Przeczytaj oficjalny opis

Poznasz najbardziej podstawowe aspekty tego światowej sławy narzędzie modelowania.

Syllabus Level 1

Rhinoceros 3D

  • interfejs
  • efektywne współdziałanie z programem
  • NURBS podstawowa teoria i logika oprogramowania Rhinoceros 3D
  • Krzywe Level 1
  • Edycja krzywych
  • Nawierzchnia Poziom podstawowy 1
  • obszary bazowe Montaż
  • Tomy poziom 1
  • wartości logiczne
  • Skład objętościowy z powierzchni
  • modelowanie architektoniczne
  • Rhinoceros 3D workflow efektywność modelowania architektonicznego

V-Ray

  • Wprowadzenie do renderowania
  • V-Ray Interfejs
  • materiały wprowadzające
  • Wprowadzenie do Lighting
  • Podstawowe oświetlenie architektoniczne
  • Podstawowa teoria obrazu do drukowania

warunki

  • Nie przed znajomość oprogramowania niezbędnego.
  • przenośny
  • zainstalowany Rhinoceros + V-Ray

Opis przedmiotu i cele

Wierzymy, jako technologii w procesie projektowania dzisiaj jest w pełni wdrożony w profesjonalnym świecie, bardzo ważne jest, aby wiedzieć, jak więcej narzędzi do naszej dyspozycji przy opracowywaniu projektu, modelowanie 3D. Ten kurs jest przeznaczony do generowania minimalną wiedzę Rhinoceros 3D narzędzia geometrycznego stosowanej do głównych postulatów, które wywodzą się z projektu architektonicznego projektu, z którego można zacząć rosnąć jako profesjonalista. Również w drugiej części tego, zobaczymy jak przełożyć nasze koncepcje i pomysły na projekty z przestrzeni trójwymiarowej, który generuje Rhinoceros, do dwuwymiarowej platformie wizualnej, gdyż może to być renderowanie lub rysowanie linii.

Celem, kurs przyniesie studentom rozpuszczalnika 3D poziomu ekspresji geometrycznej i zapewnić solidne podstawy wiedzy, logiki i eksploatacji rysunek NURBS do spełnienia różnych geometrycznych i estetyczne wyzwania, które pojawiają się w projekcie.

odbiorcami

Tych w dziedzinie zawodowej architektury lub budowy zaangażowanych w procesy rozwoju myśli, lub wizualnej formalizacji projektu architektonicznego, czy teoretyczne, abstrakcyjne lub materialnie zbudowane.

Metodyka zajęć

będzie starał się dotrzeć do najbardziej harmonogramu klasy Oczywiście cel, to dlaczego timming zostaną rozdzielone między praktyką a teorią próbuje dać maksymalną przestrzeń do praktyki, ponieważ relacja uczeń-nauczyciel jest bardzo ważne, aby w rozwiązywaniu wątpliwości i nawiązać znajomości.

  • Całkowita liczba godzin: 48 godzin
  • Daty i godziny: Od 01/08/2018 do 02/15/2018
    Poniedziałek od 17:00 do 21:00 i czwartek od 9:30 do 13:30

uczestniczących nauczycieli

Salvador Salazar Serrano: architekt specjalizujący się w projektowaniu parametrycznym, założyciel Studio Ootro

Rafael Zarza Garcia: niezależny architekt specjalizujący się w modelowaniu NURBS i infografiki.

Stypendia są dostępne dla studentów UA

Intensywne kursy

Kto powinien przeczytać te intensywne kursy?

Szkolenia te są skierowane przede wszystkim do studentów, którzy potrzebują wsparcia w różnych narzędzi i oprogramowania będą one potrzebne do prawidłowego rozwoju ich studiów. Są one skierowane także do wszystkich tych, którzy muszą nauczyć się „od zera” ważnych i znanych programów w dziedzinie projektowania graficznego, modelowanie 3D, edycji wideo ... zarówno dla osobistego rozwoju i przekwalifikowania.

Program prowadzony przez:
Język hiszpański

Zobacz 7 więcej kursów w COCO - Escuela Europea para la Comunicación y Las Artes Visuales »

Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Duration
48 godziny
Zaoczne
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń