TEN PRZEDMIOT W DZIEDZINIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO.

Komunikacja i marketing w modzie - Fall Intake skupia się na dwóch głównych czynnikach, które decydują, czy marki, które konkurują w systemie modowym, odniosą sukces, czy też nie. Jego celem jest szkolenie profesjonalistów w zakresie tworzenia i zarządzania zintegrowanymi strategiami promocji, monitorowania kampanii reklamowych, utrzymywania relacji z mediami i innymi specjalistami działającymi w terenie oraz organizowania imprez i pokazów na wybiegach.

Kurs odbywa się we współpracy z LUISAVIAROMA , jedną z najlepszych włoskich witryn e-commerce dla luksusowej mody na całym świecie.

Florencja jest centralnym punktem włoskiego renesansu i jest domem dla niewiarygodnego dziedzictwa kulturowego, artystycznego i architektonicznego. Te dumne tradycje są nadal częścią tkanki ekonomicznej i twórczej i są podstawowym elementem programu nauczania. Dlatego właśnie Florencja oferuje, bardziej niż inne miasta artystyczne, wyjątkowe inspirujące dziedzictwo artystyczne i kulturowe, które stanowi tło dla programu Akademickiego Roku.


Projekty specjalne - w ramach ostatnich edycji programów Roku Akademickiego współpracowały z takimi firmami jak LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, bielizna Calvin Klein, Versace, The Mall, I Gigli i wiele innych.


Harmonogram - lekcje trwają od poniedziałku do piątku, w pełnym wymiarze godzin.

Cel

Program Komunikacja Moda i Marketing - Rok akademicki skierowany jest do młodych profesjonalistów, którzy chcą poprawić swoją konkurencyjność lub zmienić kierunek zawodowy; studenci, którzy chcą uzyskać podstawy komunikacji i marketingu w dziedzinie mody, zarówno w zakresie kształcenia ustawicznego, jak i wkraczania do świata pracy; oraz studenci mody, komunikacji i marketingu, którzy chcą poznać specyfikę świata mody w wybranym przez siebie kierunku.

Struktura i metodologia

W IED Firenze studenci mają możliwość zapisania się na dwa kolejne semestry w celu utworzenia roku akademickiego.

  • Fashion Marketing - Moda semestralna Komunikacja - semestr letni
  • Fashion Marketing - Semestr zimowy Fashion Styling - Semestr letni
  • Moda Nowe Media - Moda semestralna Komunikacja - semestr letni
  • Fashion New Media - Semestr zimowy Fashion Styling - Semestr letni

Komunikacja i marketing mody - Rok akademicki jest zorganizowany jako program przekrojowy i ukierunkowany, rozwijany poprzez kursy mające na celu przygotowanie uczestników do pracy w świecie mody. Osiąga się to podczas zajęć i specjalnych projektów, w których uczestnicy będą pracować razem z prawdziwymi firmami i profesjonalistami, napotykają prawdziwe problemy i doskonalą umiejętności rozwiązywania problemów i analizy. Lata akademickie dają także solidną podstawę dla uczestników, którzy chcą kontynuować edukację. Program skupi się na konkretnych zagadnieniach związanych z sektorem mody pod względem komunikatywnego wizerunku i public relations, wizualnego merchandisingu, planów biznesowych, cen i strategicznego planowania poprzez tradycyjne i nowe media.

Kursy te mają na celu zapewnienie przekrojowego i wieloaspektowego podejścia, niezbędnego do pomyślnego poruszania się i komunikowania się w systemie Fashion, w tym konkretnych kursów z zakresu komunikacji modowej, nowych mediów (komunikacja cyfrowa - koncentrując się na blogach o modzie) i planowania wydarzeń. Aspekt mediów społecznościowych wzmacnia partnerstwo z Luisaviaroma i awangardowe rozwiązania, które florenccy rzemieślnicy chcą zachować konkurencyjność na światowym rynku.

IED ma długą i wyjątkową tradycję w szkoleniu profili dla Fashion Design

Na zakończenie całorocznego programu uczestnicy mają możliwość ubiegania się o staż trwający od 3 do 6 miesięcy.

Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 12 więcej kursów w IED – Istituto Europeo di Design Florence »

Ostatnia aktualizacja February 25, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Sie 2019
Duration
30 tygodnie
W pełnym wymiarze godzin
Cena
14,000 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Sie 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Sie 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa