Przeczytaj oficjalny opis

Ten program jest w języku portugalskim Nauczeni

  • Szkoła Zarządzania laboratorium
  • Typ przedmiotu: Rozszerzenie
  • Portugalski Język
  • Koordynator: Marcelo Nacimento Roberto Muntoreanu
  • Strona główna: Marzec
  • Dni: wtorki i czwartki
  • Godziny: 19:30 do 22:30
  • Liczba godzin: 60h
  • Czas trwania: 2,5 miesięcy

CEL

Kurs ma na celu zrozumienie marki, oraz roli specjalistów w strategicznym zarządzaniu marką. Kurs ten zawiera informacje dotyczące uczestników mieć bieżący widok Branding i tożsamości może rozwijać strategie i kierowania ekspresją marek, które zarządzają, tak aby stanąć na ich rynku referencyjnym.

Zajęcia będą prowadzone przez uznanych specjalistów z doświadczeniem na rynku, które przyniesie dane z rzeczywistością agencji, klientów i dużych sprawach. Chodzi o to, aby dać studentom praktyczny sposób wyzwania i szanse związane z Branding.

ODBIORCY

Studentów, absolwentów i specjalistów w zakresie projektowania, marketingu, komunikacji, sztuki i zainteresowane strony, które mają na celu poszerzyć swoją wiedzę na ten temat.

KOORDYNACJA

Marcelo Nascimento

Projektant specjalizuje się w projektowaniu myślenia, planowania komunikacji UX i strategiczne. Posiada bogate doświadczenie w opracowywaniu strategii dla marek, służył klientów, takich jak FGV, Disney, Bayer, bilet, uprzejmy, Coca-Cola i innych dużych firm. Jest partnerem i Innowacji Dyrektor binky.

Roberto Muntoreanu

Grafik i ilustrator z doświadczeniem w zarządzaniu konto, ludzi i marek. Obecny partner i doradca Binky twórcze. W trakcie swojej kariery, aktywnie uczestniczyła w kampanii dla grupy Accor, a następnie przez Edenred, co dało Góra nagród HR umysł i Najlepszych Pracodawców. Służył klientów z różnych dziedzin, w tym Disney, GSK, bilet, uprzejmy, Coca-Cola, Petrobras Odebrecht, SulAmérica i Sekretariatu Zdrowia z Rio de Janeiro.

Obszarów badań

Dziedzina:

  • Wprowadzenie do marki - Faza strategiczna - warkoczy platformy marki - architektura marki - Doświadczenie marki - budowa tożsamości wizualnej i werbalnej - zarządzanie marką - archetypów - skrzynki - Grupa rozwoju projektu
Program prowadzony przez:
Portuguese (Brazil)

Zobacz 3 więcej kursów w IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Wrześ. 2019
Duration
60 godziny
Zaoczne
Cena
25,950 BRL
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Wrześ. 2019