie i dostarczanie wybraną pozycję
  • Budowanie relacji z klientami
  • Zadowolenie klienta to jakość, cena, serwis
  • Łańcuchy wartości i Total Quality Management
  • retencji klienta i zarządzanie relacjami z klientem
  • Identyfikacja konkurentów Spółki, swoje cele, swoje strategie i identyfikacji
  • Ocena mocnych i słabych stron konkurentów i wzorców reakcji
  • Projektowanie konkurencyjnego systemu wywiadowczego
  • Strategie konkurencji: lider rynku, rynku challenger, obserwujący rynek, rynek niszowy
  • Równoważenie orientacje na klienta konkurenta
  • Innowacje i rozwój nowych produktów, przyczyny niepowodzeń i sukcesów nowych produktów
  • Rozwój nowego produktu: wytwarzanie pomysłem, recykling idea, koncepcja rozwoju
  • Badania, rozwój produktów, marketing i komercjalizacja Test
  • Strategie cyklu życia produktów
  • Nowe produktem strategie cenowe: cenowa rynku szumowin, wycena rynkowa penetrację
  • Strategie cenowe asortyment produktów, cennik linia produktów, cennik promocyjny, wycena wartości
  • cenowa niewoli produktu, ceny produktów ubocznych, cenę produktu, wiązka, cenę psychologiczne
  • Strategie regulacji cen, rabat i zasiłek cenę, segmentacji cenowej
  • Geograficzne i międzynarodowy cenę, zmiany cen
  • Strategiczne ramy zarządzania marketingowego
  • Strategia korporacyjna i strategii marketingowej; Plany i programy, rozwój strategii
  • Models Marketing: BCG Macierz, Ansoff Growth Matrix
  • Strategie wzrostu: penetracja, rozwój rynku, dywersyfikacja, integracja, stabilność
  • Marketing i konkurencyjnej strategii, strategii generycznych; strategie ataku i obrony

CO JEST WLICZONE

Twój CIC Opłata obejmuje:

  • Twoja rekrutacja / rejestracja Cambridge International College, a własne wysokiej jakości, profesjonalnie przygotowane i przedstawione kompleksowe Publikacja badania głównego oraz dodatkowe studia publikacji.
  • Study & Training Guidance porad o tym, jak się uczyć, by osiągnąć sukces i uzyskać najlepsze wyniki.
  • Szczegółowy, profesjonalnie napisane Egzaminy przewodnik, który zawiera porady ekspertów, wskazówki i porady, w jaki sposób przygotować, podejścia i odpowiedzieć egzaminów w celu uzyskania jak najlepszych wyników.
  • Pytań testowych / 'Past Papers / pytania ".
  • Końcowy egzamin usiadł pod inwigilacji / nadzoru w swoim obszarze - pełne informacje, wskazówki i wyjaśnienia, w jaki sposób Twój Badania będą rozmieszczone i jak inwigilacji jest prowadzona będzie podany podczas rejestracji. Uwaga, CIC organizuje egzaminów w ponad stu krajach na całym świecie przez tysiące członków rocznie; Jest to elastyczny, prosty proces i będzie załatwione, kiedy jesteś gotowy, aby napisać swój egzamin.
  • Prestiżową Cambridge International College Opanowanie Zarządzania Graduate Diploma kiedy zdasz egzamin końcowy.
  • Twoja osobista strona użytkownika serwisów CIC dostęp do wyników, szczegóły wysyłki, porad i wskazówek, a dalej: www.cambridgeinternationalcollege.co.uk
  • Regularne informacje i wiadomości w tym: Biuletyny z wyszczególnieniem ofert specjalnych i nowych programów i wiele innych; Formy i konkurencji; pocztą elektroniczną i pocztową.

Wszystko, co potrzebne, aby odnieść sukces Study & Training jest wliczone w opłatę CIC.

Dodatkowo:

  • Dalsze badania i szkolenia Doradztwo i pomoc jest dostępna przed, w trakcie i po CIC Study & Training; Użytkownicy mogą poprosić zespół CIC doświadczonych konsultantów o radę w sprawie dalszych badań i programów w celu poprawy perspektyw kariery i awansu.
  • Doświadczony i pomocny personel CIC może pomóc w wielu szczególnych wniosków, takich jak referencje / zalecenie i transkryptów, i więcej, drogą pocztową i elektroniczną.

Pokrewne Kursy

  • Global Management Marketing Dyplom 12 miesięcy (elastyczne)
  • Marketing Administracja wykonawczy Business Administration (EBA) 3 lata (elastyczne)
  • International Business & Trade Dyplom 12 miesięcy (elastyczne)
  • International Business & Administration (EBA) wykonawczy Business Administration (EBA) 3 lata (elastyczne)
  • Administracja Marketing (BMA) Baccalaureate 2 lat (elastyczne)

BADANIA I ROZWÓJ KARIERA

Ten program to program marketingu wysokiego szczebla, mający na celu nadanie wiedzy strategicznej, umiejętności analityczne i wiedzę wymaganą dla osób, albo chcąc sprostać, wysokie stanowiska w obrębie działów marketingu oraz biznesu, strategiczne i ról kierowniczych w ogóle.

Ten absolwent / MBA / MA-poziom jest potwierdzenie swojej zdolności do skutecznego podjęcia dalszych studiów na poziomie magisterskim i podyplomowym, w biznesie, marketingu, zarządzania i badań powiązanych.

Czas trwania i OCENY

Standardowy okres studiów trwa jeden rok (12 miesięcy), ale rzeczywisty czas potrzebny do zakończenia opanowanie Zarządzania Graduate Diploma jest elastyczny.

WYNIK

Profesjonalny, podyplomowe poziom kwalifikacji, idealny do odpowiedzialności wysokiego szczebla w zakresie zarządzania gospodarczego, biznesu, planowania i pokrewnych dziedzinach zawodowych.

Opcje płatności:

Funty brytyjskie:

  • Pojedyncze wypłata £ 250

Dolary amerykańskie:

  • Opłata jednorazowa $ 500

euro:

  • Pojedyncze wypłata € 375
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2019
Duration
Czas trwania
1 rok
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
250 GBP
Pojedyncze wypłata £ 250
Locations
Jersey - Saint Peter, St. Peter
Data rozpoczęcia : Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2019
Jersey - Saint Peter, St. Peter
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą