Nauczyciela-konsultanta w formie pisemnej
UMaineOnline (University of Maine)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Orono, Maine, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 5016 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
* $ 418 / kr. w stanie aktywnym i $ 523 / Cr. poza stanem
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ogólny przegląd Teacher - Konsultant na piśmie Certyfikat
Znaczenie nauczycieli wysokiej jakości w każdej klasie jest uznanym priorytetem w amerykańskiej edukacji. Nauka pisania, w szczególności, został zidentyfikowany jako głośnych niepokoju w naszych szkołach i uczelniach. Krajowa Pisanie Projekt została założona w 1974 roku, oraz University of Maine (UMaine) stała się miejscem Narodowego pisania projektów w 1997 r. Od tego czasu obie organizacje zaczęły być zidentyfikowany nie tylko z instrukcją jakość zapisu, ale także z rozwojem profesjonalnych liderów rozwoju dla pisania i czytania na ogół w swoich szkołach i na szczeblu państwowym, jak i krajowym.
Każdy rok, dwa główne spostrzeżenia Narodowego pisania projektów są wprowadzone w rocznym instytutu Maine Writing Project - sześciobiegową kredytową sekwencji golfowym UMaine. Po pierwsze, skuteczne programy rozwoju zawodowego zapewniają częste i bieżących możliwości dla nauczycieli do pisania, a także do zbadania teorii i praktyki nauczania umiejętności czytania razem. Po drugie, nauczyciele, którzy są dobrze poinformowani i skuteczne w praktyce może być udane nauczyciele innych nauczycieli, a także partnerami w dziedzinie badań, rozwoju edukacyjnego i wdrażania. Łącznie, nauczyciel-liderzy są naszym największym zasobem dla reformy edukacji. Takie podejście nauczyciela doprowadziły do rozwoju zawodowego okazał się być skuteczne w osiąganiu długoterminowych, poprawy ogólnoustrojowe. W związku z powyższym, nie ma wartości dla uczestników, administratorów i społeczności na każdym poziomie w certyfikacie, który rozpoznaje tych, którzy ukończyli pełną uzupełniają dwunastu kredytowej kursów w ramach programu projektów pisania na University of Maine.
Cele edukacyjne:
- Wychowawcy będą rozwijać bogate zrozumienia roli pisania w osobistym i zawodowym życiu nauczycieli i innych pedagogów.
- Wychowawcy wzbogaci swoją wiedzę na temat metod nauczania pisania, w tym roli refleksyjnej praktyki i wymiany kolegialnego w generowaniu wiedzy nauczycieli.
- Wychowawcy będą zrozumieć naturę, metod i wyzwań mentoringu kolegów i nauczyciela-lidera na lokalnym poziomie szkolnych i powiatowych, w tym wymogom bycia agentem zmian.
- Wychowawcy będzie zrozumieć znaczenie i możliwość nauczyciela-przywództwa poza poziomie lokalnym, w tym Maine i Narodowych pisania projektów, a także organizacji rządowych i handlowych.
Cała praca opiera się na normach krajowych Narodowego Writing Project (NWP), Krajowej Rady Nauczycieli Języka Angielskiego (NCTE) oraz obowiązujących treści organizacji strefy.
Wymagania programowe (12 punktów)
Studenci uzyskać certyfikat dla absolwentów nauczyciel-konsultant w formie pisemnej poprzez wypełnienie cztery, trzy kursy kredytowe w sekwencji (12 punktów). Na przykład student rozpoczynający sekwencję wiosną 2016 będzie postępować w następujący sposób:
- ERL 545: Wprowadzenie do 3Cr Narodowy pisania projektów. - Internetowa Wiosna, 1 rok
- ERL 546: Instytut Nauczycieli w Leadership 3Cr. - Na terenie kampusu, lipiec (7 dni)
- Warunek: ERL 545 (Wprowadzenie do pisania Narodowy Projektu).
- ERL 547: Seminarium Mentoring 3 Kr. - Internetowa Wiosna, rok 2
- Wymagania: ERL 545 (Wprowadzenie do Narodowego pisania projektów) oraz ERL 546 (Leadership Institute w Nauczycieli).
- ERL 548: Advanced Leadership Institute w Teacher 3 Kr. - Na terenie kampusu, lipiec (7 dni), rok 2
- Wymagania: ERL 545 (Wprowadzenie do Narodowego pisania projektów), ERL 546 (Leadership Institute w Nauczycieli), a ERL (NWP Seminarium w Mentoring) 547.
Informacja o zastosowaniu
Gdy jesteś gotowy do zastosowania, należy najpierw zapoznać się z niniejszą instrukcją aplikacji. Następnie wypełnić aplikację on-line tutaj.
Wnioskodawcy muszą posiadać tytuł licencjata. Zapytania dotyczące procedury składania wniosków powinny być kierowane do Becky Libby, pocztą [email protected]~~HEAD=pobj lub telefonicznie 207-581-2444.
Co mogę zrobić z nauczyciel-konsultant na piśmie certyfikat?
Ten skoncentrowany zbiór kursów trzech kredytowych jest starannie zestrajane wziąć uczestników z specjalisty klasie do właściwego i pewnie nauczyciela-konsultanta w formie pisemnej. Wstępna ERL 545 zaczyna tę sekwencję z nauczycielami "bada własne pismo, biorąc pod uwagę, jak inni doświadczenie alfabetyzacji mogą różnić się od ich własnych, oraz podejmowanie odpowiedź peer to na piśmie i w dyskusji. ERL 546 Następnie umieszcza studentów w kontekście wzajemnej mentoring. Przy wymianie demonstracji nauczania uczestnicy doświadczyć, co to znaczy być zarówno ekspertów i krytycznych przyjaciół we wspólnocie zasadniczo równych praktyków. Następnie Seminarium NWP w mentoring, ERL 547, inicjuje bezpośrednie badanie mentoringu wraz z doradzanie nowa pisania projektów Fellows, jak rozpocząć drogę ku kierownictwem nauczyciela. Nauczyciel-konsultant na piśmie sekwencja kończy się w Instytucie Zaawansowanych Teacher Leadership, ERL 548, w którym opiekunowie nadal doradza Fellows w przygotowaniu ich demonstracji nauczania, podczas gdy sami przygotowuje wniosek i plan zmian systemowych w ich własnym otoczeniu szkoły. W sumie, nauczyciel-konsultant w kolejności pisania przebiega płynnie autorefleksji dzięki wzajemnej interakcji do aktualizowania kierownictwem nauczyciela.
O szkole
pytania
Podobne kursy
English as a Second Language
- Kent, Stany Zjednoczone
Associate of Arts w języku angielskim
- Lynnwood, Stany Zjednoczone
English Language Institute
- Lynnwood, Stany Zjednoczone